Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Pytania do kosmetyczki

Notka

Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-09-08, 18:09   #61
cherry_flamme
Zakorzenienie
 
Avatar cherry_flamme
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 5 517
Dot.: zmarszczki w bardzo młodym wieku

A moze masz po prostu przesuszoną skórę?
__________________
Najtrudniejszy jest koniec miesiąca.

Zwłaszcza 30 ostatnich dni.
cherry_flamme jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-08, 22:06   #62
cosmetic
Przyczajenie
 
Avatar cosmetic
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 29
Dot.: zmarszczki w bardzo młodym wieku

Myślę, że zacznij od dobrego nawilżania twarzy i ochronie przeciwsłonecznej
cosmetic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-10, 16:13   #63
whiteglove
Zadomowienie
 
Avatar whiteglove
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 446
Dot.: zmarszczki w bardzo młodym wieku

Możesz mieć przesuszoną skórę, mnie też kiedyś zrobiła się krecha na czole i zmarszczki pod oczami, a w ogóle się nie opalam. Dobry krem nawilżający i będzie ok
__________________
No pain no gain.
whiteglove jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-10, 20:10   #64
braun00
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 55
Dot.: zmarszczki w bardzo młodym wieku

Cytat:
Napisane przez whiteglove Pokaż wiadomość
Możesz mieć przesuszoną skórę, mnie też kiedyś zrobiła się krecha na czole i zmarszczki pod oczami, a w ogóle się nie opalam. Dobry krem nawilżający i będzie ok
popieram w całej rozciągłości
braun00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-11, 14:55   #65
czekoladoweoczka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-09
Lokalizacja: ok. Rzeszowa
Wiadomości: 11
Dot.: zmarszczki w bardzo młodym wieku

Cytat:
Napisane przez Nyappy Pokaż wiadomość
Może za dużo się opalałaś? Pamiętaj o filtrach, nie tylko w lecie.
nie opalam się na twarzy ((

---------- Dopisano o 15:55 ---------- Poprzedni post napisano o 15:52 ----------

Cytat:
Napisane przez BandB Pokaż wiadomość
Możesz dodać jakieś zdjęcie?
W tak młodym wieku z pewnością też się mogą zdarzyć, ale może to kwestia złej pielęgnacji? Możesz napisać jak dbasz o skórę? Chodzisz do kosmetyczki lub dermatologa?

na zdjęciu ich nie widac .. hmm do kosmetyczki tylko z brwiami ale musze sie udac na oczyszczanie twarzy... cery suchej nie mam bo ją na tłuszczam
moja pielęgnacja jest codzinnie taka sama rano i wieczorem myję twarz żelem
później nakładam krem nawilżajoco odżywaijący z Nivea , a później fluid ... raz na tydzień robię peeling . POMOCY ...
czekoladoweoczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-11, 15:27   #66
whiteglove
Zadomowienie
 
Avatar whiteglove
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 446
Dot.: zmarszczki w bardzo młodym wieku

Cytat:
Napisane przez czekoladoweoczka Pokaż wiadomość
moja pielęgnacja jest codzinnie taka sama rano i wieczorem myję twarz żelem
później nakładam krem nawilżajoco odżywaijący z Nivea , a później fluid ... raz na tydzień robię peeling . POMOCY ...
Jaki to jest żel? Jeśli z półki "dla nastolatek" to możesz go od razu wyrzucić, one wszystkie wysuszają skórę na wiór. Kup delikatny płyn micelarny do twarzy.
__________________
No pain no gain.
whiteglove jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-11, 21:52   #67
BandB
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 323
Dot.: zmarszczki w bardzo młodym wieku

Cytat:
Napisane przez czekoladoweoczka Pokaż wiadomość
nie opalam się na twarzy ((

---------- Dopisano o 15:55 ---------- Poprzedni post napisano o 15:52 ----------




na zdjęciu ich nie widac .. hmm do kosmetyczki tylko z brwiami ale musze sie udac na oczyszczanie twarzy... cery suchej nie mam bo ją na tłuszczam
moja pielęgnacja jest codzinnie taka sama rano i wieczorem myję twarz żelem
później nakładam krem nawilżajoco odżywaijący z Nivea , a później fluid ... raz na tydzień robię peeling . POMOCY ...
Natłuszczanie niestety nie jest równe nawilżaniu

Moim zdaniem samo mycie twarzy żelem też nie jest dobre. Szczególnie jeśli to są te żele z serii dla nastolatek tak jak pisała jedna z dziewczyn powyżej. Wbrew pozorom możesz sobie tym też wysuszyć twarz, a w dodatku nie twarz nie jest do końca czysta i to też może powodować zmarszczki.

