2017-12-17, 16:49 | #2431 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2017-12
Wiadomości: 2
|
Zwrot ubrań bez metki?
Wczoraj zakupiłam w sklepie stacjonarnym cropp spodnie. W domu okazały się one za małe. Chcę je zwrócić, ale niestety oderwałam metkę. Mam paragon i tą metkę, ale boje się, że nie przyjmą zwrotu. Co mam zrobić? Da się tą metkę jakoś przyczepić spowrotem? Czy mogłabym poprosić w innym sklepie, gdzie przyczepiają metki, żeby i mi przyczepili? Jeśli tak to napiszcie gdzie przyczepiają☠
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2018-01-05, 21:01 | #2432 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2018-01
Wiadomości: 1
|
Nieudany prezent
Witam!
Kupiłem dziewczynie szalik na święta lecz nie przypadł jej do gustu. Czy wiecie może jak wygląda sprawa zwrotu w polsce? |
2018-01-06, 22:11 | #2433 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Bywa tu, bywa tam, bywa też gdzie indziej...
Wiadomości: 2 110
|
Dot.: Nieudany prezent
Cytat:
Czyli zależy od konkretnego sklepu, prawie wszystkie sieciówki przyjmują towar z powrotem. Zajrzyj na stronę sklepu, na pewno będzie tam informacja czy i kiedy można dokonać zwrotu. |
|
2018-01-11, 06:34 | #2434 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 1 454
|
reklamacja kurtki pikowanej
Cześć, kupiłam kurtkę pikowaną która miałam na sobie kilka razy. Z podszewki zaczęło wychodzić ocieplenie, takie białe nitki. Czy nadaje się to do reklamacji?
|
2018-03-08, 08:49 | #2435 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2018-02
Wiadomości: 2
|
Dot.: Zara
Dzieweczyny a tak trochę z innej beczki - jak sobie radzicie ze spóźnionymi zwrotami kasy?
W ramach wyprzedaży kupiłam kilka sukienek w Monnari. Tanie pomimo wyprzedaży nie są. Nie zostawiłam wszystkich. 2 oddałam do sklepu stacjonarnego Monnari (mamy chwilę zrotu i deklarację zwrotu). Po 14 dniach pisze do monnari kiedy oddadzą mi pieniądze, a Pani od nich piszę do mnie, że oni sobie czas liczą od kiedy do nich to przyjdzie.... Jawne łamanie prawa i regulaminu. Kasę dostałam, ale po 3ch tygodniach, nie dwóch. Irytują mnie takie praktyki bezczelnego lecenia w kulki z klientem. Dzwoniłam do UiKOKu, ale pan mnie poinformował, że przyjmują tylko skargi zbiorowe. Więc jedyne co mogę, to napisać żądanie z wyznaczonym terminem zapłaty... :/a ja chciałam złożyć skargę! Składałyście jakąś kiedyś? |
2018-03-12, 09:57 | #2436 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2018-03
Wiadomości: 2 521
|
Dot.: Zara
Kupiłam na allegro szlafrok, jednak odbiega on lekko wyglądem od zdjęcia na opakowaniu i zdjęć prezentujących produkt dostępnych na stronie produkcenta - teraz wiem, że są aż przesadnie obrobione. Materiał wydaje się na żywo być inny, kolor nie tak intensywny (inny odcień), krój się zgadza dopiero po spięciu szlafroka jakimiś spinaczami - gdybym wiedziała przed zakupem, że krój wygląda jak wygląda, to bym tego nie kupiła.
Sprzedawca nie uznaje reklamacji, bo jego zdaniem produkt wygląda dokładnie jak na zdjęciach producenta. Zaproponował mi, że mogę co najwyżej zwrócić produkt na normalnych zasadach, ponosząc koszty wysyłki w obie strony. Da się coś z tym zrobić? |
2018-03-19, 07:05 | #2437 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 5 043
|
Dot.: Zara
nie. ty zwracasz, ty płacisz - taka jest zasada
__________________
Pożądanie zadowoli się każdą, byle jaką. Ale dusza pragnie tylko jednej - jedynej, wybranej. (H. Sakutaro) wróciłam |
2018-03-19, 07:24 | #2438 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2018-03
Wiadomości: 2 521
|
Dot.: Zara
|
2018-03-19, 13:47 | #2439 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 5 043
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
w przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni - ty ponosisz koszty zwrotu.
w przypadku reklamacji - jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, to wówczas sprzedawca ma obowiązek tobie zwrócić koszty związane z wykonywaniem swoich uprawnień (musisz być w stanie je udokumentować).
