Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Zwierzęta domowe - wiZOOż

Notka

Zwierzęta domowe - wiZOOż Porady i dyskusje na tematy związane ze zwierzętami domowymi. Tutaj porozmawiasz o kotkach, pieskach, koniach, chomikach, szczurach, królikach, żółwiach, fretkach, świnkach morskich i innych zwierzętach.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2017-10-15, 19:29   #4921
Kasiula36
Zakorzenienie
 
Avatar Kasiula36
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Paradise
Wiadomości: 21 778
Dot.: Psy - cz. V

Ja swojemu psu też temperaturę ludzkim termometrem mierzę Delikatnie końcówkę trzeba włożyć


U mnie dawno już kleszczy nie ma, obrożę foresto zdjęłam mojemu we wrześniu, zdjęłam ją do umycia i już jakoś nie założyłam
Kasiula36 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-10-15, 19:50   #4922
zakonna
Naczelna Nastolatka
 
Avatar zakonna
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 24 695
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez orih Pokaż wiadomość
Pewnie masz racje

zakonna a ty bys na moim miejscu poszla do weta skoro pies czuje sie lepiej czy obserwowala?
Jeśli pies się dobrze czuje i coraz lepiej to nie idę. Generalnie stosuję takie zasady: 48 godzin przy sensacjach trawiennych jeśli się nie pogarsza i pies zachowuje się normalnie; tydzien na zmiany skórne, jakieś inne łagodne objawy; 24 godziny przy utykaniu/kulawiźnie; jazda na sygnale w wypadku gwałtownych objawów oraz psa, który nie je, nie pije i jest apatyczny.

Wysłane z mojego SM-T320 przy użyciu Tapatalka
__________________
Małgorzata i spółka.
Matka natura to suka.
zakonna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-10-15, 20:04   #4923
orih
la vita è bella
 
Avatar orih
 
Zarejestrowany: 2017-08
Wiadomości: 1 488
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez zakonna Pokaż wiadomość
Jeśli pies się dobrze czuje i coraz lepiej to nie idę. Generalnie stosuję takie zasady: 48 godzin przy sensacjach trawiennych jeśli się nie pogarsza i pies zachowuje się normalnie; tydzien na zmiany skórne, jakieś inne łagodne objawy; 24 godziny przy utykaniu/kulawiźnie; jazda na sygnale w wypadku gwałtownych objawów oraz psa, który nie je, nie pije i jest apatyczny.

Wysłane z mojego SM-T320 przy użyciu Tapatalka
dziekuje za odpowiedz
orih jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-10-15, 20:28   #4924
BlondHair1
Zadomowienie
 
Avatar BlondHair1
 
Zarejestrowany: 2016-07
Wiadomości: 1 670
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez Kasiula36 Pokaż wiadomość
Ja swojemu psu też temperaturę ludzkim termometrem mierzę Delikatnie końcówkę trzeba włożyć


U mnie dawno już kleszczy nie ma, obrożę foresto zdjęłam mojemu we wrześniu, zdjęłam ją do umycia i już jakoś nie założyłam
U mnie ludzkim nie da rady, mam taki zwykly, szklany. Dla psa 10 sekund z czyms w tylku to trauma dla niego, wiec szklanym okolo 10 minut nie da rady. Na dziwiek wlaczania termometru sie chowa. Ogolnie moje psy to "boidupki".

Jesli faktycznie mu lepiej to poczekaj. Z tymi nerkami to faktycznie warto sprawdzic. Zazwyczaj, gdy choroba sie rozwija to nie daje zadnych objawow, dopiero jak kratynina jest podniesiona, zaczyna sie goracza, zatruwanie organizmu oraz bol nerek dopiero widac po psie. Weterynarze radza raz na rok profilaktycznie robic badanie z krwi na nerki.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

72,3 kg --->70,0kg
cel 55kg
BlondHair1 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-10-15, 20:52   #4925
Kasiula36
Zakorzenienie
 
Avatar Kasiula36
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Paradise
Wiadomości: 21 778
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez BlondHair1 Pokaż wiadomość
U mnie ludzkim nie da rady, mam taki zwykly, szklany. Dla psa 10 sekund z czyms w tylku to trauma dla niego, wiec szklanym okolo 10 minut nie da rady. Na dziwiek wlaczania termometru sie chowa. Ogolnie moje psy to "boidupki".

