Forum Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Forum Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 358
Szukanie zajęło 0,09 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: martini85
Forum: Intymnie 2015-07-25, 16:07
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

A ja sugeruje nie odbiegać od głównego tematu.
Forum: Intymnie 2015-07-25, 15:23
Odpowiedzi: 43
Wyświetlenia: 3 544
Wysłana przez martini85
Dot.: Problem - miła dziewczyna.

A może nie masz w sobie tego czegoś? Nie każdy musi być związku z tą drugą połówka. Niektórzy mają pisane "męczyć się" ze sobą albo być samemu. Choć nie zaszkodziloby zapewne przeczytanie "faceci...
Forum: Intymnie 2015-07-25, 13:41
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

Jego snobizm zaczął się ujawniać dopiero 2 miesiące przed zerwaniem. Byłam z nim, nie jego rodzina wiec starałam się ignorować ich ucinki, bo w 90% byl za mna. Wspomniałam, że wg mnie nie każdy musi...
Forum: Intymnie 2015-07-25, 12:50
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

Oczywiście ze wiedział ale nigdy nie chciałam się kłócić z jego rodzina.
Forum: Intymnie 2015-07-25, 12:39
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

Starałam się nie wprowadzać kwasowej atmosfery ale miesiąc temu właśnie wybuchłam i przez to ze mną zerwal.

---------- Dopisano o 12:39 ---------- Poprzedni post napisano o 12:35 ----------


...
Forum: Intymnie 2015-07-25, 12:32
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

Myślałam że miał swój rozum...
Forum: Intymnie 2015-07-25, 12:26
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

No właśnie ja też nie. Ale jego rodzina jak najbardziej. Co miesiąc się z nimi widziałam i musiałam tego słuchać.
Forum: Intymnie 2015-07-25, 12:18
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

Dziwne, bo ja kozie spod ogona nie wypadłam. Mam studia i interesuje się światem, czytam wiadomości. Nagle po 2.5 latach obudził się , twierdząc że jestem dla niego za mało intelektualna? Wogole to...
Forum: Intymnie 2015-07-24, 14:27
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

Jak najbardziej musze się otrząsnąć. Przykre tylko bo miałam wrażenie jakby jego rodzina nie mogła przeboleć ze syn wiąże się z polka do tego nie z zamożnej rodziny. Żenada. A on to z czasem...
Forum: Intymnie 2015-07-24, 14:20
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

On miał nadzieję że będę mieć jakiś kompleks. Sama nigdy sobie nic nie wyhodowalam

---------- Dopisano o 14:20 ---------- Poprzedni post napisano o 14:19 ----------



To on nie tak nastawil. ...
Forum: Intymnie 2015-07-24, 14:10
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

Ale jak się rozejrzeć po jego znajomych dziewczyny jego kolegów są albo prawniczkami albo lekarkarkami. On się chyba mną trochę rozczarował. Uwierz ze ja myślałam tj ty do momentu jak poznałam jego...
Forum: Intymnie 2015-07-24, 14:03
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

No ale to to stwierdził, że nie byłam dla niego "good enough"... ze nic nie wiem o filozofii wiec o czym my będziemy gadać za 20 lat... jego słowa. ..
Forum: Intymnie 2015-07-24, 13:53
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

Nadal nie otrzymałam odp na moje pytanie. Chodzi mi o to czy rzeczywiście on się wam wydaje za wysoka partia dla mnie? Byl lepiej ustawiony ale myslalam ze to lepiej dla faceta. Ltory chcialby miec...
Forum: Intymnie 2015-07-24, 13:43
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

Emm. Ja tez miałam takie wrażenie będąc w z nim w związku pod koniec.