__________________
Pożądanie zadowoli się każdą, byle jaką. Ale dusza pragnie tylko jednej - jedynej, wybranej. (H. Sakutaro) wróciłam |
2018-03-19, 13:52 | #2440 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2018-03
Wiadomości: 2 521
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Zresztą krój jest również inny, podobny, ale inny. Z tym sprzedawca też się nie zgadza, mimo zdjęć |
|
2018-03-19, 14:19 | #2441 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 5 043
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
tak samo jak ty masz prawo reklamować towar, tak sprzedawca ma prawo reklamację odrzucić. oboje macie możliwości dochodzenia swojej racji w sądzie (polecam najpierw skorzystać z pomocy rzecznika konsumentów - szybciej).
ja na podstawie krótkiego opisu nie podejmę się oceny czy masz szansę sprawę wygrać. zresztą to nie ja mam ją rozstrzygać. natomiast w temacie kosztów - przy reklamacjach zazwyczaj koszty są rozliczane w orzeczeniach kończących takie postępowanie (no bo skoro sprzedawca mówi, że się z tobą nie zgadza to przecież jasne, że nie zafunduje ci przesyłki). jeśli twoje stanowisko zostanie uznane za zasadne, otrzymasz zwrot udokumentowanych kosztów, które poniosłaś w związku z dochodzeniem swoich racji
__________________
Pożądanie zadowoli się każdą, byle jaką. Ale dusza pragnie tylko jednej - jedynej, wybranej. (H. Sakutaro) wróciłam |
2018-03-19, 14:26 | #2442 | |
Zakorzeniona
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 23 947
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
|
|
2018-03-19, 14:37 | #2443 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 5 043
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
jasne, że tak. dzięki za czujność - przejęzyczyłam się.
__________________
Pożądanie zadowoli się każdą, byle jaką. Ale dusza pragnie tylko jednej - jedynej, wybranej. (H. Sakutaro) wróciłam |
2018-03-19, 14:40 | #2444 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2018-03
Wiadomości: 2 521
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Wiem o tym. Po prostu mam przykre uczucie, że sprzedawca na siłę próbuje odrzucać reklamację, żeby umyć sobie ręce. Nie widzę innego wytłumaczenia.
Swoją drogą bardzo możliwe, że on sam został w ten sam sposób oszukany przez producenta. Bo na opakowaniu zdjęcie przedstawia zdecydowanie nie to samo. Dlatego sam używa jedynie zdjęć producenta, żeby towar miał w ogóle jakąkolwiek szansę się sprzedać, bo po zdjęciu faktycznego towaru chętnych raczej by nie było |
2018-03-19, 15:01 | #2445 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 5 043
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
masz rację, ale chyba nie oczekujesz od każdego człowieka uczciwości jak od samego papieża
sprzedawca pewnie liczy na to, że jak większość machniesz ręką na te 10 zł kosztów wysyłki i po prostu odeślesz bubel. ma święte prawo, żeby cię spróbować od tego odwieźć i ani trochę nie jestem zaskoczona, że próbuje namówić cię na zwrot, a nie reklamację. jeśli skierujesz sprawę do rzecznika - bazując na statystykach - masz gigantyczne szanse, że uzna twoją reklamację za zasadną w ogóle bez wdawania się w dyskusje. najzwyczajniej w świecie - ma to wkalkulowane w koszty prowadzenia działalności. biznes to biznes. (oczywiście są ludzie, którym zależy na etycznej stronie ich działalności, ale o etyce sprzedaży zaczyna się myśleć przy budowaniu marki najczęściej. sorry, ale po handlujących tanią chińszczyzną, a mniemam, że z takim sprzedawcą masz do czynienia, raczej nie można się tego spodziewać)
__________________
Pożądanie zadowoli się każdą, byle jaką. Ale dusza pragnie tylko jednej - jedynej, wybranej. (H. Sakutaro) wróciłam |
2018-03-19, 15:05 | #2446 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2018-03
Wiadomości: 2 521
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
|
|
2018-03-19, 16:00 | #2447 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
przy zwrocie sprzedawca nie ma przypadkiem obowiązku zwrócić klientowi koszty przesyłki do klienta?
wydaje mi się, że zwracając towar, ponosimy tylko koszt przesyłki do sprzedawcy. |
2018-03-19, 16:27 | #2448 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 5 043
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
nie. koszty przesyłki, to zawsze problem klienta. tylko przy reklamacji masz szansę otrzymać je z powrotem
__________________
Pożądanie zadowoli się każdą, byle jaką. Ale dusza pragnie tylko jednej - jedynej, wybranej. (H. Sakutaro) wróciłam |
2018-03-19, 19:37 | #2449 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
wcześniej dziewczyna pisała, że sprzedawca proponuje jej, żeby zwróciła towar, ale wtedy poniesie koszt przesyłki w obie strony. a zgodnie z prawem przy zwrocie oprócz ceny towaru sprzedawca powinien oddać też koszt przesyłki do klienta. jak klient odsyła zwracany towar, to owszem, ponosi tego koszt. natomiast pieniądze za tę pierwszą wysyłkę do klienta sprzedawca powinien oddać: https://www.gofin.pl/firma/17,2,145,...rnetowego.html |
|
2018-03-19, 19:39 | #2450 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2018-03
Wiadomości: 2 521
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
|
|
2018-05-20, 16:00 | #2451 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 6 222
|
Reklamacja / odrzucenienie reklamacji w Intimissimi
Hej Mam problem i ma nadzieję, że ktoś mi pomoże W grudniu kupiłam stanik w Intimissimi. Stanik całkowicie gładki. Zapytałam ekspedientki czy miseczki się nie deformują, bo miałam już takie przypadki. Ekspedientka poinformowała mnie, że w razie czego mam śmiało reklamować. Stanik się zdeformował i na brzegach miseczki wywinęły się na zewnątrz przez co odznacza brzydko na bluzce. Poszłam go zareklamować. Na drugi dzień dostałam informację smsem, że reklamacja została odrzucona, ponieważ stanik był źle konserwowany Yyy ja rozumiem niewłaściwie prany, ale o konserwacji stanika pierwsze słyszę Oczywiście mam zamiar się od tego odwołać i moje pytanie brzmi jak? Co napisać aby takie odwołanie było skuteczne? Czytam teraz, że istnieje coś takiego jak reklamacja z tytułu rękojmi, reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową. Czym to wszystko się różni? Która reklamacja, a w tym przypadku odwołanie będzie najlepsze? Miałyście kiedyś taką sytuację w Intimissimi?
