Ja oczywiście nikogo nie odwlekam od tego, żeby kupował w PW. Bo to osobista sprawa. Ja tylko wyraziłam swoje zdanie. Kilka osób ma takie samo, fajnie że widzicie zmiany.
Program niby fajny, niby nie. Fajnie, ze przy kupowaniu można sobie odebrać świece czy kominek elektryczny. Ale zobaczcie ile najpierw hajsu musicie wydać. Za duża świece jest 3600 pkt, czyli musicie wpierw wydać w pw kwotę 3600 zł, aby mieć duży słoik. Przekalkulowalam to sobie i jednak wole kupować wszystko z -20%, mieć przesyłkę na drugi dzień, a nie mieć punktów.
Mam wielkiego focha na obsługę pw. Czuje się po prostu urażona. Pisałam wam kiedyś, że zamówiłam lampę do świec. Pominę już, że paczka szła wieczność
Przyszła wadliwa. Szumiała, jak mikrofala!! Wysłałam od razu wiadomość do sklepu z informacją, że chce to zareklamować. W odpowiedzi dostałam, że ok, ale później, bo teraz są zajęci PROMOCJĄ
serio?! Sklep napisał, że się „jutro” odezwie. Minęło „jutro” cisza. Po 4 dniach napisałam wkurzona co z moją reklamacją? „No, właśnie mieliśmy pisać!”. Ta jasne
skończyło się tak, że lampę musiałam sobie sama naprawić (we własnym zakresie), bo wszystkie inne w sklepie chodzą cicho. No dzięki za info
Nie wspomnę, że dostałam zupełnie inny kolor lampy, bo zapomnieli w systemu zmienić ilość towaru
Sorry, musiałam się wygadać, bo mnie już trzęsło
Wysłane z iPhone [emoji519]