Jesli faktycznie mu lepiej to poczekaj. Z tymi nerkami to faktycznie warto sprawdzic. Zazwyczaj, gdy choroba sie rozwija to nie daje zadnych objawow, dopiero jak kratynina jest podniesiona, zaczyna sie goracza, zatruwanie organizmu oraz bol nerek dopiero widac po psie. Weterynarze radza raz na rok profilaktycznie robic badanie z krwi na nerki.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz


Bo to nic przyjemnego dla psa.
Wet mi opowiadał, że ma psa - pacjenta, który na sam widok termometru, ze stresu, sam sobie temperaturę o stopień podwyższał więc właścicielka chcąc nie chcąc musiała zainwestować w psi termometr żeby go niepotrzebnie nie szprycować lekami.
Kasiula36 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-10-15, 20:54   #4926
zakonna
Naczelna Nastolatka
 
Avatar zakonna
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 24 695
Dot.: Psy - cz. V

Przecież ja mówię o termometrze elektronicznym. Czym się różni ludzki taki od weterynaryjne go?

Wysłane z mojego SM-T320 przy użyciu Tapatalka
__________________
Małgorzata i spółka.
Matka natura to suka.
zakonna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-10-15, 21:32   #4927
BlondHair1
Zadomowienie
 
Avatar BlondHair1
 
Zarejestrowany: 2016-07
Wiadomości: 1 670
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez zakonna Pokaż wiadomość
Przecież ja mówię o termometrze elektronicznym. Czym się różni ludzki taki od weterynaryjne go?

Wysłane z mojego SM-T320 przy użyciu Tapatalka
Ludzki chyba troche dluzej mierzy, przynajmniej ja taki mialam. Wole miec oddzielny, bo w koncu to odbyt, a swoim zawsze mierze pod pacha. W sumie nawet jakbym miala sobie mierzyc w tylku to mialabym specjalnie do tego przeznaczony. Ale ja jestem na tym punkcie przewrazliwiona

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

72,3 kg --->70,0kg
cel 55kg
BlondHair1 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-10-15, 21:39   #4928
orih
la vita è bella
 
Avatar orih
 
Zarejestrowany: 2017-08
Wiadomości: 1 488
Dot.: Psy - cz. V

Moj pies jak spi to czasem w nocy tak sie ulozy, ze jego dupke nam na twarzy, wiec podejrzewam ze zdezynfekowanie takiego termometra by mi bardziej niz wystarczylo.
Mialam bardzo silna nerwice natrectw i od kiedy mam psa bardzo mi przeszlo przynajmniej pod katem nadmiernej czystosci.
orih jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 04:25   #4929
zakonna
Naczelna Nastolatka
 
Avatar zakonna
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 24 695
Dot.: Psy - cz. V

No ja mam tylko do zwierząt termometr. Dla ludzi mam inny..
Moja suka spała dzisiaj z tylkiem w stronę mojej twarzy. Puszczala takie bąki, że ŚNIŁO mi się, że sprzątam bardzo śmierdzące kupy.

wysłane telepatycznie
__________________
Małgorzata i spółka.
Matka natura to suka.
zakonna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 07:54   #4930
orih
la vita è bella
 
Avatar orih
 
Zarejestrowany: 2017-08
Wiadomości: 1 488
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez zakonna Pokaż wiadomość
No ja mam tylko do zwierząt termometr. Dla ludzi mam inny..
Moja suka spała dzisiaj z tylkiem w stronę mojej twarzy. Puszczala takie bąki, że ŚNIŁO mi się, że sprzątam bardzo śmierdzące kupy.

wysłane telepatycznie
a to bąkacz

A moje ozdrowiale zwierze o 5 rano zaczelo sie domagac jedzenia, a o 7 rano wywloklo mnie z lozka na spacer szczekajac i piszczac zebym sie szybciej obudzila. Takze juz wszystko OK.
orih jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 09:38   #4931
BlondHair1
Zadomowienie
 
