Dziewczyny pomóżcie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie

Notka

Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie Forum dla osób, które lubią aktywność fizyczną i chcą spalić zbędne kalorie. Wejdź, poznaj świat fitnessu i różne rodzaje aktywności fizycznej np. joga, pilates czy zumba.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-10-22, 07:49   #1
Emilcia25
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 28

Dziewczyny pomóżcie


dziewczyny zwracam się z gorącą prośbą o pomoc ....

proszę doradźcie mi jakieś ćwiczenia, abym wymodelowała swoją sylwetkę.

Mam 158 cm wzrostu i ważę 49 kg. Więc nadwagi jako takiej nie mam, ale chciałabym zrzucić swoją oponkę na brzuchu, zlikwidować cellulitis na udach oraz wyćwiczyć pośladki. Prowadzę siedzący tryb życia, najpierw praca biurowa 5 razy w tygodniu, a po południu mam swoje zajęcia ( też siedzenie przy biurku ) to wpływa bardzo bardzo źle na sylwetkę.

Nie znam się jakie ćwiczenia byłyby najlepsze...czy lepsza byłaby 6 Weidera czy może ćwiczenia na stepperze.... pomóżcie

pozdrawiam
Emilcia25 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-22, 08:40   #2
nonour
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 1
Dot.: Dziewczyny pomóżcie

może poszukaj jakichś zajęć typu fitness albo aerobik w swoim mieście?
nonour jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-22, 10:27   #3
andzya
Zakorzenienie
 
Avatar andzya
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 4 547
Dot.: Dziewczyny pomóżcie

zapraszam do watku - 'jak przy niskim wzroście być fit' (link poniżej wklejam).
mysle,ze tam uzyskasz i znajdziesz wszystkie potrzebne informacje

http://http://www.wizaz.pl/forum/sho...d.php?t=350351
__________________
Run Girl Run !
andzya jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-22, 10:29   #4
Emilcia25
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 28
Dot.: Dziewczyny pomóżcie