---------- Dopisano o 13:43 ---------- Poprzedni post napisano o 13:42 ----------



Nie kochałam go, spotkałam się z...
Forum: Intymnie 2015-07-24, 13:39
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Dot.: Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

Dlaczego? Gdybym była materialistka porwalabym się na naprawdę dzianego a mój były nie miał nawet roweru. Chodzi mi o to ze mam duża ambicje i wiadomo pieniądze są ważne, ale do wszystkiego doszłam...
Forum: Intymnie 2015-07-24, 13:26
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 2 611
Wysłana przez martini85
Nie dla psa kielbasa? Czyli zerwanie ze snobem

Jeśli przejrzycie moje wątki sprzed 2 lat zauważcie, że mimo moich szczerych chęci i starań mój kolejny związek poległ. Rozstalismy się kilka tygodni temu. I w sumie dobrze. Ja nie mogłam wybaczyć...
Forum: Intymnie 2015-06-01, 22:58
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

o kim mowa? ;)

---------- Dopisano o 22:57 ---------- Poprzedni post napisano o 22:56 ----------



no niestety, zerwania nie bedzie tym razem sorry :brzydal:

---------- Dopisano o 22:58...
Forum: Intymnie 2015-06-01, 22:52
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

gratuluje drogim paniom wszechstronnej wiedzy. rozmumiem, ze powod spedzania takiej duzej ilosci czasu na forach ma cel pomocy ludziom w potrzebie ;)? a nie szukania poklasku czy popularnosci z...
Forum: Intymnie 2015-06-01, 22:45
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

sadze po prostu, ze niektore dziewczyny za bardzo pedza do drastycznego oceniania calosci zamiast komentowac pojedyncze sytuacje, czy zachowania ludzkie i lubia bawic sie w sedzia judy.

----------...
Forum: Intymnie 2015-06-01, 22:37
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

pokazala? a przeparaszam, czy pani mieszka w naszej szafie, ze wie wszystko poza tym co okreslilam w 25 zdaniach powyzej?
Forum: Intymnie 2015-06-01, 22:29
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

a u ciebie jakies intrygujace newsy?

---------- Dopisano o 22:29 ---------- Poprzedni post napisano o 22:27 ----------

i po raz kolejny sie zastanawiam, jaka przyjemnosc maja dziewczyny dajace...
Forum: Intymnie 2015-06-01, 21:52
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

mielismy szczera rozmowe, dlatego w takim pozytywnym swietle pisze, ale uzodnilismy ze:
1. nigdy wiecej taka akcja
2. oswiadczy sie najpozniej za 1,5roku
3. czyny mowia glosniej niz slowa :) a w...
Forum: Intymnie 2015-06-01, 21:15
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

nie ma idealnych zwiazkow. moja mama powiedziala ze mowila nie takie rzeczy z tata, a sa teraz razem 30 lat i szczesliwi.
Forum: Intymnie 2015-06-01, 19:39
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

a ja mam wrazenie, ze on sie chcial wyzyc bo jest nie ma staysfakcji ze swojej pracy. dal mi tez mowe o tym ze nie wie jaki jest sens jego zycia... co on wogole tu robit itp. strasznie zaczal...
Forum: Intymnie 2015-06-01, 19:33
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

racja, ma racje ze musimy sie rozwijac a nie stac w miesjcu, ale nie musial z tym wyjechac tak drastycznie...

gdyby to bylo takie latwe... bardzo go kocham i jest bardzo wat=rtosciowym...
Forum: Intymnie 2015-06-01, 19:26
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

tez wyszlam z takim wnioskiem i on w pewnym stopniu sie przyznal... on musi sie sam czuc ze soba dobrze a pewnie nasluchal sie hisotryjek taty bo lazili po gorach po 20km a on lubi gadac. nagadal mu...
Forum: Intymnie 2015-06-01, 19:13
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

ale on jest czuly, poswieca sie, opiekuje sie mna, dba o mnie...
Forum: Intymnie 2015-06-01, 19:05
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

ale to zalezy od ludzi, zeby wszytsko naprawic.
Forum: Intymnie 2015-06-01, 19:01
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Dot.: Chce - Nie chce