Avatar BlondHair1
 
Zarejestrowany: 2016-07
Wiadomości: 1 670
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez orih Pokaż wiadomość
a to bąkacz

A moje ozdrowiale zwierze o 5 rano zaczelo sie domagac jedzenia, a o 7 rano wywloklo mnie z lozka na spacer szczekajac i piszczac zebym sie szybciej obudzila. Takze juz wszystko OK.
To super

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

72,3 kg --->70,0kg
cel 55kg
BlondHair1 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 11:42   #4932
Kasiula36
Zakorzenienie
 
Avatar Kasiula36
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Paradise
Wiadomości: 21 778
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez orih Pokaż wiadomość
a to bąkacz

A moje ozdrowiale zwierze o 5 rano zaczelo sie domagac jedzenia, a o 7 rano wywloklo mnie z lozka na spacer szczekajac i piszczac zebym sie szybciej obudzila. Takze juz wszystko OK.
I super!

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Kasiula36 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 16:02   #4933
askawtn
Aśka TVN
 
Avatar askawtn
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 40 576
GG do askawtn
Dot.: Psy - cz. V

Dziewczyny, moja sunia ma 10 miesięcy i jest po pierwszej cieczce - kupić jej jeszcze karmę junior czy już adult?
__________________
You just gotta be strong
Cause I don't wanna lose you now
askawtn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 16:15   #4934
BlondHair1
Zadomowienie
 
Avatar BlondHair1
 
Zarejestrowany: 2016-07
Wiadomości: 1 670
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez askawtn Pokaż wiadomość
Dziewczyny, moja sunia ma 10 miesięcy i jest po pierwszej cieczce - kupić jej jeszcze karmę junior czy już adult?
Sterylizacja. Pomysl nad nia
Juz mozesz wprowadzac adult.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

72,3 kg --->70,0kg
cel 55kg

Edytowane przez BlondHair1
Czas edycji: Wczoraj o 17:35
BlondHair1 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 16:34   #4935
orih
la vita è bella
 
Avatar orih
 
Zarejestrowany: 2017-08
Wiadomości: 1 488
Dot.: Psy - cz. V

Ja dokladnie jak skonczyl 10 miesiecy (a moze nawet kilka dni przed) wprowadzilam karme adult, bo akurat zmienialismy i ta, ktora mi pasowala, miala dla juniorow tylko kurczaka (ktorego kiepsko trawi).
orih jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 17:46   #4936
askawtn
Aśka TVN
 
Avatar askawtn
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 40 576
GG do askawtn
Dot.: Psy - cz. V

Nie takie było moje pytanie, by dostać taką odpowiedz, ale odpowiem - nie muszę myśleć nad sterylizacją, bo to już jest postanowione. Ale po cieczce musi minąć kilka dobrych tygodni przecież

Dzięki za odpowiedź, w takim razie kupuję adult
__________________
You just gotta be strong
Cause I don't wanna lose you now
askawtn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 22:36   #4937
BlondHair1
Zadomowienie
 
Avatar BlondHair1
 
Zarejestrowany: 2016-07
Wiadomości: 1 670
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez askawtn Pokaż wiadomość
Nie takie było moje pytanie, by dostać taką odpowiedz, ale odpowiem - nie muszę myśleć nad sterylizacją, bo to już jest postanowione. Ale po cieczce musi minąć kilka dobrych tygodni przecież

Dzięki za odpowiedź, w takim razie kupuję adult
Jestem przewrazliwiona na punkcie sterylizacji, za duzo zakopywanych szczeniakow i skrzywdzonych psow widzialam na stronach strazy zwierzat. Niektorzy nie chca kastrowac ani sterylizowac psow, bo maja jakies dziwne poglady, ze suka musi miec szczeniaki itd

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

72,3 kg --->70,0kg
cel 55kg

Edytowane przez BlondHair1
Czas edycji: Wczoraj o 22:38
BlondHair1 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 22:49   #4938
orih
la vita è bella
 
Avatar orih
 
Zarejestrowany: 2017-08
Wiadomości: 1 488
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez BlondHair1 Pokaż wiadomość
Jestem przewrazliwiona na punkcie sterylizacji, za duzo zakopywanych szczeniakow i skrzywdzonych psow widzialam na stronach strazy zwierzat. Niektorzy nie chca kastrowac ani sterylizowac psow, bo maja jakies dziwne poglady, ze suka musi miec szczeniaki itd

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Na tym watku mamy raczej myslace dziewczyny, milosniczki psow
Ale masz racje, niektorzy ludzie maja jakies dziwne poglady. Tak samo jak karmienie psa kielbasa albo nie daj boze czekolada. Ostatnio szukalam czegos w necie, wyskoczylo mi forum dogomanii i jakis uzytkownik chwalil sie, ze mama karmi yorka czekolada, bo jest niejadkiem a cos musi jesc. Bez komentarza.
My jeszcze czekamy z kastracja, wet mowi, zeby jeszcze miesiac-dwa zaczekac. Potem pakujemy kocyk, pluszowa osmiornice i jedziemy pod noz juz sie denerwuje
orih jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 22:50   #4939
BlondHair1
Zadomowienie
 
Avatar BlondHair1
 
Zarejestrowany: 2016-07
Wiadomości: 1 670
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez orih Pokaż wiadomość
Na tym watku mamy raczej myslace dziewczyny, milosniczki psow
Ale masz racje, niektorzy ludzie maja jakies dziwne poglady. Tak samo jak karmienie psa kielbasa albo nie daj boze czekolada. Ostatnio szukalam czegos w necie, wyskoczylo mi forum dogomanii i jakis uzytkownik chwalil sie, ze mama karmi yorka czekolada, bo jest niejadkiem a cos musi jesc. Bez komentarza.
My jeszcze czekamy z kastracja, wet mowi, zeby jeszcze miesiac-dwa zaczekac. Potem pakujemy kocyk, pluszowa osmiornice i jedziemy pod noz juz sie denerwuje
Moje pieski nigdy nie zaznaly cieczki, wysterelizowano je jak mialy 6 miesiecy. Wiec nie wiem o co chodzi z czekaniem do roku albo pierwszej cieczki. Straszne z nich glupki, sa tak samo zywe jak przed zabiegiem.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

72,3 kg --->70,0kg
cel 55kg

Edytowane przez BlondHair1
Czas edycji: Wczoraj o 22:52
BlondHair1 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 22:54   #4940
orih
la vita è bella
 
Avatar orih
 
Zarejestrowany: 2017-08
Wiadomości: 1 488
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez BlondHair1 Pokaż wiadomość
Moje pieski nigdy nie zaznaly cieczki, wysterelizowano je jak mialy 6 miesiecy

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Ja mam psa. Akurat tej weterynarz ufam, jak mowi ze jeszcze miesiac, to poczekamy. A przedtem i tak trzeba serduszko zbadac.
Zreszta on akurat nikomu nic nie zrobi, jest caly czas na smyczy. Za to ostatnio widzialam kobiete, ktora szla z suczka bez smyczy i krzyczala do mnie z daleka, zebym trzymala psa na krotkiej smyczy, bo ona ma cieczke. No lol.
orih jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 04:18   #4941
zakonna
Naczelna Nastolatka
 
Avatar zakonna
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 24 695
Dot.: Psy - cz. V

Lepiej ciachać jak pies lub suka osiągną pełną dojrzałość płciową. Hormony mają wpływ nie tylko na układ rozrodczy Ale też ogólnie na cały organizm.

wysłane telepatycznie
__________________
Małgorzata i spółka.
Matka natura to suka.
zakonna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 05:14   #4942
askawtn
Aśka TVN
 
Avatar askawtn
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 40 576
GG do askawtn
Dot.: Psy - cz. V

Tak też czytałam. Dużo zastanawiałam się, czy ciachać przed czy po pierwszej cieczce i zdecydowałam jednak poczekać na tę pierwszą. W okolicy świąt BN jedziemy pod nóż.
__________________
You just gotta be strong
Cause I don't wanna lose you now
askawtn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 08:06   #4943
diabliczka66
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 797
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez BlondHair1 Pokaż wiadomość
Sterylizacja. Pomysl nad nia
Juz mozesz wprowadzac adult.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Poczekała bym do półtora roku żeby organizm całkowicie dojrzał.

