przebarwienia

Artykuły z tagiem przebarwienia

Zdjęcia z tagiem przebarwienia

Wątki z tagiem przebarwienia

Dot.: Jak zatuszować blizny

Wampierz

Napisane przez truskamakiedys była reklama chyba produktu vichy,że gośc wytatuowany na całym ciele jak sie pomalował podkładem to nic nie było widać,zadnych cieni, tatuaży,czy bliz[bo miał jeszcze skaryfikacje czy cos Są takie produkty "kamuflujące", tylko trzeba się nauczyć je stosować, z tego, co wiem. Na tej reklamie też mu to nakładali makijażyści, a on tylko sam zmył.

Dot.: przebarwienia na twarzy

naya19

Hej, hej. Bardzo proszę o nazwę zabiegu i ,,miejscówkę ". Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź, Małgosia

Dot.: wszystko o samoopalaczu-jak nakładać, zmywać, opinie, wrażenia. WĄTEK ZBIORCZY.

majaberka

Kupiłam magic bronze bielendy ale jeszcze go nie używałam, mam dylemat czy można go użyć i bez problemu wyjść na słońce czy raczej powinno się wtedy unikać słońca?

Dot.: parówki,maseczki,toniki,p rzebarwienia i co z tą cytryną ?

jeux

Acne Derm jest okej :) Sok z cytryny to kwas więc pod wpływem słońca działa właśnie tak że tworzy przebarwienia raczej ją odstaw :) Z domowych sposobów to hmm polecam ci przecieranie twarzy rumiankiem picie bratka i skrzypopokrzywy (herbate skrzypu i pokrzywy zalewasz w jednym kubku i pijesz) rano i wiczorem pij wode z cytryną. Maseczka drożdżowa po tej parówce chociaz nie wiem czy to dobry pomysł. Możesz tez pić drożdze rozcieńczone w mleku ciepłym lub wodzie tez ciepłej. Maseczka z drożdzy również bez parówki :) to tyle z moich domowych sposobów, te herbaty, na początku mogą spowodowac wysyp ale potem będzie świetnie :)

Dot.: Łupież pstry

Liddk

Właśnie nie wiem czy też tak miałyście dziewczyny, ale jak stosowałam Nizoral to wysuszał mi skórę i myślałam, że tak ma być. Plamy znikały, ale pojawiały się po kilku miesiącach znowu a jak zmieniłam na Pityver to nie podrażniał mnie tak i szybciej wyleczył. Trochę się bałam, że zaraz to wróci więc przez jakiś czas jeszcze go stosowałam ale już nieco rzadziej i od tego czasu minął rok a ja dalej nic więc to dobry znak, żeby odstawić słynny Nizoral ;D