Poprzedni artykuł: Weź udział w konkursie i wygraj trymer dla Twojego mężczyzny od marki... Następny artykuł: Różne odsłony kobiecości w jesiennej kampanii H&M

Nie zgadniecie, czyj syn jest twarzą najnowszej kolekcji marki Adidas!

Moda,
,
, tagi: Adidas, Alexander Wang, Rocco Ritchie
Współpraca z nowym projektantem i... nowy amasador. Marka Adidas znów zakakuje!

Nie dość, że Adidas podjął współpracę ze światowej sławy trendsetterem Alexandrem Wangiem, to jeszcze zaprosił do udziału w kampanii reklamowej 16-letniego syna Madonny i Guy’a Ritchie. Rocco Ritchie został twarzą najnowszej kolekcji.

THIS PHOTO BREAK MY HEART #MADONNA #roccoritchie

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Madonna Is Indestructible (@mdnaisindestructible)

Wcześniej, prawie przez dekadę, ekskluzywną kolekcją zajmowała się wybitnie utalentowana Stella McCartney. Do grona „wielkich nazwisk” dołączył również Kanye West z kolekcją Yeezy. Na pewno kojarzycie słynne sportowe buty w czarnym kolorze, po które ustawiały się gigantyczne kolejki.

Zdjęcia do kampanii wykonał Juergen Teller. Kolekcję promują również Hanna Gaby Odiele, Lexi Boling oraz Binx Walton, czyli tak zwany #WangSquad, który królował na nowojorskim Tygodniu Mody.

Adidas x Alexander Wang

Kolekcja składa się z 84 ubrań oraz butów w stylu unisex. To oznacza, że nadaję do noszenia zarówno przez kobiety, jak i przez mężczyzn. Każda z tych rzeczy jest sygnowana oczywiście logiem Adidasa, ale tym razem zostało one obrócone o 180 stopni. Koszulki zawierają również fragmenty konwersacji o zakazie ujawniania rozmów.

Pomysł na stworzenie tej kolekcji był taki, aby wziąć kody i ikonografikę marki Adidas Originals i patrzeć na to, co ich symbole oznaczają i jak się przekształcają. Chodziło o odwrócenie efektu. Również zabawy z tym, co jest autentyczne, a co fałszywe miało pokazać, jak zaprojektowanie czegoś może całkowicie zmienić czyjeś postrzeganie – powiedział Wang w rozmowie z magazynem "Vogue".

Na wszystkie elementy kolekcji będziemy jednak musieli jeszcze trochę poczekać - całość ukaże się dopiero wiosną 2017 roku. Ale osoby, które były obecne na Tygodniu Mody w Nowym Jorku miały możliwość zakupienia w specjalnych punktach kilku ubrań.

zdjęcia: ONS

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

18 października 2018, 11:01

Nasze propozycje