---------- Dopisano o 07:06 ---------- Poprzedni post napisano o 07:04 ----------

Cytat:
Napisane przez orih Pokaż wiadomość
Na tym watku mamy raczej myslace dziewczyny, milosniczki psow
Ale masz racje, niektorzy ludzie maja jakies dziwne poglady. Tak samo jak karmienie psa kielbasa albo nie daj boze czekolada. Ostatnio szukalam czegos w necie, wyskoczylo mi forum dogomanii i jakis uzytkownik chwalil sie, ze mama karmi yorka czekolada, bo jest niejadkiem a cos musi jesc. Bez komentarza.
My jeszcze czekamy z kastracja, wet mowi, zeby jeszcze miesiac-dwa zaczekac. Potem pakujemy kocyk, pluszowa osmiornice i jedziemy pod noz juz sie denerwuje
Jest czekolada dla psów taki smakołyk. Moje dostają czasem trochę kiełbasy jak zebrza

---------- Dopisano o 07:06 ---------- Poprzedni post napisano o 07:06 ----------

Cytat:
Napisane przez orih Pokaż wiadomość
Na tym watku mamy raczej myslace dziewczyny, milosniczki psow
Ale masz racje, niektorzy ludzie maja jakies dziwne poglady. Tak samo jak karmienie psa kielbasa albo nie daj boze czekolada. Ostatnio szukalam czegos w necie, wyskoczylo mi forum dogomanii i jakis uzytkownik chwalil sie, ze mama karmi yorka czekolada, bo jest niejadkiem a cos musi jesc. Bez komentarza.
My jeszcze czekamy z kastracja, wet mowi, zeby jeszcze miesiac-dwa zaczekac. Potem pakujemy kocyk, pluszowa osmiornice i jedziemy pod noz juz sie denerwuje
Jest czekolada dla psów taki smakołyk. Moje dostają czasem trochę kiełbasy jak zebrza
diabliczka66 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 09:36   #4944
BlondHair1
Zadomowienie
 
Avatar BlondHair1
 
Zarejestrowany: 2016-07
Wiadomości: 1 670
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez diabliczka66 Pokaż wiadomość
Poczekała bym do półtora roku żeby organizm całkowicie dojrzał.
Niestety psy z kryciem nie czkekaja az suczka skonczy półtora roku. Chyba, ze ktos suni bardzo pilnuje, ale slyszalam o psach podkopujacych ogrodzenia, czekajacych pod siatka czy pod drzwiami klatki, a gdy wyjdzie sie z nia na spacer to leca za nami sznurem. Moje psy zostaly wczesnie ubezplodnione (zostaly adpotowane, wiec to nie ja o tym decydowalam), nic im nie jest, sa jak kazdy inny pies.
Mozecie cos wiecej napisac jakie skutki moga moze miec wczesna sterylizacja?

Przypomnialo mi sie jak babcia opowiadala, ze psy podgryzaly drzwi (niezle parcie maja swoja droga)
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

72,3 kg --->70,0kg
cel 55kg

Edytowane przez BlondHair1
Czas edycji: Dzisiaj o 09:45
BlondHair1 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 09:53   #4945
robcia
Zadomowienie
 
Avatar robcia
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 920
Dot.: Psy - cz. V

