Poprzedni artykuł: Przyprawy, które dodają urody Następny artykuł: 5 zasad, których powinnaś przestrzegać po zabiegu przedłużania rzęs

Idealny sposób na zmarszczki - joga twarzy

Publikuj,
,
, tagi: zmarszczki, joga twarzy
Myśląc o ćwiczeniach z pewnością, jako pierwsze przychodzą Ci do głowy ćwiczenia związane z Twoim ciałem. Tymczasem, aby zachować młody wygląd, nie tylko warto ćwiczyć swoje ciało, ale także mięśnie twarzy. Za prekursorkę jogi twarzy uważa się Anneliese Hagen, która wydała na ten temat pierwszą książkę oraz aplikację na smartfony. Ćwiczenia mięśni twarzy mają za zadanie nas rozluźnić, pozbawić napięcia oraz wzmocnić i sprawić, aby była skóra była bardziej sprężysta. Joga twarzy dodatkowo wprawia w dobry nastój i pozwala zapanować nad nerwami.

Gwiazdy pokochały ten naturalny sposób na zachowanie młodego wyglądu, zwolenniczkami jogi twarzy są m.in. JenniferAniston, Victoria Beckham czy Gwyneth Paltrow. Aktorki dobrze wiedzą, że ich praca polega na wyrażaniu emocji głównie mimiką twarzy, dlatego nie mogą pozwolić sobie na zbytnią ingerencję chirurgiczną, która jak wiemy, może doprowadzić do ograniczenia możliwości swobodnego wykonywania gestów mimiką.

Pamiętaj, zanim rozpoczniesz ćwiczenia, poświęć kilka minut na rozluźnienie mięśni twarzy medytując oraz wykonując głębokie wdechy i wydechy, które będą wprowadzeniem do pracy nad mięśniami. Sprawdź, jak w prosty sposób możesz zapanować nad wizualnym upływem lat! Oto kilka prostych ćwiczeń, które możesz wykonywać samodzielnie przed lustrem każdego dnia! Regularnie ćwicząc, możesz zauważyć efekty już po 2-3 tygodniach.

Twarz Buddy

Usiądź, wyprostuj plecy, zamknij oczy. Rozluźnij mięśnie twarzy wykonując ruch szczęką w lewo i w prawo przez kilka sekund. Rób to powoli i delikatnie. Następnie uśmiechnij się lekko, staraj się oddychać przeponą. Koniec języka zbliż do tylnej ścianki dolnych zębów. Poczujesz jak twarz się wygładza a mięśnie stają się bardziej zrelaksowane. Ćwiczenie wykonuj 2-3 minuty.

Zdziwione oczy

Otwórz szeroko oczy, nie angażuj przy tym brwi ani czoła, spraw, aby cała praca wykonywana była tylko oczyma. Następnie wpatruj się w jeden punkt przez ok. 10 sek. Staraj się przy tym rozluźnić cała twarz. Zamknij oczy, ale staraj się ich przy tym nie mrużyć, wytrzymaj tak przez ok. 10 sek. Ćwiczenie powtórz 4-5 razy. Dzięki temu zapobiegniesz lub zmniejszysz widoczność już istniejącej tzw. lwiej zmarszczki na środku czoła.

Trębacz

Nabierz powietrza przez nos, a następnie przesuń powietrze w jeden policzek, później w drugi naprzemiennie. Wykonuj to ćwiczenie aż poczujesz, że brakuje Ci tchu, następnie wypuść powietrze i powtórz 3-4 razy. W ten sposób wzmocnisz mięśnie policzkowe oraz okrężne wokół ust. 

Joga twarzy to świetna alternatywa dla zabiegów medycyny estetycznej, w prosty i tani sposób możesz zapanować nad upływem lat lub cofnąć niektóre zmiany, które już są widoczne na Twojej twarzy. Najważniejsza jednak jest regularność oraz dokładność wykonywania ćwiczeń, pamiętaj, że na osiągnięcie satysfakcjonujących efektów potrzeba czasu oraz samodyscypliny. Nie traktuj również jogi twarzy, jako obowiązek a przyjemne spędzanie wolnego czasu, które pozwoli Ci na relaks i odpoczynek.

Polecany film

Not found

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

17 października 2018, 22:09

Nasze propozycje