A tonik? Maseczki?

Mam wrażenie, że trochę zbyt mało czasu poświęcasz swojej twarzy

Do kosmetyczki idź koniecznie, pewnie zaproponuje Ci kwas migdałowy i jakieś zabiegi intensywnie nawilżające - zgadzaj się bez wahania, tylko wybierz dobrą kosmetyczkę
__________________
Wymiana kosmetyków
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=683506
BandB jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-11, 22:13   #68
Alioth
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 217
Dot.: zmarszczki w bardzo młodym wieku

W celu zapobiegania nowym zmarszczkom uzywaj codziennie kremu przeciwslnecznego. Przeczytaj watek filtromaniaczek na biochemii urody - znajdziesz tam rekomendacje filtrow bo nie wszystkie sie nadaja. Zmarszczki powoduja promienie UVA, sa one z nami w kazdej porze roku, nawet jesli 'slonce nie swieci'. Filtr to najwazniejsza czesc pielegnacji przeciwzmarszczkowej.

Kremy z retinolem rowniez pomoga. Nie ma ich wiele na rynku, najlepszy z tych bez recepty jest Effaclar K, ktory zawiera tez kwasy.

Przeczytaj blog Ziemoliny http://kosmostolog.blogspot.co.uk/
Jest on o tradziku ale takze o zmarszczkach.
Alioth jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-12, 19:28   #69
Fuxia83
Zadomowienie
 
Avatar Fuxia83
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 1 006
Dot.: zmarszczki w bardzo młodym wieku

a to na pewno sa zmarszczki? moze masz przesuszona skore? a twoja mama i twoj tata jaka maj cere? duzo zmarszczek? zapytaj kiedy zauwazyli albo raczej zapytaj mame bo tata pewnie sie tym nie przejmuje, kiedy zauwazyla ze jej cera zaczela sie starzec.

Nawilzaj, nie piszesz nic o tradziku wiec zakladam ze go nie masz, wiec znajdz jakis dobry krem nawilzajacy, mozesz pojsc na konsulatacje do kosmetyczki, sa fajne zabiegi przeciwzmarszczkowe, np mezoterapia beziglowa z kwasem hialuronowym bardzo poprawia to kondycje skory, albo zacznij uzywac derma roller, jest watek na Biochemii - derma roller ma swietne dzialanie przeciwzmarszczkowe powodzenia
__________________
Badanie piersi - raz w miesiącu

Cytologia - raz w roku

USG ginekologiczne - co 3 lata
Fuxia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-30, 17:01   #70
honciaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 4
zmarszczki u 15 -latki

Cześć dziewczyny Mam problem - otóż ja ,15 letnia dziewczyna mam dość widoczne zmarszczki wokół ust - te pionowe biegnące od nosa. szczególnie je widać jak uwydatniają mi sie czerwone policzki. moze poleciłybyście mi jakiś krem ?
honciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-01, 16:28   #71
eser97
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 6
Dot.: zmarszczki u 15 -latki

również czekam na rady! na razie kupiłam sobie nawilżający krem (oliwkowa ziaja), coby zapobiec następnym, ale mam zmarszczki nie tylko między ustami a policzkami a również wkoło oczu i nad górną wargą
a co do tzw bruzdy nosowo ustnej to ja słyszałam, że nic się z tym nie da zrobić, to czysta grawitacja
eser97 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-29, 22:36   #72
Nicoool
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 12
zmarszczki, bruzdy 25 lat

Witam!

Mam problem z bruzdami od nosa do kącików ust. Kreska jest widoczna również rano, czyli nie tylko po 'zdjęciu' uśmiechu z twarzy. Jak się uśmiechnę to potem zostaje bardzo widoczna bruzda, która znika (nie wiem, może po kilku/kilkunastu minutach?)

Szukam jakiegoś mocnego kosmetyku do stosowania miejscowego do wygładzenia tej zmarszczki, a mam dopiero 24 lata. Polecano mi retinol jako główny składnik. Chciałabym wydać nie więcej jak 100zł, byleby pomogło.

Moja cera: Sucha lub przesuszająca się. Po umyciu znacznie ściągnięta. Wydziela dużo sebum, szybko po nałożeniu makijażu świecę się jak latarnia =) Cera już średnio jędrna.

Obecnie szukam też kremu do twarzy, żeby ją nawilżyć i może ujędrnić?

Z góry dziękuję za odpowiedź!!
Nicoool jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-30, 20:20   #73
PiszacDniem
Wtajemniczenie
 
Avatar PiszacDniem
 
Zarejestrowany: 2013-05
Wiadomości: 2 501
Wpisy w blogu: 1
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Cytat:
Napisane przez Nicoool Pokaż wiadomość
Witam!

