Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Takiej kampanii jeszcze nie widziałaś!

Pielęgnacja,
,
, tagi: La Roche Posay, czarna kreska, znamiona
Poprzedni artykuł: CELLular Perfect Skin Nivea przywraca skórze blask Następny artykuł: Czwartek z Kasią: olejek na bolące mięśnie
Dwa słodkie dalmatyńczyki zostały bohaterami międzynarodowej kampanii profilaktycznej „Zostań Skin Checkerem” stworzonej przez markę La Roche-Posay. Celem kampanii jest wzrost świadomości oraz profilaktyka nowotworów skóry, w tym czerniaka, poprzez zachęcenie społeczeństwa do oglądania znamion u osób ze swojego otoczenia oraz u siebie.
La Roche Posay Zostań Skin Checkerem

Kampania Zostań Skin Checkerem - sprawdzaj znamiona bliskim!

Inspiracją do stworzenia kampanii było bardzo proste spostrzeżenie: bardziej dbamy o zdrowie bliskich, niż o swoje własne, dlatego też przesłanie nowej kampanii jest bardzo proste:

„Zaopiekuj się osobami ze swojego otoczenia, zwróć uwagę na ich znamiona i zostań Skin Checkerem! Chroń ich przed nowotworem skóry, wykrywając nietypowe zmiany na skórze i zachęcaj ich, by odwiedzali dermatologa co najmniej raz w roku!”.

Międzynarodowymi symbolami kampanii zostały dalmatyńczyki, które uważnie przyglądają się nawzajem plamkom na całym swoim ciele, zgodnie z systemem ich monitorowania, opracowanym przez dermatologów: najpierw twarz, skóra głowy, następnie przednia i tylna część nóg, plecy, nie zapominając też o uszach i korzystaniu z lusterka, by przyjrzeć się niewidocznym w inny sposób obszarom. Dlatego właśnie wzajemna pomoc jest tak przydatna!

Kampania Euromelanomaday - zbadaj znamiona za darmo!

Marka La Roche-Posay od 10 lat jest partnerem Europejskiego Dnia Walki z Czerniakiem (ang. Euromelanoma Day), obchodzonego corocznie w maju, podczas którego umożliwiana jest bezpłatna diagnostyka znamion w gabinetach dermatologicznych całej w Polsce. Akcja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Weźmie w niej udział ponad 280 dermatologów z 50 miast.

Bezpłatne badanie demoskopowe znamion będzie można wykonać 12 maja*! Lista gabinetów znajduje się na stronie www.euromelanoma.org/poland. Zapisy przyjmowane będą od 14.04.2015 r.

*Ze względu na godziny otwarcia gabinetów prywatnych istnienie możliwość zapisania się na  badania w terminie 11-15 maja

zdjęcia: materiały PR

An Error Occurred: Internal Server Error

Oops! An Error Occurred

The server returned a "500 Internal Server Error".

Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

23 kwietnia 2017, 07:53

Nasze propozycje