Mielismy juz taki klimat, ale postanwilismy ze nigdy wiecej... On sie tumaczy ze mial/ma zalamke i chce byc ze mna silny. Ale moje zaufanie zostalo zmiazdzone i nie wiem w co mam wierzyc :( kochamy...
Forum: Intymnie 2015-06-01, 18:46
Odpowiedzi: 48
Wyświetlenia: 2 268
Wysłana przez martini85
Chce - Nie chce

Jestesmy razem ponad 2 lata i mieszkamy od 1,5 roku. Mamy po 29 lat. 10 miesiecy temu mielismy maly przelom, gdzie o maly wlos sie nie rozstalismy (ja nie umialam zaufac i mialam problemy w pracy)....
Forum: Zwierzęta domowe - wiZOOż 2015-02-20, 20:40
Odpowiedzi: 47
Wyświetlenia: 7 778
Wysłana przez martini85
Question Kapiel psa w wieku 17 lat

Moj piesek ma juz 17 lat, jeszcze 3 lata temu byla dziarskim zdrowym pieskiem, az do momentu jak dostala udaru i zapadla jej macica, ktora potem usunieto. Na dzien dzisiejszy ledwo widzi, slyszy, ale...
Forum: Intymnie 2014-06-16, 18:38
Odpowiedzi: 5
Wyświetlenia: 1 029
Wysłana przez martini85
Dot.: Chlopak bez przejsc i dziewczyna ''kociol emocji''

Ksiezniczka?? Malotrafne okreslenie mojej osoby niestety. Miotam sie, to jest jakas choroba psychiczna :prosi: i ok bede sama... Nie umiem sie wyciszyc i byc szczesliwa... :prosi:

Co jest złego w...
Forum: Intymnie 2014-06-16, 15:16
Odpowiedzi: 5
Wyświetlenia: 1 029
Wysłana przez martini85
Unhappy Chlopak bez przejsc i dziewczyna ''kociol emocji''

Jestesmy z moim chlopakiem ponad rok I od kilku miesiecy mieszkamy razem. Jest to przewspanialy czlowiek, kocham go I jestem wielka szczesciara, moja rodzina go uwielbia I powtarza, ze lepszego nie...
Forum: Intymnie 2013-10-29, 12:33
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

:ehem: Proponuje zalozylenie sobie zeszytu gdzie bedziesz zapisywac jakich uzylam slow, o kim i o jakiej porze dnia. Najlepiej w formie tableki (grafy i wykresy dozwolone). :ehem:
Forum: Intymnie 2013-10-29, 12:25
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Otoz to, troche przejechalam sie na moich oczekiwaniach, bo okazuje sie ze moj temat przyciaga chmare jadowitych zmij, ktore nie maja innego zajecia oprocz dogadywania innym jacy to oni nie sa....
Forum: Intymnie 2013-10-29, 12:05
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Jestem jaka jestem. Sama nie brzmisz jak aniolek probujac ludziom charaktery nastawiac. ;)
Forum: Intymnie 2013-10-29, 11:56
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Moj temat to draze. A Ty jakies zasady tu ustalasz kto moze i ile o czyms gadac? :rolleyes:
Forum: Intymnie 2013-10-29, 11:54
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Jak tak Cie to oburza- nie musisz tu wchodzic i czytac mojego chamstwa? ;)
Forum: Intymnie 2013-10-29, 11:48
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

No to powodzenia. Trzymam kciuki zebys nie zostala stara panna. ;) Bo niestety nie ma idealow.

Kazdy ma inna historie. Wracajac myslami jaki byl moj eks...(nawet napisalam kiedys topik o jego...
Forum: Intymnie 2013-10-29, 11:41
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Wole to niz bycie z ''gburem'' :rolleyes:
Forum: Intymnie 2013-10-29, 11:35
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Forum: Intymnie 2013-10-29, 11:10
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

A co Ty bys zrobila jesli Twoj by taki byl? Poimo calej pozytywnej reszty?
Forum: Intymnie 2013-10-29, 10:25
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