Mam problem z bruzdami od nosa do kącików ust. Kreska jest widoczna również rano, czyli nie tylko po 'zdjęciu' uśmiechu z twarzy. Jak się uśmiechnę to potem zostaje bardzo widoczna bruzda, która znika (nie wiem, może po kilku/kilkunastu minutach?)

Szukam jakiegoś mocnego kosmetyku do stosowania miejscowego do wygładzenia tej zmarszczki, a mam dopiero 24 lata. Polecano mi retinol jako główny składnik. Chciałabym wydać nie więcej jak 100zł, byleby pomogło.

Moja cera: Sucha lub przesuszająca się. Po umyciu znacznie ściągnięta. Wydziela dużo sebum, szybko po nałożeniu makijażu świecę się jak latarnia =) Cera już średnio jędrna.

Obecnie szukam też kremu do twarzy, żeby ją nawilżyć i może ujędrnić?

Z góry dziękuję za odpowiedź!!
hmm może kup oliwkę Hipp albo Babydream, posmaruj wacikiem kosmetycznym cerę, a po 15 minutach zetrzyj nadmiar chusteczką, powinno dość dobrze nawilżyć skórę ja stosowałam taką technikę przez miesiąc i moja skóra znaczenie sie poprawiła i jest bardziej jędrna
__________________
LOVELINESS | blog

Believe in yourself and live happily !
PiszacDniem jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-30, 23:01   #74
Nicoool
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 12
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Cytat:
Napisane przez PiszacDniem Pokaż wiadomość
hmm może kup oliwkę Hipp albo Babydream, posmaruj wacikiem kosmetycznym cerę, a po 15 minutach zetrzyj nadmiar chusteczką, powinno dość dobrze nawilżyć skórę ja stosowałam taką technikę przez miesiąc i moja skóra znaczenie sie poprawiła i jest bardziej jędrna
Mam olejek arganowy, moze tego uzywac do ujedrnienia? jednak bardziej martwia mnie zmarszczki..
Nicoool jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-31, 13:54   #75
Agnieszka987
Zakorzenienie
 
Avatar Agnieszka987
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 4 995
Smaczny profil Agnieszka987
Smaczne przepisy2
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Cytat:
Napisane przez Nicoool Pokaż wiadomość
Witam!

Mam problem z bruzdami od nosa do kącików ust. Kreska jest widoczna również rano, czyli nie tylko po 'zdjęciu' uśmiechu z twarzy. Jak się uśmiechnę to potem zostaje bardzo widoczna bruzda, która znika (nie wiem, może po kilku/kilkunastu minutach?)

Szukam jakiegoś mocnego kosmetyku do stosowania miejscowego do wygładzenia tej zmarszczki, a mam dopiero 24 lata. Polecano mi retinol jako główny składnik. Chciałabym wydać nie więcej jak 100zł, byleby pomogło.

Moja cera: Sucha lub przesuszająca się. Po umyciu znacznie ściągnięta. Wydziela dużo sebum, szybko po nałożeniu makijażu świecę się jak latarnia =) Cera już średnio jędrna.

Obecnie szukam też kremu do twarzy, żeby ją nawilżyć i może ujędrnić?

Z góry dziękuję za odpowiedź!!
Takie kreski są normalne, od usmiechania się Z czasem sąs coraz głębsze i zmieniaja się w zmarszczki. Dobre są retinoidy od dermatologa na recepte. Retinol ma słabsze dzialanie.

Masz skórę albo suchą, albo przetłuszczajacą się (czyli mieszana, tłustą). Nie mozna miec obu jednoczesnie. Myślę, że w Twoim przypadku skóra wydziela duzo sebum bo chce uregulować przesuszenie, ściągniecie jakie jej fundujesz po umyciu nieodpowienim kosmetykiem/ sposobem Czego uzywasz?
Agnieszka987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-31, 18:02   #76
Rewella
Raczkowanie
 
Avatar Rewella
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 30
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Niestety tak jest, że u osób z suchą skórą dużo szybciej widać oznaki starzenia na twarzy i ciele. Powinnaś już od kilku ładnych lat intensywnie nawilżać cerę, może coś by to dało. A teraz jak bruzdy są mocno widoczne, wątpię żeby coś pomogło oprócz botoksu. Powinnaś się udać do jakiegoś specjalisty medycyny estetycznej, tylko że niestety taka przyjemność kosztuje więcej niż stówę.
Rewella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-31, 18:07   #77
Agnieszka987
Zakorzenienie
 
