Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Pay.U
Wątek: Pay.U
Podgląd pojedynczej wiadomości

Najlepsze Promocje i Wyprzedaże

REKLAMA
Stary 2012-04-17, 17:40   #8
eloi
Rozeznanie
 
Avatar eloi
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 830
Dot.: Pay.U

Cytat:
Napisane przez sensualangel Pokaż wiadomość
witam!
Jeśli wpłacałam pieniądze przez Pay.U to czy sprzedający ma prawo wysłać towar dopiero gdy faktycznie zaksięguje pieniądze na swoim koncie?
wpłaciłam pieniądze 7.04 dostałam informację od sprzedającego, że wysyła towar 17.04(!!!) Już tak nic nie zrobię bo towar wysłany, ale przynajmniej na przyszłość będę wiedziała.
Tu ->
http://allegro.pl/help_item.php?zoom=N&item=2083

jest napisane, że w momencie, gdy transakcja otrzymuje status "Zakończona", to te pieniądze sprzedający już ma zapewnione.
Więcej w regulaminie allegro o payu ( zakładam, że chodzi o transakcję za pośrednictwem tego portalu):
Artykuł 3. ODBIORCA WPŁATY
3.1.Odbiorcą wpłaty dokonanej przez Kupującego w ramach usługi PayU jest Sprzedający, który wypełnił formularz konfiguracyjny na stronach Allegro, w sekcji PayU, potwierdzając dane osobowe, teleadresowe, nr konta bankowego oraz inne dane niezbędne do jego identyfikacji. W przypadku niewypełnienia bądź niekompletnego wypełnienia formularza konfiguracyjnego, o którym mowa powyżej, Sprzedawca nie może podnosić wobec Kupującego zarzutu braku zapłaty za Towar, jeśli Kupujący dokonał wpłaty pieniędzy w całości Agentowi Rozliczeniowemu.3.2.W przypadku odrzucenia płatności i nieprzekazania środków Sprzedającemu, Kupujący chcący uzyskać zwrot wpłaconych środków, jest zobowiązany uzyskać status "Odbiorcy" poprzez wypełnienie formularza konfiguracyjnego, o którym mowa w art. 3.1 niniejszego Regulaminu.3.3.Należne Użytkownikowi kwoty są dla niego dostępne z momentem uzyskania przez płatność statusu zakończonej. a. Warunkiem uzyskania przez daną płatność statusu zakończonej jest dokonanie przez Użytkownika wymaganych i określonych przez bank lub centrum autoryzacyjno-rozliczeniowe czynności, niezbędnych do zatwierdzania płatności oraz uzyskanie przez Agenta Rozliczeniowego pozytywnej odpowiedzi autoryzacyjnej. Jeżeli dla danej płatności Agent Rozliczeniowy uzyska negatywną odpowiedź autoryzacyjną lub dokona negatywnej weryfikacji, wówczas poinformuje Użytkownika o tym, że dana płatność nie uzyska statusu zakończonej.
b. W przypadku płatności dokonywanych w drodze tradycyjnego przelewu, płatność uzyska status zakończonej, a Użytkownik poinformowany o tym fakcie, w chwili uznania rachunku bankowego Agenta Rozliczeniowego.

3.4.Płatności, które uzyskały status zakończonych, podlegają automatycznej wypłacie stosownie do dyspozycji Użytkownika wyłącznie w drodze przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Użytkownika w ustawieniach Konta.3.5.W przypadku wypłat środków zgromadzonych przez Użytkownika, dokonywanych przekazem pocztowym bądź przelewem na zagraniczny rachunek bankowy, zlecenia realizowane są dwa razy w miesiącu t.j. 14 dnia miesiąca oraz ostatniego dnia miesiąca. Wypłaty, o których mowa w zdaniu poprzednim, poniżej kwoty 100 PLN, realizowane są raz w miesiącu t.j. ostatniego dnia miesiąca (jeżeli 14 dzień miesiąca lub ostatni dzień miesiąca przypadają w sobotę lub niedzielę bądź dzień ustawowo wolny od pracy, zlecenie wypłaty realizowane jest w kolejnym dniu roboczym). Zastrzeżenie, o którym mowa w art. 4.2. pkt. c. stosuje się odpowiednio.3.6.Warunkiem wypłaty przez Użytkownika środków zgromadzonych na zagranicznym rachunku bankowym jest możliwość rozliczania wpłat w PLN przez bank Odbiorcy. W przypadku gdy bank, o których mowa w zdaniu poprzednim nie rozlicza wpłat w PLN, zgromadzone środki nie będą mogły zostać wpłacone przez Agenta Rozliczeniowego do chwili zmiany rachunku przez Użytkownika na bank rozliczający wypłaty w PLN.
__________________
(...)Journey's end in lovers' meeting (...)
"Carpe diem" W.S.
eloi jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując