Poprzedni artykuł: Małgorzata Rozenek-Majdan nosi najmodniejsze buty sezonu. I kosztują t... Następny artykuł: Księżna Kate wybrała torebkę... polskiej marki! Cena? Każda z nas może...

Konkurs! Zrób kreatywne zdjęcie i wygraj zaproszenie na ekskluzywny event z blogerami, bony podarunkowe House lub...

Moda, , tagi: konkurs, House, Instax
„#Dziękujemy, że jesteś sobą” to hasło - motyw przewodni najnowszej kampanii House wiosna - lato 2017. Intrygujący tytuł jest zaproszeniem do świata młodych. Autorzy koncepcji postanowili, pokazując ten świat trochę przewrotnie, podziękować wszystkim swoim odbiorcom za to, że są sobą i zorganizowali dla nich konkurs.

W kampanii SS17 podglądamy młodych ludzi, obserwujemy ich zachowania - trochę z dystansem, trochę z przekornym uśmiechem, jednak lubimy i doceniamy ich właśnie za to, że są sobą. Wszystko dlatego, że House chce być jak najbliżej młodych ludzi, chce towarzyszyć im w codziennej zabawie, w spotkaniach ze znajomymi, w jeździe na desce i w szalonej zabawie na koncertach.

Kampania wiosna – lato 2017

Fotografie promujące najnowszą kolekcję House podziwiać możesz w naszej galerii. Wyróżnikiem, który łączy każde z dwunastu zdjęć, jak i film kampanijny, jest #. Hashtag, który stał się w krótkim czasie królem popkultury i świata Internetu, dzięki kreatywności House nabiera nowego, zabawnego znaczenia. I tak na przykład #dogfilter, to już nie tylko snapchatowy filtr, a #yoga to coś więcej niż znane nam wszystkim popularne asany i ashtangi. Film kampanijny to nie zwyczajny modowy teledysk, a mocna i ciekawa ideowo - kreatywna alternatywa, która zaskakuje oryginalnym scenariuszem, zabawnym zakończeniem i intrygującym tajemniczym bohaterem - narratorem.

Konkurs

Kampanii SS17 towarzyszy konkurs House x Instax, którego twarzami i osobami prowadzącymi zostali sami Ciocia i Wujaszek Liestyle. By wziąć udział w konkursie, wystarczy…

1. wejść na stronę www.house.pl/pl/pl/konkurs-instax

2. i wykonać kreatywne zdjęcie, które będzie własną interpretacją jednego z dwunastu hashtagów umieszczonych na zdjęciach kampanijnych.

Nagrody

Spośród nadesłanych prac Ciocia i Wujaszek wybiorą 20 najzdolniejszych, najdowcipniejszych i najbardziej kreatywnych osób, które otrzymają aparaty Instax Mini, bony zakupowe House, wezmą udział w warsztatach fotograficznych Instax prowadzonych przez Ciocię i Wujaszka, wraz ze stylistką House dowiedzą się, jak zbudować idealny outfit na wiosnę, a także wezmą udział w evencie z blogerami, dziennikarzami i najważniejszymi osobami świata mody.

Szczegóły konkursu dostępne są na stronie: www.house.pl/pl/pl/konkurs-instax

materiał sponsorowany

zdjęcia: materiały PR

Nasze propozycje