Avatar Agnieszka987
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 4 995
Smaczny profil Agnieszka987
Smaczne przepisy2
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Cytat:
Napisane przez Rewella Pokaż wiadomość
Niestety tak jest, że u osób z suchą skórą dużo szybciej widać oznaki starzenia na twarzy i ciele. Powinnaś już od kilku ładnych lat intensywnie nawilżać cerę, może coś by to dało. A teraz jak bruzdy są mocno widoczne, wątpię żeby coś pomogło oprócz botoksu. Powinnaś się udać do jakiegoś specjalisty medycyny estetycznej, tylko że niestety taka przyjemność kosztuje więcej niż stówę.
Retinoidy moga coś zdziałać, albo botoks/ kwas hialuronowy w ostatecznosci...
Agnieszka987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-01, 11:15   #78
Fuxia83
Zadomowienie
 
Avatar Fuxia83
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 1 006
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

zaden Botoks !!!!

Po pierwsze twoja skora zaczela sie starzec, troche wczesnie ale niektrzy tak maja.

Po drugie zaden krem tego nie odwroci bo zmarszczki juz sa!!!

Musisz po pierwsze zmienic pielegnacje i stosowac kosmetyki do twojego typu cery nigdy nie powinnas czuc sciagniecia, po drugie filtry, po trzecie zabiegi u kosmetyczki, ja polecam mezoterapie i derma roller w domu ... zmarszczki sa w skorze duzo wczesniej zanim zobaczysz je na powierzchnii naskorka!!!

Kremy przeciwzmarszczkowe jak sama nazwa wskazuje uzywamy zanim pojawia sie zmarszczki, w momencie gdy juz sa jest za pozno na prewencje.
__________________
Badanie piersi - raz w miesiącu

Cytologia - raz w roku

USG ginekologiczne - co 3 lata
Fuxia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-01, 12:15   #79
Agnieszka987
Zakorzenienie
 
Avatar Agnieszka987
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 4 995
Smaczny profil Agnieszka987
Smaczne przepisy2
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Cytat:
Napisane przez Fuxia83 Pokaż wiadomość
zaden Botoks !!!!

Po pierwsze twoja skora zaczela sie starzec, troche wczesnie ale niektrzy tak maja.

Po drugie zaden krem tego nie odwroci bo zmarszczki juz sa!!!

Musisz po pierwsze zmienic pielegnacje i stosowac kosmetyki do twojego typu cery nigdy nie powinnas czuc sciagniecia, po drugie filtry, po trzecie zabiegi u kosmetyczki, ja polecam mezoterapie i derma roller w domu ... zmarszczki sa w skorze duzo wczesniej zanim zobaczysz je na powierzchnii naskorka!!!

Kremy przeciwzmarszczkowe jak sama nazwa wskazuje uzywamy zanim pojawia sie zmarszczki, w momencie gdy juz sa jest za pozno na prewencje.
Ja nie podchodzę do tego tak rygorystycznie, że na botoks zawsze jestem NIE Czasami jest dobrym rozwiazaniem.
Agnieszka987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-01, 12:22   #80
Fuxia83
Zadomowienie
 
Avatar Fuxia83
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 1 006
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Ja jestem na nie dla botoxu, jesli mialabym juz sie zdecydowac na tak inwazyjny zabieg to wolalabym wstrzyknac sobie swoje wlasne osocze z krwi ... efekt rewelacyjny i pobudza skore a botox po prostu ja zamraza, nie mowiac juz jak sztucznie twarz wyglada.

Tez mam zamiar zrobic sobie kiedys wstrzykniecia z kwasu hialuronowego ale poki co moja kosmetyczka mowi ze za wczesnie ...

moim zdaniem do ciala powinno sie wstrzykiwac to co sie w nim naturalnie znajduje a nie sztuczne substancje.

Jest mnostwo alternatyw dla botoksu - duzo lepszych wiec po co go robic? zwlaszcza ze trzeba znalesc dobrego lekarza a tacy sa drodzy. U taniego moze sie okazac ze mielismy doczynienia z brakiem profesjonalizmu i toksyna zostala zle wprowadzona, nierownomiernie i zamiast gladkiej skory mozemy miec guzy a w innych miejscach opadniete czy zapadniete "dziury" (sorry nie wiem jak to nazwac) sporo czytalam o botoksie i zrezygnowalam.
__________________
Badanie piersi - raz w miesiącu

Cytologia - raz w roku

USG ginekologiczne - co 3 lata
Fuxia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-01, 12:46   #81
Agnieszka987
Zakorzenienie
 
Avatar Agnieszka987
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 4 995
Smaczny profil Agnieszka987
Smaczne przepisy2
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Cytat:
Napisane przez Fuxia83 Pokaż wiadomość
Ja jestem na nie dla botoxu, jesli mialabym juz sie zdecydowac na tak inwazyjny zabieg to wolalabym wstrzyknac sobie swoje wlasne osocze z krwi ... efekt rewelacyjny i pobudza skore a botox po prostu ja zamraza, nie mowiac juz jak sztucznie twarz wyglada.

