Poprzedni artykuł: Heidi Klum po raz trzeci projektuje dla Lidla. Tym razem także ubrania... Następny artykuł: Cleo walczy o uwagę na imprezie 'Twojego Stylu'. Co ona ma na sobie?!

H&M jeszcze w tym roku ruszy z nową marką. Ceny? Tak niskie, jak w Primarku

Moda, , tagi: H&M, sieciówki
Afound, nowa marka koncernu H&M, ma być „rajem dla miłośników stylu oraz łowców okazji”. Brzmi bardzo obiecująco, bo choć takie sklepy w Stanach Zjednoczonych oraz w Europie Zachodniej są bardzo popularne, w Polsce nadal jest ich jak na lekarstwo.

W 2017 roku koncern H&M zapowiedział powstanie dwóch nowych marek – Arket oraz Nyden. Obie miały być kierowane do wymagających klientów, którzy poszukują wysokiej jakości oraz unikatowych projektów. Żadna z hucznie zapowiadanych przez koncern "sieciówek premium" jeszcze nie pojawiła się w Polsce, ale H&M już informuje o planach stworzenia kolejnej marki. Jeszcze w 2018 roku grupa H&M zacznie otwierać sklepy z szyldem „Afound”, które będą niczym innym, jak siecią odzieżowych dyskontów. Pierwszy z nich powstanie w Sztokholmie, równolegle ma ruszyć także sprzedaż internetowa.

Afound – outlet koncernu H&M

Sieć sklepów Afound będzie działać na zasadach outletu, czyli dyskontu odzieżowego. W sklepach znajdą się wyselekcjonowane kolekcje marek koncernu (m.in. H&M, COS, & Other Stories, Monki), ale co ciekawe - także popularnych brandów zewnętrznych. Na ten moment nie potwierdzono o jakich markach mowa, a ich lista zostanie ujawniona bliżej oficjalnego otwarcia Afound. Ceny mają być niższe niż w standardowych sieciówkach, a w sklepach znajdą się ubrania ponadczasowe, odporne na podział sezonowy oraz szybko przemijające trendy. W Afound mają się pojawiać także kolekcje tworzone specjalnie dla brandu.

.

Jest już outlet Zary, teraz nadchodzi H&M

Idea sieci Afound nie jest niczym nowym. Na podobne rozwiązanie już wcześniej zdecydował się Inditex, który produkty ze starszych kolekcji swoich marek sprzedaje już od 1993 roku w sieci sklepów Lefties. Szukać ich można przede wszystkim w rodzimej Hiszpanii, ale Lefties ma już ponad 130 sklepów na całym świecie. Działa także sklep internetowy, a do Lefties trafiają nie tylko rzeczy ze starych kolekcji Zary i innych marek koncernu, ale także kolekcje projektowane specjalnie dla brandu. Afound wydaje się więc bazować na pomyśle Inditexu. Myślicie, że będzie mógł konkurować z Lefties? A może nawet z największym gigantem w sprzedaży taniej odzieży – Primarkiem? 

Zobacz także: Tak w przyszłości będziemy robić zakupy? Zara uruchamia zupełnie nową formę sklepu

Testuj kosmetyki za darmo!

Jeśli tak samo jak my uwielbiasz testować kosmetyki, koniecznie zapisz się do naszego Klubu Recenzentki. A kiedy już sprawdzisz możliwości swojego kosmetyku, dodaj zdjęcie do Looków Wizażanek i oznacz produkty, które wykorzystałaś do wykonania makijażu, manicure czy fryzury.

 

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

10 grudnia 2018, 10:04

Zobacz także

Nasze propozycje