Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Pierwsza prywatna sesja zdjęciowa Marcina Tyszki – zobacz, jak poradzi... Następny artykuł: 9 tanich, polskich kosmetyków do pielęgnacji, które musisz poznać!

Dieta na cellulit – co jeść, by pozbyć się pomarańczowej skórki?

Dużo ćwiczysz, smarujesz uda i pośladki kremami, robisz masaże bańką chińską, a cellulit nadal jest bardzo widoczny? Sprawcą może być zła dieta! Sprawdź co jeść, a czego lepiej unikać, gdy masz pomarańczowa skórkę. Oto zasady diety na cellulit!
dieta na cellulit

Jaki rodzaj cellulitu ma bezpośredni związek z odżywianiem?

Cellulit tłuszczowy, charakteryzujący się nierównomiernym rozkładem tkanki tłuszczowej pod skórą, szczególnie w okolicy pośladków, ud i bioder, ma silny związek z odżywianiem. Powstaje, gdy jemy dużo słodyczy, tłuszczów zwierzęcych, produktów mącznych i soli, oraz oczywiście wtedy, gdy brak nam ruchu, który pobudza krążenie krwi i limfy.

Drugim popularnym rodzajem jest cellulit wodny, który pojawia się nawet u szczupłych osób. Jest związany przede wszystkim z zatrzymaniem się wody w organizmie i opuchlizną. Pojawia się głównie na nogach, a przyczyną jego powstawania jest niskie ciśnienie spowodowane brakiem białka w diecie oraz niedoborem żelaza i witamin z grupy B.

Jaka powinna być dieta na cellulit?

Dieta  na cellulit przede wszystkim powinna być różnorodna i opierać się na zdrowych, jak najmniej przetworzonych produktach. Wybieraj świeże owoce i warzywa zamiast soków, pełnowartościowe produkty zbożowe takie jak chleb żytni na zakwasie, brązowy ryż oraz pij dużo niskosodowej, niegazowanej wody. 2 litry płynów w ciągu dnia to niezbędne minimum, by organizm dobrze funkcjonował i nie zatrzymywał wody, co w przypadku tworzenia się cellulitu jest niezwykle istotne. Unikaj słodyczy, nadmiaru soli i tłustych, smażonych potraw.

Ja polecam uważać na syrop glukozowo - fruktozowy w napojach, dżemach, płatkach i jogurtach. To straszna substancja która niestety powoduje że obrastamy w tłuszcz. A jest jej mnóstwo w sporej ilości codziennie zjadanych przez nas produktów.

JeanneInes
dieta na cellulit

Czy już istniejący cellulit można zmniejszyć dietą?

Twój jadłospis obfituje w przetworzoną żywność, sól i białe pieczywo? Nic dziwnego, że masz cellulit! Produkty, które zatrzymują wodę w organizmie zwiększają widoczność pomarańczowej skórki. Zwróć uwagę na składy produktów, które kupujesz.

Bułka, która na pierwszy rzut oka jest brązowa bądź ciemna, niekoniecznie jest dla nas zdrowa. Często zrobiona jest ze zwykłej mąki pszennej i zabarwiona barwnikiem spożywczym

tłumaczy Ewa Ingielewicz, dietetyk z kliniki SkinClinic Med&Beauty

Czy są jakieś składniki skutecznie redukują cellulit?

Przede wszystkim pij dużo wody. Nawodnisz organizm i zapobiegniesz zatrzymaniu się wody w organizmie, co jest kluczowe w walce z cellulitem. Dobrze działają także zioła oraz produkty termogeniczne – naturalne spalacze tłuszczu np.  zielona i czerwona herbata, kawa, papryka chili, curry oraz pikantne przyprawy.

zdjęcia: Fotolia

Polecany film

Jak przytyć? Krótkie wideo z poradami


Zobacz także

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

19 stycznia 2017, 14:09

Nasze propozycje