Tez mam zamiar zrobic sobie kiedys wstrzykniecia z kwasu hialuronowego ale poki co moja kosmetyczka mowi ze za wczesnie ...

moim zdaniem do ciala powinno sie wstrzykiwac to co sie w nim naturalnie znajduje a nie sztuczne substancje.

Jest mnostwo alternatyw dla botoksu - duzo lepszych wiec po co go robic? zwlaszcza ze trzeba znalesc dobrego lekarza a tacy sa drodzy. U taniego moze sie okazac ze mielismy doczynienia z brakiem profesjonalizmu i toksyna zostala zle wprowadzona, nierownomiernie i zamiast gladkiej skory mozemy miec guzy a w innych miejscach opadniete czy zapadniete "dziury" (sorry nie wiem jak to nazwac) sporo czytalam o botoksie i zrezygnowalam.
Jak uważasz, ale sama napisałas, że wazny jest dobry lekarz (zreszta przy kazdym zabiegu). Czasami efekty sa bardzo dobre.
Agnieszka987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-01, 14:15   #82
Nicoool
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 12
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Dokładnie im ktoś ma bardziej suchą cerę tym więcej sebum się wydziela i buzia się świeci. Ale odkryłam to stosunkowo późno niestety ;-)
Co do wypełniaczy, to nie chciałabym ich stosować. Wiem, że nie wyprasuję sobie twarzy kremami czy podobnymi specyfikami, ale chciałam trochę jej wygląd poprawić. Retinol działa na głębsze warstwy skóry więc może coś da ;-)
Nicoool jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-01, 15:06   #83
Fuxia83
Zadomowienie
 
Avatar Fuxia83
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 1 006
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

kup sobie derma roller - rolka z iglami jesli bedziesz stosowac regularnie to po 3 miesiacach powinnas zauwazyc poprawe czyli ujedrnienie skory i nawilzenie od "wewnatrz" ... tyle potrzeba zeby siatka kolagenowa w skorze zaczela sie naprawiac.

Nie jest to ani czasochlonne ani drogie - w sumie najtansza opcja.

Mnie bardzo pomaga.

Retinol - ktos pisal przeciez ze slabo dziala, potrzebowalabys retinoidow (np Retin A)

Tak w ogole to zacznij dzialac dlugoterminowo - bo to ze w tak mlodym wieku masz zmarszczki to moze tylko znaczyc ze jak bedziesz miec 30 to bedziesz cala pomarszczona czego ci nie zycze, a uwierz mi czas leci bardzo szybko. Ja sama pamietam jak mialam 25 lat i wszyscy mi dawali 19 a teraz mam 30 i juz nastolatkowie sie za mna nie ogladaja ... niestety heheehehehehheheeh
__________________
Badanie piersi - raz w miesiącu

Cytologia - raz w roku

USG ginekologiczne - co 3 lata

Edytowane przez Fuxia83
Czas edycji: 2013-11-01 o 15:10
Fuxia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-01, 18:21   #84
Nicoool
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 12
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Cytat:
Napisane przez Agnieszka987 Pokaż wiadomość
Takie kreski są normalne, od usmiechania się Z czasem sąs coraz głębsze i zmieniaja się w zmarszczki. Dobre są retinoidy od dermatologa na recepte. Retinol ma słabsze dzialanie.

Masz skórę albo suchą, albo przetłuszczajacą się (czyli mieszana, tłustą). Nie mozna miec obu jednoczesnie. Myślę, że w Twoim przypadku skóra wydziela duzo sebum bo chce uregulować przesuszenie, ściągniecie jakie jej fundujesz po umyciu nieodpowienim kosmetykiem/ sposobem Czego uzywasz?
Doskonale rozumiem, że u osób u których skóra nie jest dostatecznie nawilżona łatwiej pojawiają się zmarszczki, to całkowicie logiczne. WIem, że wydziela mi sie sebum bo mam skórę przesuszoną (aktualnie przestałam używać jakichś drogeryjnych kosmetyków myjących do twarzy - jakis naturalny żel do twarzy z szałwią używam, lub czekając na rady dotyczące konkretnych kosmetyków których powinnam użyć, trzymam sie szarego mydła ;-)). Nie próbuję całkowicie odwrócić procesów starzenia się, ale np jak pojawi się malutka zmarszczka na czole, to znika po odpowiednim nawilżeniu. Są substancję, które pomagają wygładzić zmarszczki, które już powstały (co nie znaczy, że je zupełnie usuną i tego też nie oczekuje =)). Polecano mi retinol miejscowo (w mocniejszym stężeniu), a jeśli chodzi o krem to na moją cerę podobno ceramidy, kwas hialuronowy, kolagen, witamina C. Z tym, że tych kosmetyków jest od groma.. Nie wiem który wybrać, macie coś sprawdzonego?