Ja swojego nie kastruję i nie planuję. Jest lękliwy , wet na razie odradzał ,choć kiedy przynieśliśmy go do niego jako szczeniora sam zainicjował rozmowę i zalecał. Jednak w miarę zapoznawania się z psem zalecił psa obserwować ,badać ale jajka zostawić. Ja tez nie mam przekonania ,że to konieczne ,więc mi to pasuje. Natomiast pies nie ucieka, jest zawsze na smyczy albo za ogrodzeniem nie do pokonania dla niego więc nie stanowi póki co zagrożenia dla okolicznych suczek.
Jestem za to regularnie nagabywana przez ludzi o pokrycie ich suki. Co z tymi ludźmi?Oczywiście się nie zgadzam, tu nie ma żadnej dyskusji , nie przyłożę ręki do nielegalnego rozmnażania i handlu psami.
robcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 09:57   #4946
askawtn
Aśka TVN
 
Avatar askawtn
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 40 576
GG do askawtn
Dot.: Psy - cz. V

U nas o dziwo pierwsza cieczka przeszła bez ucieczki, bez jakichkolwiek adoratorów czy pisków nawet. Tylko krew i powiększone narządy. Mimo tego wychodziła tylko z nami na dwór, zero spuszczania ze smyczy, babcia miała zakaz wypuszczania psa jak nie było mnie albo męża w domu.
__________________
You just gotta be strong
Cause I don't wanna lose you now
askawtn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 11:54   #4947
orih
la vita è bella
 
Avatar orih
 
Zarejestrowany: 2017-08
Wiadomości: 1 488
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez robcia Pokaż wiadomość
Ja swojego nie kastruję i nie planuję. Jest lękliwy , wet na razie odradzał ,choć kiedy przynieśliśmy go do niego jako szczeniora sam zainicjował rozmowę i zalecał. Jednak w miarę zapoznawania się z psem zalecił psa obserwować ,badać ale jajka zostawić. Ja tez nie mam przekonania ,że to konieczne ,więc mi to pasuje. Natomiast pies nie ucieka, jest zawsze na smyczy albo za ogrodzeniem nie do pokonania dla niego więc nie stanowi póki co zagrożenia dla okolicznych suczek.
Jestem za to regularnie nagabywana przez ludzi o pokrycie ich suki. Co z tymi ludźmi?Oczywiście się nie zgadzam, tu nie ma żadnej dyskusji , nie przyłożę ręki do nielegalnego rozmnażania i handlu psami.
Ja tez bardzo duzo takich "ofert" otrzymuje od ludzi nie majacych zadnego pojecia o hodowli i nawet o dbaniu o psa, ktorzy po prostu sobie sprawili yorka
orih jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 13:11   #4948
beatrx
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2011-11
Wiadomości: 2 359
Dot.: Psy - cz. V

Cytat:
Napisane przez robcia Pokaż wiadomość
Jestem za to regularnie nagabywana przez ludzi o pokrycie ich suki. Co z tymi ludźmi?Oczywiście się nie zgadzam, tu nie ma żadnej dyskusji , nie przyłożę ręki do nielegalnego rozmnażania i handlu psami.
witaj w klubie ludzie wpadają na takie idiotyczne pomysły, że to głowa mała. hitem był facet, który szukał psa dla suczki znajomych "bo wie pani, ona już stara jest, wet dał jej najwyżej rok życia, a oni chcą po niej szczeniaczka". jak go zapytałam, czy swojej babci też by kazał chodzić w ciąży i rodzić dzieci to głupio mu się zrobiło i zaczął tłumaczyć, że to znajomych pomysł.

Cytat:
Napisane przez Arwenka1 Pokaż wiadomość
Dziękuję za podpowiedzi dziewczyny
Teraz panikuję,że źle ją odżywiam.Wet i pani hodowca sugerowały różnorodność i mało chemii ,Orih zwróciła mi uwagę na odpowiedni bilans gospodarki wapniowo-fosforowej,moja koleżanka karmi od 7 lat swojego yorka tylko Acaną
różnorodność jest ważna tylko wtedy, kiedy karmisz psa surowizną albo mu gotujesz. jak podajesz dobrą suchą karmę to możesz ją całe życie psu podawać. a nadmiar różnorodności w postaci "raz surowe, raz gotowane, raz puszeczka" może wręcz zaszkodzić.
beatrx jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Zwierzęta domowe - wiZOOż


Ten wątek obecnie przeglądają: 2 (1 użytkowników i 1 gości)
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-10-17 14:11:49


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:27.