Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Najładniejsze torebki wieczorowe na studniówkę Następny artykuł: 5 pomysłów na świąteczną stylizację z rzeczy, które masz w szafie

W tej kampanii nie użyto Photoshopa. Ale czy oddaje prawdziwy obraz kobiet?

Moda,
,
, tagi: modelki
Marka & Other Stories, która należy do koncernu H&M po raz kolejny zaskoczyła bardzo wyjątkową kampanią o nazwie „Od kobiet, dla kobiet”. Na zdjęciach widzimy kobiety w bardzo naturalnym wydaniu.

Choć marka &Other Stories nie jest dostępna w Polsce, a w Stanach Zjednoczonych znajdują się jedynie jej dwa sklepy, o najnowszej kampanii sieci sklepów mówi się wszędzie. Marka znana jest z niestandardowych, odrobinę kontrowersyjnych kampanii, a najnowsza z nich ma właśnie taki charakter. Po sesji, w której wystąpiła modelka z zezem, zdecydowano się na  kampanię beż użycia Photoshopa, aby pokazać kobiety takimi, jakimi są naprawdę. W sesji zamiast modelek wystąpiły zwyczajne kobiety. Z widocznymi fałdkami, z bliznami, bez makijażu i idealnej fryzury, a nawet… z zarośniętymi pachami.

Taki naturalistyczny obraz kobiet, choć z założenia miał odzwierciedlać rzeczywistość spotkał się z dużą dozą krytyki. Pojawiają się komentarze jakoby marki nie potrafiły znaleźć balansu pomiędzy wyidealizowanym ciałem, a zbyt skrajnym przedstawianiem naturalności.

Ale czy nowa sesja wizerunkowa & Other Stories rzeczywiście powinna nas aż tak szokować? Czy tego rodzaju sesje mimo wszystko nie są lepsze niż perfekcyjne pod każdym względem zdjęcia często pogłębiające kompleksy? Jedno jest pewne – & Other Stories idzie w dobrym kierunku i wiele marek powinno obrać podobny.

Więcej zdjęć zobaczycie w naszej galerii. Co myślicie o tej kampanii?

Polecany film

Bielizna - kostiumy kąpielowe 2015


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

23 stycznia 2017, 01:28

Nasze propozycje