A na czym polegaja Twoje histerie jesli moge spytac?
Forum: Intymnie 2013-10-29, 10:19
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Jak widac nie popadam w skrajnosci :rolleyes:
Forum: Intymnie 2013-10-29, 10:13
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Tak owszem. Tylko czy takich da sie wogole ''ustawic'', czy poprostu on juz tak ma i co by nie robil to sie nie zmieni.
Forum: Intymnie 2013-10-29, 09:55
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

A co to hanba?? Ja jestem w niego wpatrzona wiec oczekuje tego samego.
Forum: Intymnie 2013-10-29, 09:46
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Forum: Intymnie 2013-10-29, 09:42
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Suma sumarum. Nigdy tego nie zrozumiem, ze niektore kobiety sadza, ze takuie zachowanie u faceta jest ok. Ja nie chcialabym zycia z takim typem, bo wygladalo to by tak w najblizszej przyszlosci:
...
Forum: Intymnie 2013-10-29, 09:31
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Mieszkam w wielkim miescie, i wiem ze naokolo nie jest wiele atrakcyjnych osob- nie przypatruje sie im jak nawiedzona i malo tego- nie zauwazylam zeby inni faceci robili podobnie. Kazdy ma swoj...
Forum: Intymnie 2013-10-29, 09:12
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Przykre ze niektorzy sa na tyle glupi, zeby samemu stawarzac sobie teorie.

Oczywiscie, ze mi tego nie powiedzial, sama przypadkowo odkrylam na jego starym laptobie, bo mial zachowany link -...
Forum: Intymnie 2013-10-28, 16:22
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Kazda zmora znajdzie swego amatora jak to powiadaja. :love:

A co bylo to bylo. Wazne co jest teraz.
Forum: Intymnie 2013-10-28, 16:03
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Kazdy ma swoje opinie i jest wolny do tego zeby je wyrazac, i to wlasnie zrobilam.

Zaprzeczasz sama sobie. ''Raczej na Twoim miejscu bym się nad swoim facetem zastanowiła, ja bym nie chciała być...
Forum: Intymnie 2013-10-28, 15:45
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

A ja sie obawiam, ze albo sie to ma albo sie nie ma tej empatii i wyczucia...:cool:
Forum: Intymnie 2013-10-28, 15:34
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Powaznie smuci mnie takie zachowanie, bo najzwyczajniej tego nie pojmuje... :prosi: Niby zalezy mu na moim szczesciu, wiec dlaczego nie zacznie zachowywac sie jak przystoi. Kiedy uslyszalam takie...
Forum: Intymnie 2013-10-28, 15:30
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Dzieki za konstukrywna opinie...
I owszem, nie mam ochoty popadac w psychoze :mad:
Forum: Intymnie 2013-10-28, 15:15
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Nie pozera. Bardziej cos w stylu wylawiania ladnej twarzy i dostrzeganie tego, spogladnie wiecej niz 2 razy. :mad:
Forum: Intymnie 2013-10-28, 15:11
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Oh ok, rozumiem ze ty przygarnelabys biedactwo i zostala z nia best friends? :rolleyes:

---------- Dopisano o 15:11 ---------- Poprzedni post napisano o 15:09 ----------



A no wlasnie...
Forum: Intymnie 2013-10-28, 14:52
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Tylko za ostre akcje :rolleyes:
Forum: Intymnie 2013-10-28, 14:46
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

A jakikolwiek facet wogole tak robi? Bo mi sie taki cos nie przewinelo przez oczy..
Forum: Intymnie 2013-10-28, 14:40
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Wiele osob na tym forum ma problem z pisaniem na temat tak przy okazji...
Forum: Intymnie 2013-10-28, 14:32
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Kochanienka, ja nie bylabym pewna co do twojego Tzta, zapewne tez nie swiety ;) You just never know ;) Ponoc statystyki wykazuja, ze okolo 50% facetow skorzystalo z uslug wiec nie bylaby taka ura...
Forum: Intymnie 2013-10-28, 14:04
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

A ja prostytutke nazwalam scierwem. Jakkolwiek i ktokolwiek nazywa prostytutke nie jest sednem tego watku. Moge jeszcze dodac, ze prostytyka to bezmyslna, glodna na wielka kase klacz, ktora nie ma...
Forum: Intymnie 2013-10-28, 13:58
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

A ty co? Jakas czarna przeszlosc tez masz, ze bronisz prostytutki?

