Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Urodowe zastosowania mniszka lekarskiego Następny artykuł: Chcesz mieć długie i zdrowe paznokcie? Wypróbuj ten prosty trik

Nowe oblicza piękna z L’Oréal Paris

Pielęgnacja, , tagi: L'Oreal Paris, kosmetyki
Kluczem do prawdziwego piękna jest stały rozwój i samodoskonalenie. Wie o tym marka L’Oréal Paris, która od lat nie ustaje w poszukiwaniu nowych formuł i rozwiązań, dokładając starań, by nasza skóra była jeszcze piękniejsza.

Nauka i innowacyjność stanowią nasze DNA. Chcielibyśmy podzielić się naszą wiedzą z tymi, których pasją jest piękno” - tymi słowami Mélanie Vidal, globalny wiceprezydent marketingu L’Oréal Paris, otworzyła wyjątkową konferencję Skin Summit w Chevilly-Larue. Uczestnicy tego niezwykłego wydarzenia otrzymali szansę przekonania się na własne oczy, co wyróżnia markę na tle konkurencji.

Nieustające poszukiwania nowych rozwiązań

Pracownicy laboratoriów L’Oréal Paris wytrwale poszukują składników, które mogłyby znaleźć zastosowanie w produktach marki. Naukowcy co roku poddają analizie tysiące naturalnych substancji pod kątem możliwości wykorzystania ich w kosmetyce. Szukają nowych, wartościowych składników i jednocześnie opracowują nowe warianty wykorzystania tych powszechnie znanych.

Jedną z opatentowanych cząstek, które narodziły się w laboratoriach marki, jest Pro-Xylane™. Pierwowzorem dla opracowanej metodami „zielonej chemii” cząstki był naturalny cukier drzewny, ksyloza. Pro-Xylane™, o olbrzymim potencjale przeciwzmarszczkowym, wykorzystywany jest jedynie w kosmetykach marki L’Oréal Paris, m.in. w przeciwzmarszczkowej linii Revitalift Laser X3.

Sztuczna skóra - klucz do precyzyjnych badań

Eksperci L’Oréal Paris przykładają szczególną wagę do weryfikowania nowych składników pod kątem ich skuteczności, a także bezpieczeństwa stosowania. Do celów badawczych używane są próbki sztucznej skóry, w hodowli której specjalizuje się oddział L’Oréal Paris – Episkin. Testowanie składników na sztucznej skórze to skuteczny i bezpieczny sposób na sprawdzenie ich działania. L’Oréal Paris prowadzi i udoskonala je od 27 lat - dzięki temu możliwe było wyeliminowanie badań na zwierzętach.

Nowoczesne laboratoria

Pełne szklanych naczyń i nowoczesnych urządzeń laboratoria, w których opracowywane są kosmetyczne formuły, mogą nasuwać skojarzenia z futurystyczną kuchnią. Pracują w nich naukowcy z różnych dziedzin – biologii, farmacji, biochemii.Od pomysłu na kosmetyk do momentu zamknięcia go w słoiczku pracuje nad nim blisko 30 osób. Sekret polega na tym, żeby dobrać składniki w taki sposób, by ich działanie było jak najbardziej komplementarne i efektywne, a konsystencja, kolor i zapach produktu odpowiadały oczekiwaniom konsumentek.

Naszym wyzwaniem jest szukanie innowacyjnych rozwiązań. Proponowanie kobietom nowych, ciekawych produktów opartych na najnowszych wynikach badań, technologicznych nowinkach i naszej wiedzy o skórze. Takich, które będą robiły na nich wrażenie swoją skutecznością, zapewniając jednocześnie niesamowitą przyjemność podczas ich stosowania” – mówi szefowa działu R&D w laboratorium L’Oréal Paris, Sonia Eyraud.

Praca nad ostateczną formułą kremu może trwać wiele miesięcy, a nawet lat. Ale jest to bez wątpienia fascynująca podróż.

materiał powstał we współpracy z L'Oréal Paris

zdjęcia: materiały PR

Zobacz także