Poprzedni artykuł: TEST redakcji: zielona rewitalizacja - czy warto wypróbować maseczkę t... Następny artykuł: Latem chętnie go jemy, ale może też nam pomóc w... oczyszczaniu porów!

Odkryj siłę uśmiechu i wygraj wymarzone wakacje!

Pielęgnacja, , tagi: blend-a-med, konkurs, białe zęby
Latem każda kobieta chce czuć się i wyglądać idealnie. Zgrabna sylwetka, gładka skóra, lśniące włosy – o czym jeszcze powinnaś pamiętać, aby osiągnąć upragniony cel? Jednym z najważniejszych elementów wakacyjnego look’u jest bez wątpienia śnieżnobiały uśmiech, który teraz może zagościć na twojej twarzy w zaledwie 3 dni! Wszystko za sprawą systemu Blend-a-med 3D White Luxe Perfection – pasty do zębów i akceleratora przyspieszającego proces wybielania. Efekt uzyskany dzięki temu duetowi doda ci pewności siebie oraz ułatwi nawiązywanie nowych, wakacyjnych znajomości.

Efekt działania produktów Blend-a-med 3D White Luxe Perfection jest nie tylko skuteczny, ale i błyskawiczny – redukcję do 100% przebarwień zewnętrznych osiągniemy w zaledwie 3 dni! 3D White Luxe Perfection to pasta z zaawansowaną technologią wybielającą, która dodatkowo zabezpiecza powierzchnię zębów przed powstawaniem nowych przebarwień. Aby wzmocnić i przyspieszyć działanie pasty, marka Blend-a-med stworzyła 3D White Luxe Whitening Accelerator, który usuwa przebarwienia powierzchniowe oraz tworzy długotrwałą warstwę ochronną, aktywną nawet po szczotkowaniu.

Piękny, biały uśmiech możemy uzyskać pozbywając się przebarwień. Jest to możliwe dzięki stosowaniu do codziennej higieny jamy ustnej odpowiednich past do zębów, które nie tylko przywracają ich biel, ale także zapobiegają powstawaniu nowych przebarwień. Często zastanawiamy się jednak nad bezpieczeństwem  procesu wybielania. Zawarte w duecie produktów Blend-a-med 3D White Luxe (paście i akceleratorze – produkcie przyspieszającym wybielanie) związki zwane polifosforanami, choć są wyczuwalne jako granulki, nie działają ściernie na szkliwo, nie wywołują nadwrażliwości zębiny ani żadnych innych niepożądanych efektów ubocznych. System wybielający jest więc bezpieczny, a jego działanie potwierdzone jest w badaniach klinicznych. - wyjaśnia prof. Ewa Iwanicka- Grzegorek – adiunkt Katedry Stomatologii Zachowawczej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Siła uśmiechu – wyniki sondy ulicznej

Marka Blend-a-med postanowiła sprawdzić rolę uśmiechu w budowaniu relacji międzyludzkich. W tym celu przeprowadziła sondę uliczną, która polegała na zaprezentowaniu badanym dwóch zdjęć tej samej osoby – na jednym z nich można było zobaczyć uśmiechniętą dziewczynę, na drugim – dziewczynę bez uśmiechu na twarzy. Zapytani o to, jakie cechy charakteryzują uśmiechniętą osobę, respondenci uznali, że wygląda ona na szczęśliwą i otwartą na ludzi. Ocenili ją także jako atrakcyjną, pewną siebie i szczerą. Co więcej – aż 92% uczestników badania było otwartych na możliwość umówienia się z uśmiechniętą dziewczyną. Dla porównania, chęć umówienia się z tą samą osobą, lecz nieuśmiechniętą, wyraziło jedynie 8% badanych. Dodatkowo, zapytani o nią, badani używali określeń, takich jak poważna, arogancka, a nawet samolubna.

Wyniki badania potwierdziły, że osoby uśmiechnięte uważane są nie tylko za atrakcyjne fizycznie, ale także posiadające pozytywne cechy osobowościowe. Przeprowadzona sonda udowodniła, że uśmiech to niezawodne narzędzie w budowaniu relacji z drugim człowiekiem.

KONKURS

Piękny uśmiech to udane wakacje, pełne przygód oraz nowych znajomości! Weź udział w konkursie marki Blend-a-med i wygraj podróż swoich marzeń!

1. Nagraj krótki film i pokaż nam swój uśmiech. Pamiętaj, że na filmie muszą znaleźć się dwa produkty Blend-a-med: pasta 3D White Luxe Perfection i Whitening Accelerator.

2. Napisz, co sprawia, że się uśmiechasz.

3. Wyślij zgłoszenie.

NAGRODY

3 x voucher o wartości 10 000 zł – do zrealizowania w Neckermann Podróże

3 x voucher o wartości 5 000 zł – do zrealizowania w Neckermann Podróże

30 x zestaw treningowy: mata, roller i skakanka firmy THORN+fit

Szczegóły dostępne są pod linkiem: https://3dnidobieli.wizaz.pl

materiał sponsorowany

zdjęcie główne: iStock

zdjęcia: materiały PR

Nasze propozycje