Skąd pewność? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum ślubne > Jeszcze przed ślubem

Notka

Jeszcze przed ślubem Na tym forum rozmawiamy o tym co powinno zadziać się jeszcze przed ślubem, czyli o wieczorku panieńskim, prezentach.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-04-05, 23:16   #1
marcela23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 439

Skąd pewność?


Mam pewien problem, choć może tak naprawdę to żaden problem, ale nie byłabym sobą, gdybym nie rozmyślała i nie analizowała (często niepotrzebnie).
Jestem ze swoim Tż ponad 5 lat. Bywało między nami różnie, ale generalnie rzecz biorąc jesteśmy zgraną parą, Tż jest dla mnie bardzo dobry i wiem, że kocha mnie całym sercem. Czasami jego zachowanie doprowadza mnie do białej gorączki, czasami mam go dosyć, ale wiem, że gdyby mógł, gwiazdkę by dla mnie z nieba ściągnął (potwierdzeniem tego są jego czyny, spełnił już kilka moich wielkich marzeń).
Niestety od prawie 4 lat żyjemy z związku na odległość, ponieważ ja studiuję w innym mieście. Ale widujemy się prawie co tydz, oprócz tego spędzamy razem wakacje, ferie, święta i takie tam. Do końca studiów został mi jeszcze rok z kawałkiem.
W ciągu tych 5 lat mój Tż zmienił pracę i co za tym idzie towarzystwo. Zmienił się, choć nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić, czy na lepsze, czy na gorsze. Jest po prostu inny, niż na początku znajomości.