__________________
🍀🍀🍀🍀🍀 |
2018-05-20, 22:09 | #2452 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 5 934
|
Dot.: Reklamacja / odrzucenienie reklamacji w Intimissimi
Cytat:
ja tylko wiem o reklamacji z tytułu gwarancji (i to najczęściej proponują w sklepach) i z tytułu rękojmi. rękojmia jest określona w prawie, natomiast zasady gwarancji ustala sobie każdy sklep/producent. kilka razy zdarzyło mi się w różnych sklepach, że najpierw odrzucili mi rekl. z tytułu gwarancji, a potem przyjęli z tytułu rękojmi. tak że ja bym na Twoim miejscu próbowała z rękojmią. i wtedy to nie byłoby odwołanie, a złożenie zupełnie nowej reklamacji. nie jestem pewna, ale niezgodność z umową = rękojmia, chyba. Edytowane przez motyla Czas edycji: 2018-05-20 o 22:11 |
|
2018-06-17, 20:09 | #2453 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2015-07
Wiadomości: 375
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Czy można zwracać ubrania zakupione w sklepie STACJONARNYM Terranova?
W Internecie znalazłam tylko informacje o sklepie internetowym. |
2018-06-24, 22:19 | #2454 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 449
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Czy w mango sprowadzaja towar ze sklepu z innego miasta, jezeli tam jest dany rozmiar ?
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2018-06-24, 23:16 | #2455 | |
Zakorzeniona
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 23 947
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
2018-10-09, 07:58 | #2456 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2018-08
Wiadomości: 8
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Niedawno zamówiłam ubrania w Pull&bear, jednak spodnie okazały się za duże. Chcę je zwrócić, ale okazało się, że w paczce z zamówieniem nie ma paragonu! Co zrobić w takiej sytuacji? Mogę przy zwrocie okazać potwierdzenie przelewu?
|
2018-10-09, 19:37 | #2457 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 2 117
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Nie sądzę, żeby uznali potwierdzenie przelewu. Paragon możesz pobrać ze swojego konta na pull&bear. Wejdź w szczegóły zamówienia, na samym dole będzie "pobierz paragon". Jeśli kupowałaś bez rejestracji, napisz do BOKu i Ci przyślą.
Edytowane przez ciabol Czas edycji: 2018-10-09 o 19:43 |
2018-11-10, 20:27 | #2458 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 124
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
.
Edytowane przez e0f3d546fc8e38a0a41f4bfac2647800bba81a40_6556af13d63ff Czas edycji: 2023-11-16 o 23:08 |
2018-11-22, 16:47 | #2459 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: jih
Wiadomości: 1 300
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
[1=e0f3d546fc8e38a0a41f4bf ac2647800bba81a40_6556af1 3d63ff;86103693]Kilka dni temu kupiłam płaszcz w Orsay. Nałożyłam go dzisiaj pierwszy raz i po powrocie zauważyłam, że na szwie łączącym rękaw zaczęła się robić dziura :/ Płaszcz nie jest na mnie za mały, nie wiem z jakich nici wykonane są szwy, że zaczynają od razu puszczać. Czy z tego powodu mogę wnioskować o zwrot pieniędzy? Naprawa chyba nic nie da, obawiam się, że następne szwy zaczną się psuć.[/QUOTE]
Pewnie nici kiepskiej jakości, za słabe żeby utrzymać ciężką tkaninę płaszcza. Ja bym reklamowała bo dla mnie to wada towaru. |
2018-12-10, 19:47 | #2460 |
Obcy 8 pasażer Nostromo
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 19 675
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Helloł, bardzo proszę o opinie osoby, które mają doświadczenie w reklamacjach obuwia, czy widoczne na foto poniżej uszkodzenia podeszwy nadają się do reklamacji czy powinna zostać odrzucona ze wzgl. na tzw. zużycie, uszkodzenie mechaniczne?
Starta jest krawędź podeszwy, ale mi bardziej chodzi o te wypadające kawałki ze startą podeszwą da się chodzić,a przez te dziury wilgoć się przedostaje Edytowane przez mhm0808 Czas edycji: 2018-12-11 o 07:54 |
Nowe wątki na forum Moda |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
Narzędzia | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:38.