Poprzedni artykuł: Kampania koszulek na Mundial 2018 wywołała oburzenie. Poszło o zdjęcia... Następny artykuł: Doda po raz kolejny robi zakupy w sieciówkce. Tym razem wybrała Mango

Wow, Beth Ditto wzięła udział w nowej kampanii Zalando! O co chodzi?

Moda,
,
, tagi: moda, gwiazdy, Zalando.pl, trendy 2018
Wokalistka Gossip namawia kobiety, żeby walczyły z tym, co je ogranicza i odważyły wyrażać swoje ja.

Na zdjęciu od lewej: Alexandra Wester, Sonia Ben Ammar, Hanne Gaby Odiele i Beth Ditto. 

Kochamy Beth Ditto, a za udział w tej kampanii kochamy ją jeszcze bardziej! Piosenkarka razem z trzema innymi ambasadorkami promuje nową akcję Zalando „Ja. Bez ograniczeń.” Razem z nią w projekcie wzięły udział Sonia Ben Ammar, Alexandra Wester i Hanne Gaby Odiele.

Moda i styl pozwalają wyrazić siebie

Zalando nie mogło wybrać lepiej – każda z czterech ambasadorek marki inspiruje tysiące kobiet na świecie. Każda z nich jest absolutnie wyjątkowa, ale jedno je łączy: żadna nie boi się wyrażać siebie – nawet jeśli miałoby się to spotkać z brakiem akceptacji u innych. Dla nich najważniejsza jest szczerość i bycie w zgodzie z samą sobą. 

Beth Ditto jest idolką kobiet, które mają problem z zaakceptowaniem samych siebie. Jej nadwaga nigdy nie była dla niej źródłem kompleksów, czego dowodem mogą być koncertowe stylizacje wokalistki: pin-upowe sukienki, cekinowe bluzki z dekoltem albo superobcisłe kombinezony. Ze względu na swoją orientację seksualną została obwołana ikoną ruchu LGBT, ale sama odżegnuje się od tego określenia, mówiąc:

– Nie czuję się ikoną. Po prostu czuję się homoseksualna albo jestem queer i mam szczęście, że urodziłam się w czasach, gdy jest to o wiele łatwiejsze niż kiedyś. Przestało to być tematem tabu, różne branże zmieniają się, w tym sztuka, telewizja, muzyka – a to daje ludziom szeroki dostęp do kultury queer. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę być tego częścią.

Zapytana o stosunek do mody, podkreśla, że od mody ważniejszy jest własny styl i przekonuje:

– W modzie reprezentuj siebie i tylko siebie. Internet dał ludziom możliwość pokazywania sobie nawzajem strojów, swojego wyglądu i wspierania się. Mówię im: jeśli uważacie, że nikt was nie reprezentuje, sami się reprezentujcie. Stwórzcie społeczność. Niech nie wszystko kręci się wokół głównych trendów w modzie. Nie pozwólcie sobie wmówić, co macie robić. Róbcie wszystko po swojemu.

Drugą ambasadorką  nowej kampanii Zalando jest Hanne Gaby Odiele – holenderska modelka, która chodziła na wybiegach m.in. Chanel, Givenchy i Prady. Otwarcie mówi, że jest osobą interseksualną i głośno mówi, że ze względu na to musiała w dzieciństwie znosić traumatyczne zabiegi medyczne. Teraz, jako dorosła kobieta działa na rzecz osób interseksualnych, aby w naszych czasach nie musiały być poddawane okaleczającym zabiegom. Jednocześnie mówi, że to właśnie akceptacja jej interseksualności pomogła jej odnaleźć indywidualny styl: 

– Moda to wyraz kreatywności i odzwierciedlenie teraźniejszości. Myślę, że świat mody pomógł mi bardzo zaakceptować siebie taką, jaka jestem – mówi.

Dwie pozostałe ambasadorki to Alexandra Westerm, znana niemiecka lekkoatletka i złota medalistka Niemiec w skoku w dal, i Sonia Ben Ammar, francuska piosenkarka i modelka. 

Zalando stawia na indywidualny styl

Nowa kampania „Ja. Bez ograniczeń.”, wyraża filozofię Zalando, według której jednymi z najważniejszych wartości są indywidualność i różnorodność, a moda i styl powinny służyć nam do wyrażania samych siebie. W ramach kampanii powstała seria filmików, w których wszystkie cztery ambasadorki dzielą się swoimi historiami i zachęcają do wyrażania własnych osobowości.

Efekty zobaczymy nie tylko na stronie Zalando, lecz także na Instagramie i Facebooku – śledźcie z nami hasztagi #MeUnlimited oraz #FashionUnlimited!

materiał sponsorowany


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

19 lipca 2018, 17:52

Nasze propozycje