Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Bluzka odsłaniająca ramiona: dlaczego wszyscy ją noszą? Następny artykuł: Superzestaw: body i mom jeans

Lumpen, czyli rosyjska agencja dla osobowości „z ulicy”

Moda,
,
, tagi: agencja modelingowa, modeling, rosyjscy modele
Choć do pełnej różnorodności na wybiegach jeszcze dużo brakuje, rosyjska agencja Lumpen niewątpliwie dokłada do niej cegiełkę. Jej nazwa słusznie kojarzy się z polskim słowem „lump”. Agencja pokazuje bowiem margines społeczeństwa – kobiety i mężczyzn, którzy nie przystają do obowiązujących w modelingu ideałów.

Twarze reprezentowane przez agencję Lumpen nie do końca można uznać za zwycięzców genetycznej loterii. Srogi wygląd, nieregularne rysy twarzy, tatuaże, blizny, zgarbione sylwetki – zdjęcia na stronie rosyjskiej agencji niewiele mają ze standardowych polaroidów. Kwadratowe fotografie kojarzą się raczej z portretami do policyjnej kartoteki. Tak się jednak składa, że doceniła je nawet redakcja Vogue'a oraz liczący się w świecie mody projektanci.

Modele i modelki z agencji Lumpen chodzili już w pokazach marek Balenciaga, Vetements, Gosha Rubchinskiy, Kenzo i Comme des Garcons. Ludzie chcą na wybiegach widzieć różnorodność, projektanci starają się ją zapewnić. Avdotja Alexandrova, założycielka agencji, trafiła więc na podatny grunt i idealnie wstrzeliła się w zachodzące w modelingu zmiany. Wykorzystała przy tym swoje umiejętności jakie nabyła, kręcąc filmiki na różnych imprezach.

Młoda reżyserka modą zainteresowała się dopiero po poznaniu znanego rosyjskiego projektanta Goshy Rubchinskiy. Zaczęła od fotografowania jego pokazów, a kilka lat później prowadziła własną agencję, zaspokajając popyt na tzw. modeli „z ulicy”. Avdotja Alexandrova u modeli ceni sobie przede wszystkim oryginalność. Jak sama przyznaje, najpierw zwraca uwagę na twarz, a konkretniej – oryginalne rysy. Wzrost w agencji Lumpen ma drugorzędne znaczenie.

Agencja Lumpen stawiana jest obecnie za wzorzec. Chociaż nie spodziewamy się, by cały świat mody odszedł od powszechnie obowiązujących ideałów piękna, nie mamy wątpliwości, że indywidualność jest jak najbardziej w cenie.

Fot. Instagram

Czytaj też: Bluzka odsłaniająca ramiona: dlaczego wszyscy ją noszą?

Polecany film

Showroom- Ochnik torby


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

17 stycznia 2017, 16:02

Nasze propozycje