Poprzedni artykuł: Klaudia Halejcio w zjawiskowej sukni inspirowanej Carlo Rossi Refresh Następny artykuł: Gillette celebruje relację między ojcem i synem poprzez kampanię #Zapy...

AVON dofinansuje w październiku rekordową liczbę 7 000 badań USG piersi!

Nowości miesiąca, , tagi: Avon, rak piersi, event
W sobotnie popołudnie, 10 czerwca na Bulwarach Wiślanych już po raz 20. odbył się finał jednej z największych kampanii na rzecz kobiet w Polsce - AVON kontra Rak Piersi. Jej celem jest, by jak najwięcej kobiet dowiedziało się, że rak to nie wyrok, a jego wczesne wykrycie pozwala na pełne wyleczenie. Kampanię wsparły Ambasadorki AVON – Małgorzata Kożuchowska i Patricia Kazadi. Punktem kulimnacyjnym wydarzenia było ogłoszenie liczby badań USG piersi, które AVON dofinansuje w październikowaej akcji „Gabinety z Różową Wstążką”. W tym roku pula wynosi aż 7 000 badań. To o 500 badań więcej niż w ubiegłym roku, dzięki czemu jeszcze więcej kobiet będzie miało szansę na wczesną diagnostykę!

Podczas Dnia Różowej Wstążki z bezpłatnego badania USG piersi w ciągu 4 godzin skorzystało aż 160 kobiet. Pozostałe uczestniczki mogły zasięgnąć porady lekarzy internistów i ginekologów, a także dietetyków i trenerów personalnych. O tym, że profilaktyczne badania piersi mogą uratować życie, przekonywały również Ambasadorki AVON – Małgorzata Kożuchowska i Patricia Kazadi.

Kampania AVON kontra Rak Piersi

Fani mogli osobiście spotkać się z Gwiazdami, porozmawiać i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Oprócz konsultacji w zakresie profilaktyki raka piersi i zdrowego trybu życia, uczestnicy mogli skorzystać z wielu atrakcji przygotowanych przez AVON i partnerów wydarzenia.

Organizatorem Dnia Różowej Wstążki jest firma AVON Cosmetics Polska, która utożsamiana jest nie tylko z dbaniem o urodę, ale także z działaniami na rzecz rozwoju, bezpieczeństwa i właśnie zdrowia kobiet. Dlatego od 1998 r. AVON prowadzi w Polsce kampanię AVON kontra Rak Piersi. W jej ramach, w samym 2016 roku, 6500 kobiet skorzystało z badania USG piersi, a ponad 1000 uczniów szkół średnich wzięło udział w projekcie edukacyjnym #be first.
Partnerami kampanii są organizacje non-profit: Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj życie.  

Zobacz także: Makijaż w stylu Patricii Kazadi - zobacz te kolory! 


Zobacz także

Nasze propozycje