Co do mojej cery to przez to, że jest sucha wydziela dużo sebum, możliwe, że taką cerę nazywa się mieszaną (przez to że jest ściągnięta i sucha po umyciu a potem się świeci).

Może jakieś konkretne kosmetyki do użytku w moim przypadku znacie? =)))

Będę super wdzięczna ;-)

---------- Dopisano o 19:21 ---------- Poprzedni post napisano o 19:15 ----------

Aha no i jestem świdoma tego, że gdybym wcześniej się zainteresowała tematem to uniknęłabym tego problemu, ale jestem trochę chłopczycą, która u kosmetyczki była ze 2 razy w życiu, z czego pierwszy miał miejsce może w wieku 21 lat :P Mówienie mi, że teraz za późno, to żadna rada.. Myślę, że jesteście znacznie bardziej obeznane w temacie ode mnie więc chciałabym skorzystać z waszych cennych rad co do doboru kosmetyków i dbania o cerę..

Co do botoxu to bezwzględnie go wykluczam;-)
Nicoool jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-02, 10:37   #85
Nicoool
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 12
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Cytat:
Napisane przez Fuxia83 Pokaż wiadomość
kup sobie derma roller - rolka z iglami jesli bedziesz stosowac regularnie to po 3 miesiacach powinnas zauwazyc poprawe czyli ujedrnienie skory i nawilzenie od "wewnatrz" ... tyle potrzeba zeby siatka kolagenowa w skorze zaczela sie naprawiac.

Nie jest to ani czasochlonne ani drogie - w sumie najtansza opcja.

Mnie bardzo pomaga.

Retinol - ktos pisal przeciez ze slabo dziala, potrzebowalabys retinoidow (np Retin A)

Tak w ogole to zacznij dzialac dlugoterminowo - bo to ze w tak mlodym wieku masz zmarszczki to moze tylko znaczyc ze jak bedziesz miec 30 to bedziesz cala pomarszczona czego ci nie zycze, a uwierz mi czas leci bardzo szybko. Ja sama pamietam jak mialam 25 lat i wszyscy mi dawali 19 a teraz mam 30 i juz nastolatkowie sie za mna nie ogladaja ... niestety heheehehehehheheeh
Sprawedzę ten derma roller skoro tak mówisz =) i retinoidy skoro mówicie że lepsze, tylko macie może sprawdzony kosmetyk z retinoidami?

Chce zaczac działac długoterminowo, tylko właśnie nie do końca wiem jak ;-) Tzn juz wiem o rollerze No mi mimo wszystko dają 20 lat na pierwszy rzut oka, zawsze wyglądałam młodziej ale to ze względu chyba na rysy twarzy ;-)
Nicoool jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-02, 12:05   #86
Agnieszka987
Zakorzenienie
 
Avatar Agnieszka987
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 4 995
Smaczny profil Agnieszka987
Smaczne przepisy2
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Cytat:
Napisane przez Nicoool Pokaż wiadomość
Doskonale rozumiem, że u osób u których skóra nie jest dostatecznie nawilżona łatwiej pojawiają się zmarszczki, to całkowicie logiczne. WIem, że wydziela mi sie sebum bo mam skórę przesuszoną (aktualnie przestałam używać jakichś drogeryjnych kosmetyków myjących do twarzy - jakis naturalny żel do twarzy z szałwią używam, lub czekając na rady dotyczące konkretnych kosmetyków których powinnam użyć, trzymam sie szarego mydła ;-)). Nie próbuję całkowicie odwrócić procesów starzenia się, ale np jak pojawi się malutka zmarszczka na czole, to znika po odpowiednim nawilżeniu. Są substancję, które pomagają wygładzić zmarszczki, które już powstały (co nie znaczy, że je zupełnie usuną i tego też nie oczekuje =)). Polecano mi retinol miejscowo (w mocniejszym stężeniu), a jeśli chodzi o krem to na moją cerę podobno ceramidy, kwas hialuronowy, kolagen, witamina C. Z tym, że tych kosmetyków jest od groma.. Nie wiem który wybrać, macie coś sprawdzonego?

