Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Lato dla opornych, czyli wakacyjne stylizacje dla dziewczyn, które nie... Następny artykuł: 10 nowych twarzy, które warto znać! Która z nich ma szansę zostać sup...

Różnorodność górą! Kobiety po przejściach w kampanii bieliźnianej marki

Moda,
,
, tagi: modna bielizna, Curvy Kate Scantilly, Curvy Kate kampania
Przez kilka lat największe emocje budziły kampanie z udziałem modelek plus size. Dziś ich fenomen jest jakby mniej dostrzegalny, co nie znaczy, że w świecie kobiet nie ma mowy o różnorodności. Wręcz przeciwnie – różnorodność jest jak najbardziej zauważalna, o czym postanowiła przypomnieć marka Curvy Kate.

Bieliźniana marka Curvy Kate już na samym początku swojego istnienia zrezygnowała z zatrudniania profesjonalnych modelek. Zdecydowanie bliżej jej do bliskiego kontaktu z klientkami. Nie bez powodu Hannah Isichei, szefowa działu PR marki, podkreśla, że klientki Curvy Kate nie wyglądają wszystkie tak samo, a zatem dlaczego niemalże jednakowo miałyby wyglądać modelki.

Czytaj:  Dimitri Paincon z zespołem Downa kolejną gwiazdą modelingu

Temat różnorodności w świecie mody powrócił wraz z kolejną kampanią brandu, tym razem kolekcji buduarowej Scantilly. - Dlaczego bielizna buduarowa miałaby być dostępna jedynie dla garstki superszczupłych? - zastanawia się Hannah Isichei. Aby nie być gołosłownym, firma zaangażowała teraz osiem kobiet.

Czytaj:  Mężczyźni w reklamie kosmetyków do makijażu. Dobry pomysł?

Bohaterki kampanii chcą położyć kres stwierdzeniu, że czucie się pewnie i sexy zarezerwowane jest dla osób z doskonałym ciałem. W kampanii poznajemy m.in. blogerkę plus size Georginę Horne, Taylor z amputowaną nogą, walczącą z łysieniem Therese, transpłciową Effie oraz byłą anorektyczkę Megan.

Każdy zasługuje na wspaniałą bieliznę – podkreśla w kampanii #TheNewSexy marka Curvy Kate. Nie wiemy, czy uda jej się przedefiniować znaczenie słowa sexy, ale za samą próbę należą jej się brawa.

Polecany film

Alexander McQueen S15


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

17 stycznia 2017, 06:05

Nasze propozycje