Przepraszam za brzydkie slowo jakie uzylam majac je na mysli. :prosi:
Prostytutka jest chora osoba, ktora zapewne nie miala...
Forum: Intymnie 2013-10-28, 13:51
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

:brzydal: :brzydal:

ps twoj tz pewnie tez sporbowal, nie z desperacji a czystej checi ;)
Forum: Intymnie 2013-10-28, 13:49
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Haha :cojest: Zaloz watek na ten temat, troche sie posmieje.
Forum: Intymnie 2013-10-28, 13:42
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Owszem, ale nigdy przy nim!!!!
Forum: Intymnie 2013-10-28, 13:37
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Nie mogl znalezc dziewczyny do 25 roku zycia, wiec postanowil stracic prawictwo z prostytutka. Smutne wiem.
Forum: Intymnie 2013-10-28, 13:35
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Dot.: Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Nie nie zdaje, poniewaz sama jestem atrakcyjna, ale nie zdaza mi sie zauwazyc zeby facet gapil sie na mnie oscentacyjne podczas kiedy jego luba siedzi tuz obok. Tj mowie, nie wymagam zeby nosil...
Forum: Intymnie 2013-10-28, 12:55
Odpowiedzi: 210
Wyświetlenia: 9 792
Wysłana przez martini85
Unhappy Wspanialy TZ a ja szukam dziury w calym?

Jestesmy razem 8 miesiecy, mieszkamy razem od miesiaca... Milosc :) Ufam mu, sprawia ze jestem przeszczesliwa... Opiekuje sie mna, traktuje mnie jak swojego czlonka rodziny, do tego cudowna chemia,...
Forum: Intymnie 2013-10-15, 15:47
Odpowiedzi: 4 852
Wyświetlenia: 128 789
Wysłana przez martini85
Forum: Intymnie 2013-10-11, 15:46
Odpowiedzi: 16
Wyświetlenia: 1 787
Wysłana przez martini85
Dot.: Rozny jezyk rodzin a malzenstwo

No tak, tylko ze moja rodzina nie nalezy do ludzi super kontaktowych, zwlaszcza moja mama bardzo sie peszy jak ma z kims zamienic slowo po angielsku :D Obawiam sie, ze bedzie bardzo krepujaco...
Forum: Intymnie 2013-10-11, 10:58
Odpowiedzi: 16
Wyświetlenia: 1 787
Wysłana przez martini85
Unhappy Rozny jezyk rodzin a malzenstwo

Moja druga polowka jest Niemcem i porozumiewamy sie po angielsku. Jestesmy w sobie szalenczo zakochani bez watpienia, zaczelismy razem mieszkac od niedawna i jest cudownie. Zapytalam sie go czy...
Forum: Intymnie 2013-08-19, 21:30
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

Wydaje mi sie ze jest 50/50 z tymi opiniami. Mnie tez tak siepalo za kazdym razem jak tylko zauwazylam i za chiny nie chcialam zaakceptowac, ale wiem jakim czlowiekiem jest moj chlopak i czy warto mu...
Forum: Intymnie 2013-08-19, 16:51
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

Jego kumpel nie jest chamski wobec mnie, jest mily kiedy trzeba, jedyne co to bardzo limituje kontakt ze mna.
Forum: Intymnie 2013-08-19, 16:29
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

Tak? Szkoda tylko ze jego walsan dziewczyna jest gleboko rozczarowana jego zachowaniem. Chlopak jest generalnie zagubiony
Forum: Intymnie 2013-08-19, 16:25
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

Wow. A ty oczekujesz od faceta deklaracji ''Kocham Cie'' po 2 miesiacach znajomosci???? Znowu nie przeczytalas dokladnie, on powiedzial kocham cie po 1,5mies ale ja nie odpowiedzialam nic zaraz po...
Forum: Intymnie 2013-08-19, 16:20
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

No to wiedz, ze nie kazdy ma takie spojrzenie na swiat. Ja jestem bardzo konserwatywna jesli chodzi o zwiazki. Jestem super lojalna i szczera i oczekuje tego samego od partnera.