Co do mojej cery to przez to, że jest sucha wydziela dużo sebum, możliwe, że taką cerę nazywa się mieszaną (przez to że jest ściągnięta i sucha po umyciu a potem się świeci).

Może jakieś konkretne kosmetyki do użytku w moim przypadku znacie? =)))

Będę super wdzięczna ;-)

---------- Dopisano o 19:21 ---------- Poprzedni post napisano o 19:15 ----------

Aha no i jestem świdoma tego, że gdybym wcześniej się zainteresowała tematem to uniknęłabym tego problemu, ale jestem trochę chłopczycą, która u kosmetyczki była ze 2 razy w życiu, z czego pierwszy miał miejsce może w wieku 21 lat :P Mówienie mi, że teraz za późno, to żadna rada.. Myślę, że jesteście znacznie bardziej obeznane w temacie ode mnie więc chciałabym skorzystać z waszych cennych rad co do doboru kosmetyków i dbania o cerę..

Co do botoxu to bezwzględnie go wykluczam;-)

Do mycia polecam żel physiogel, babydream dla dzieci (teraz chyba wchodzi jego nowa wersja) albo płyn micelarny do cery wrazliwej Biodermaa. Wypróbuj wodę termalną Uriage. Co do kremów zajrzyj na kwc:
http://wizaz.pl/kosmetyki/kategoria....ext=1&sort=999
Agnieszka987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-02, 16:48   #87
Fuxia83
Zadomowienie
 
Avatar Fuxia83
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 1 006
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

tak jak poprzedniczka napisala, delikatne kosmetyki.

Ja ci moge jeszcze polecic kilka rad ktore mnie pomagaja:

1. Nie opalaj twarzy, latem chodz w czapkach i kapeluszach, smaruj twarz filtrami przez caly rok, UVA dziala przez caly rok a to ono wlasnie powoduje ze skora sie starzeje szybciej

2. Nie marszcz czola ani oczu, usmiechaj sie delikatnie

3. Pij duzo wody, zielonej herbaty i .... kawa tez podobno dziala przeciwzmarszczkowo tak jak zielona herbata bo ma flawonoidy i antyoksydanty (mielona oczywiscie)

4. Cwicz regularnie

5. Nawilzaj skore

6. Nie pal papierosow (mam 30 lat i kolezanki w moim wieku ktore pala juz od jakiegos czasu sa juz dosc mocno pomarszczone ... zwlaszcza czolo i pod oczami)

25 lat to jeszcze nie jest tak pozno by zaczac walke o mloda skore, uwierz mi ze warto bo sa przyklady kobiet ktore nawet w wieku 40 lat wygladaja jak nastolatki ... w zasadzie do menopauzy mozna na prawde super wygladac jesli tylko sie o siebie dba)

Mnie najbardziej rozwala jak moje znajome mowia ze one nie maja czasu na dbanie o siebie (zeby nie bylo ja im niczego nie kaze) zawsze sie wykrecaja dziecmi, praca, zmeczeniem ... ale tak na prawde to po prostu im sie nie chce palcem kiwnac i wiecznie niezadowolone z wygladu. No ale coz takie jest zycie. Serio, ja czesto chcialabym wrocic do czasu kiedy bylam na studiach, mialam 20 lat i wszystkie kolezanki mialy zawsze mnostwo checi i czasu na kazdy nowy pomysl ... z kolei wiekszosc dziewczyn po 30-tce to wiecznie niezadowolone marudy niewszystkie ale wiekszosc

sorry za marudzenie
__________________
Badanie piersi - raz w miesiącu

Cytologia - raz w roku

USG ginekologiczne - co 3 lata
Fuxia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-02, 16:55   #88
Agnieszka987
Zakorzenienie
 
Avatar Agnieszka987
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 4 995
Smaczny profil Agnieszka987
Smaczne przepisy2
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Cytat:
Napisane przez Fuxia83 Pokaż wiadomość
tak jak poprzedniczka napisala, delikatne kosmetyki.

