Poprzedni artykuł: Najładniejsze torebki wieczorowe na studniówkę Następny artykuł: 5 pomysłów na świąteczną stylizację z rzeczy, które masz w szafie

W tej kampanii nie użyto Photoshopa. Ale czy oddaje prawdziwy obraz kobiet?

Moda,
,
, tagi: modelki
Marka & Other Stories, która należy do koncernu H&M po raz kolejny zaskoczyła bardzo wyjątkową kampanią o nazwie „Od kobiet, dla kobiet”. Na zdjęciach widzimy kobiety w bardzo naturalnym wydaniu.

Choć marka &Other Stories nie jest dostępna w Polsce, a w Stanach Zjednoczonych znajdują się jedynie jej dwa sklepy, o najnowszej kampanii sieci sklepów mówi się wszędzie. Marka znana jest z niestandardowych, odrobinę kontrowersyjnych kampanii, a najnowsza z nich ma właśnie taki charakter. Po sesji, w której wystąpiła modelka z zezem, zdecydowano się na  kampanię beż użycia Photoshopa, aby pokazać kobiety takimi, jakimi są naprawdę. W sesji zamiast modelek wystąpiły zwyczajne kobiety. Z widocznymi fałdkami, z bliznami, bez makijażu i idealnej fryzury, a nawet… z zarośniętymi pachami.

Taki naturalistyczny obraz kobiet, choć z założenia miał odzwierciedlać rzeczywistość spotkał się z dużą dozą krytyki. Pojawiają się komentarze jakoby marki nie potrafiły znaleźć balansu pomiędzy wyidealizowanym ciałem, a zbyt skrajnym przedstawianiem naturalności.

Ale czy nowa sesja wizerunkowa & Other Stories rzeczywiście powinna nas aż tak szokować? Czy tego rodzaju sesje mimo wszystko nie są lepsze niż perfekcyjne pod każdym względem zdjęcia często pogłębiające kompleksy? Jedno jest pewne – & Other Stories idzie w dobrym kierunku i wiele marek powinno obrać podobny.

Więcej zdjęć zobaczycie w naszej galerii. Co myślicie o tej kampanii?

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

24 kwietnia 2018, 01:27

Nasze propozycje