----------...
Forum: Intymnie 2013-08-19, 16:04
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

Sorry, a w jakim celu????? Starasz sie zakamuflowac swoja nisko samoocene?? Ja nie trace energii na takie pier***y.
Forum: Intymnie 2013-08-19, 15:48
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

To jest ten sam facet, ktory codziennie mowi mi ze jest we mnie bardzo zakochany, i ze jestem kobieta jego marzen, ktory przynosi mi kwiaty 2 razy w miesiacu, ktory chce ze mna zamieszkac, ktory mowi...
Forum: Intymnie 2013-08-19, 15:34
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

O tu cos nowego. Dramatyczna odpowiedz. Jednak nie wczuwam sie w te klimaty, bo mimo ze wrazenie moglam wywrzec takie a nie inne- ani on ani ja nie jestesmy z tych typow ludzi. Nie wszystko jest...
Forum: Intymnie 2013-08-19, 15:22
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

Kazdy moze miec kompleksy i to wogole nie ma zwiazku z tym jak sie wyglada. Megan Fox ma kompleksy.
Forum: Intymnie 2013-08-19, 15:14
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

Ok spoko, ja tez do tego pomalu docieram. Zajmuje mi to troche czasu zeby zmienic moj sposob myslenia. Jednak zastanawia mnie jego kolega- nie chce wyjsc na czarna owce w gronie jego znajomych....
Forum: Intymnie 2013-08-19, 15:00
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

Wg mnie jest to brak szacunku. Wystarczy tego nie robic przy tej drugiej osobie i bylabym szczesliwa.
Forum: Intymnie 2013-08-19, 14:50
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Odp: Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

Oj tak, zawsze to bylo moim marzeniem byc niskim!!

W tym sek ze nie mam zamiaru nikogo obrazac. Wyobraz sobie odwrotna sytuacje kiedy ty jestes niska blondynka a twoj ukochany oglada sie za...
Forum: Intymnie 2013-08-19, 14:42
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Dot.: Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

No, jestem zlym czlowiekiem pelnym nienawisci i obludy. :brzydal:
Forum: Intymnie 2013-08-19, 14:09
Odpowiedzi: 91
Wyświetlenia: 3 577
Wysłana przez martini85
Cool Gapienie sie na inne i obrazony kolega?

Mija 6 miesiecy odkad jestem z moim wspanialym mezczyzna. W skrocie wszystko przebiega cudownie, praktycznie nigdy sie nie klocimy oprocz jednej rzeczy, z ktora nie moge sobie dac rady- moj mily jak...
Forum: Intymnie 2013-05-09, 13:44
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Dot.: Kocha, ale zaprzecza???

Napisal, ze nie chce tego zakonczyc i przychodzi, zeby ''porozmawiac''.

Dziekuje za sensowne i konstruktywne komentarze i rady i wiem, ze musze byc z nim na dystans, zastanawiam sie, zeby...
Forum: Intymnie 2013-05-07, 21:50
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Dot.: Kocha, ale zaprzecza???

Drogie zacietrzewione panie, nie ma regul. Chcialam tylko wszystkich ostudzic, ze on dalej do mnie pisze proszac o spotkanie na urodzinowa kolacje i nawet tez w czwartek na bieg po parku. Wiec ryba...
Forum: Intymnie 2013-05-07, 17:48
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Dot.: Kocha, ale zaprzecza???

Tyle, ze on bardzo liczy sie z ich zdaniem, bo slyszalam to i owo.