Ja ci moge jeszcze polecic kilka rad ktore mnie pomagaja:

1. Nie opalaj twarzy, latem chodz w czapkach i kapeluszach, smaruj twarz filtrami przez caly rok, UVA dziala przez caly rok a to ono wlasnie powoduje ze skora sie starzeje szybciej

2. Nie marszcz czola ani oczu, usmiechaj sie delikatnie

3. Pij duzo wody, zielonej herbaty i .... kawa tez podobno dziala przeciwzmarszczkowo tak jak zielona herbata bo ma flawonoidy i antyoksydanty (mielona oczywiscie)

4. Cwicz regularnie

5. Nawilzaj skore

6. Nie pal papierosow (mam 30 lat i kolezanki w moim wieku ktore pala juz od jakiegos czasu sa juz dosc mocno pomarszczone ... zwlaszcza czolo i pod oczami)

25 lat to jeszcze nie jest tak pozno by zaczac walke o mloda skore, uwierz mi ze warto bo sa przyklady kobiet ktore nawet w wieku 40 lat wygladaja jak nastolatki ... w zasadzie do menopauzy mozna na prawde super wygladac jesli tylko sie o siebie dba)

Mnie najbardziej rozwala jak moje znajome mowia ze one nie maja czasu na dbanie o siebie (zeby nie bylo ja im niczego nie kaze) zawsze sie wykrecaja dziecmi, praca, zmeczeniem ... ale tak na prawde to po prostu im sie nie chce palcem kiwnac i wiecznie niezadowolone z wygladu. No ale coz takie jest zycie. Serio, ja czesto chcialabym wrocic do czasu kiedy bylam na studiach, mialam 20 lat i wszystkie kolezanki mialy zawsze mnostwo checi i czasu na kazdy nowy pomysl ... z kolei wiekszosc dziewczyn po 30-tce to wiecznie niezadowolone marudy niewszystkie ale wiekszosc

sorry za marudzenie
Może czas zmienic kolezanki, albo zarazic ich swoim nastawieniem do zycia, żeby same doszly do tego
Agnieszka987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-11, 10:19   #89
Nicoool
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 12
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Ok dziękuję dziewczyny za pomoc jak do tej pory =) Wszystkie rady są dobre, tylko np ciężko będzie mi zacząc ćwiczyć bardzo tego nie lubię.. ;-) Będę robiła co będę mogła, żeby nie powstały mi nowe zmarszczki, ale teraz zajmijmy się kremem=))
W końcu wybrałam krem który zamierzam stosować miejscowo SeSDerma, Retises, ma różne stężenia, ale zawsze dobre recenzje, szczególnie ten z 0,5%. Uff jedna część za mną teraz będę poszukiwać kremu do codziennego stosowania, tutaj kosmetyczka polecała mi do mojej cery kwas hialuronowy, ceramidy, kolagen. Chcę ujędrnić skórę, zapobiec zmarszczkom, czyli pewnie dobrze nawilżyć przede wszystkim. Skoro się trochę 'świecę', to mam cerę mieszaną, pory trochę rozszerzone i oczywiście trochę się zanieczyszczają. Słyszałyście o jakichś kremach godnych polecenia? Przyznam, że tutaj już bardziej mi zależy na cenie i chciałabym coś tańszego ;-)
Nicoool jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-11, 11:41   #90
Agnieszka987
Zakorzenienie
 
Avatar Agnieszka987
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 4 995
Smaczny profil Agnieszka987
Smaczne przepisy2
Dot.: zmarszczki, bruzdy 25 lat

Cytat:
Napisane przez Nicoool Pokaż wiadomość
Ok dziękuję dziewczyny za pomoc jak do tej pory =) Wszystkie rady są dobre, tylko np ciężko będzie mi zacząc ćwiczyć bardzo tego nie lubię.. ;-) Będę robiła co będę mogła, żeby nie powstały mi nowe zmarszczki, ale teraz zajmijmy się kremem=))
W końcu wybrałam krem który zamierzam stosować miejscowo SeSDerma, Retises, ma różne stężenia, ale zawsze dobre recenzje, szczególnie ten z 0,5%. Uff jedna część za mną teraz będę poszukiwać kremu do codziennego stosowania, tutaj kosmetyczka polecała mi do mojej cery kwas hialuronowy, ceramidy, kolagen. Chcę ujędrnić skórę, zapobiec zmarszczkom, czyli pewnie dobrze nawilżyć przede wszystkim. Skoro się trochę 'świecę', to mam cerę mieszaną, pory trochę rozszerzone i oczywiście trochę się zanieczyszczają. Słyszałyście o jakichś kremach godnych polecenia? Przyznam, że tutaj już bardziej mi zależy na cenie i chciałabym coś tańszego ;-)
Motywującą działają cwiczenia w grupie Co do kremów- poszukaj na kwc Na zapobieganie zmarszczek oprócz nawizania wazna jest tez ochrona uv.
Agnieszka987 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
bruzdy wargowo-nosowe, zmarszczki, zmarszczki mimiczne

Nowe wątki na forum Pytania do kosmetyczki

Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:23.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj