Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Biurowa klasyka + kobiecość - nowy lookbook Mohito Simple Office Następny artykuł: 5 zasad stylu, których nauczyła nas Audrey Hepburn

Słodkie czworonogi w kampanii... biżuterii

Moda,
,
, tagi: nowe kolekcje, apart
Vincent, Ftorek, Taj, Carlos&Louis i Amol to bohaterowie najnowszej kampanii... biżuterii. Jak sprawdzili się w roli profesjonalnych modeli?

To bez dwóch zdań jedna z najbardziej słodkich kampanii biżuterii w ostatnim czasie. W najnowszej sesji wizerunkowej Apart i Artelioni w rolę modeli wcieliły się wyjątkowo czarujące czworonogi. Autorka projektu Aleksandra Zaborowska o swoim niecodziennym pomyśle mówiła„Kampanie reklamowe oraz sesje lookbookowe rządzą się swoimi prawami. Wpadłam na pomysł aby przełamać utarty schemat fotografowania ekskluzywnej biżuterii i pokazać go w inny sposób, uroczy i lekko humorystyczny. Powszechnie wiadomo, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka, zaś diamenty to najlepsi przyjaciele kobiet. Połączenie tych dwóch światów dało nam bardzo ciekawe, oryginalne efekty, które wywołują uśmiech na twarzach oglądających".

Naszym zdaniem efekt jest wyjątkowo udany. Zobaczcie wybrane zdjęcia czarujących modeli!

 

Co myślicie o tej kampanii?

Polecany film

Showroom- CCC


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

18 stycznia 2017, 02:49

Nasze propozycje