Poza tym, o co Ci wogole chodzi z pretensjami, ze nie wierze, zakladam watek itp??? Spadlo ze mnie jak grom z nieba i nigdy nie...
Forum: Intymnie 2013-05-06, 22:28
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Dot.: Kocha, ale zaprzecza???

Chcial sie spotkac w ciagu dnia i poza tym nie za kazdym razem w naszych spotkaniach byl seks.

---------- Dopisano o 22:28 ---------- Poprzedni post napisano o 22:27 ----------



Nie...
Forum: Intymnie 2013-05-06, 20:43
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Dot.: Kocha, ale zaprzecza???

A teraz, ze kwiczy o spotkania, to bo czuje sie winny, czy ze chce? Jakos nie potrafie uwierzyc mu, ze nie zakochal sie we mnie...
Forum: Intymnie 2013-05-06, 16:08
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Dot.: Kocha, ale zaprzecza???

A czemu taka przerwa mialaby niby sluzyc?? Jak by chcial ze mna byc to by nie zrywal tak o.
Forum: Intymnie 2013-05-06, 13:11
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Dot.: Kocha, ale zaprzecza???

Juz rozmawialismy. Jesli ja mam mu dac wiecej przestrzeni, to po kiego ten na drugi juz dzien chce sie spotkac????
Forum: Intymnie 2013-05-06, 12:49
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Dot.: Kocha, ale zaprzecza???

Bylam sama ponad rok i wiem co chce. On chce sie spotkac dzisiaj... :oklaski: Niesamowite. Powiedzialam ze moze pozniej w tygodniu, bardzo sie zdziwil

---------- Dopisano o 12:49 ----------...
Forum: Intymnie 2013-05-06, 12:34
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Dot.: Kocha, ale zaprzecza???

Nikomu nie mozna wierzyc... Ten swiat jest beznadziejny, pelen ludzi bez moralnosci...

Apropos, nasmieszniejsze ze wypisuje od rana i pyta co dzis robie... Hmmm. Ignoruje i ucinam krotka odp.
Forum: Intymnie 2013-05-06, 12:14
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Dot.: Kocha, ale zaprzecza???

Moze przeczytaj jeszcze raz, na czym stanelo. Radze czytac uwazniej zanim stawiasz jakie kolwiek osady. Powiedzial, ze chce dac temu szanse i ze moze to nie byc od razu jak mi to tez powie. Kapisz?
Forum: Intymnie 2013-05-06, 12:10
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Dot.: Kocha, ale zaprzecza???

Co mam robic? To wspanialy facet... Odciac sie od niego mimo, ze chce byc w kontakcie i ta kolacja w moje urodziny...? :nie: Nikt nie jest idealem, a on jakby tego szukal... Sorry, ze go...
Forum: Intymnie 2013-05-06, 11:58
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Dot.: Kocha, ale zaprzecza???

Szmacenie sie to nie zbyt znana mi sprawa. Mam 28 prawie lat i on jest moim trzecim. Chcialabym znac Twoja historie. Dla mnie to byl szok... I jasne, jak mowi ze nie kocha powinnam byla uciec do...
Forum: Intymnie 2013-05-06, 11:36
Odpowiedzi: 49
Wyświetlenia: 3 400
Wysłana przez martini85
Unhappy Kocha, ale zaprzecza???

Niesamowita historia, nie wiem gdzie zaczac.

Nasza pierwsza randka miala miejsce dokladnie 2,5 miesiace temu.
Spadlo na mnie jak grom z jasnego- po 2 cudownych miesiacach on wczoraj wyznal mi,...
Forum: Ginekologia 2013-04-17, 22:01
Odpowiedzi: 0
Wyświetlenia: 845
Wysłana przez martini85
Question Wystajace szwy po usunieciu cysty Bartholiniego

Dokladnie 9 dni temu mialam usunieta cyste Bartholiniego, tzn marsupilizacje, naciecie, wyciek plynu i podszycie otworu, zeby gruczol sie znowu nie wypelnil.

Od samego pocztaku po operacji czuje...
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 358

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:52.