2013-04-03, 22:25 | #271 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 3 158
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Mamy w Polsce dobre filmy, ale niestety ogólnie w Polsce mało się kręci. Słyszałam, że ok. 30 filmów rocznie, z czego więszkszość to rzeczywiście głupawe komedie z Karolakiem i Adamczykiem. Zresztą kwestia obsady to inna sprawa, ale zgodzę się, że dla niektórzych tworców nie ma innych aktorów poza Karolakiem, Szycem, Adamczykiem, Bohosiewicz. Uważam jednak, że jak się chce , to coś dobrego można znaleźć. Ja polecam Psy, Rewers, Różę, Różyczkę czy Drogówkę.
|
2013-04-03, 22:26 | #272 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Woda dla słoni (2011) - 8/10.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2013-04-03, 22:34 | #273 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 3 158
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2013-04-03, 22:50 | #274 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Sama nie wiem, dlaczego wcześniej nie miałam ochoty go obejrzeć. Chyba jakaś recenzja mnie odstraszyła, ale już nie pamiętam. Trochę też jestem uprzedzona do Pattinsona, ale tylko trochę, bo Remember me lubię.
Wzruszający, piękny film, i mnie i mojemu mężczyźnie na koniec łezka poleciała.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2013-04-04, 10:50 | #275 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Candyman II- druga część thrillera o tym samym tytule. Pierwsza trochę lepsza ale druga wcale nie jest zła. Trzyma w napięci, aktorzy spełnili swoje zadanie, fabuła też niezgorsza.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2013-04-04, 15:18 | #276 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 809
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
/obejrzałam Stay, niesamowicie mi się spodobał. ma tak niepowtarzalny, tajemniczy klimat, że na pewno do niego jeszcze wrócę. rewelacyjny, obejrzany dzięki wam 8/10
__________________
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las. |
2013-04-04, 17:00 | #277 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 5 812
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
__________________
http://penautbutter-peanutbutter.blogspot.com/ |
|
2013-04-04, 18:02 | #278 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2013-03
Wiadomości: 216
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2013-04-04, 18:41 | #279 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 857
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
"Kłopotliwy człowiek" 9/1o
świetny, pokazujący jak ważne są wyższe uczucia, normalne kontakty międzyludzkie i nie do końca dobry system zapewniania obywatelom 'wszystkiego' "Sarkastyczny i przyciemniony obraz życia w dobrobycie w krajach skandynawskich, w społeczeństwie, którego wszelkie problemy są rozwiązane. Współczucie jest zbyteczne - jego miejsce zajęła pusta życzliwość. Urządzanie kuchni zastąpiło miłość, a towarzyskie rytuały - przyjaźń. Normalność w całej swej groteskowości." Edytowane przez souvenir Czas edycji: 2013-04-04 o 18:45 |
2013-04-04, 18:53 | #280 | |
Obcy 8 pasażer Nostromo
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 19 675
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Dla mnie to był obraz czyśćca serio. |
|
2013-04-04, 22:37 | #281 | |||
Szef ds. Wymianek
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 865
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Dodam też na przykład: "Plac Zbawiciela", "Wszystko co kocham", "33 sceny z życia", "Dom zły".
__________________
Rebecca Minkoff Bree Body Black (nowa, z metkami)
szuka nowego domu. |
|||
2013-04-04, 22:49 | #282 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
"The Social Network" (2010), czyli o genialnym Zuckerbergu i jego fb.
Zawiodłam się - film się dłużył, nie było praktycznie fabuły (90% trwania to były pogawędki naburmuszonego Zuckerberga z prawnikami), urwane zakończenie, film jakby bez polotu, bez pomysłu na rozwój akcji. Jedyne plusy to montaż i muzyka (standard u Finchera), ładny aktor grający bliźniaków procesujących się z Zuckerbergiem. Ogólnie przereklamowany, nie polecam. |
2013-04-05, 00:13 | #283 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 9 280
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Sprning Breakers - 4/10 , punkty za muzykę , długość filmu i przyjemne dla oka obrazki
Gdybym wydała na ten film pieniądze, to bym była nieźle oburzona, jak z resztą większość sali kinowej.. Chociaż nie wiem, czego ludzie się spodziewali po filmie o zbuntowanych nastolatkach, których sensem ferii jest ćpanie, chlanie i rozpusta Ogólnie nie polecam |
2013-04-05, 08:46 | #284 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Czerwony Smok-- policjanci muszą zmierzyć się z psychopatycznym mordercą. Pomaga im w tym profesor Hannibal Lecter. Liczyłam na coś więcej, Ralph Fiennes jakiś taki za przeproszeniem wymoczkowaty był w tym filmie Ale dał radę. 6/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2013-04-05, 09:05 | #285 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
|
|
2013-04-05, 13:13 | #286 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 181
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
The social network też na mnie szału nie zrobił . Zbierałam się długo, a obejrzałam z racji, że grała tam Rooney Mara .
Gangster (2012) - 5/ 10. Pomysł niby fajny, ale jakoś tak mnie ten film nie ruszył. Zielna mila (1999) - 9/ 10. Wstyd, że dopiero teraz obejrzałam... Wczoraj skończyłam książkę, od razu wzięłam się za oglądanie filmu . Piękny |
2013-04-05, 13:19 | #287 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 14 671
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Też pamiętam. Ja byłam tą stroną przeciwną, ale ja nie lubię współczesnego kina polskiego. Raz za czas obejrzę komedię, bo niektóre są fajne. Ale reszta nie jest dla mnie. Po prostu.
__________________
おはよう!
anna mun kaikki kestää! |
2013-04-05, 15:07 | #288 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: kraina deszczem płynąca
Wiadomości: 5 119
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Atlas Chmur - nie rozumiem pienia zachwytu nad tym filmem Dla mnie taki oo Oglądnęłam do końca, nawet z zaciekawieniem, ale wg mnie takie to trochę pseudofilozoficzne coś chcieli pokazać, coś wzniosłego, ale chyba trochę ponad możliwości. Niczego tam odkrywczego się nie doszukałam Teksty w stylu "morze składa się z kropel" są już baaardzo oklepane Prawdziwe, ale oklepane. Film dosyć wciągnął, mimo tego, i wytrwałam te prawie 3 godziny. Ale dałabym mu nie więcej niż 6-7/10.
__________________
|
2013-04-05, 15:23 | #289 |
Gość
Wiadomości: n/a
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
"Atlas Chmur" został przez dziennikarzy Timesa uznany najgorszym filmem roku i o czymś to świadczy
Ale za to oscarowy "Argo" jest naprawdę dobry. Rzadko podobają mi się oscarowe produkcje, ale ta jest porządna. |
2013-04-05, 15:33 | #290 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: kraina deszczem płynąca
Wiadomości: 5 119
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Adriamo - nawet nie słyszałam o tym Ja spotkałam się z bardzo pozytywnymi opiniami.
---------- Dopisano o 16:33 ---------- Poprzedni post napisano o 16:33 ---------- a do Argo się już od dawna przymierzam - wyszedł w końcu na DVD, więc może się uda
__________________
|
2013-04-05, 15:36 | #291 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Oglądałam jakiś czas temu, podobał mi się
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2013-04-05, 16:44 | #292 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 461
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Objerzane przez święta (oglądam baaardzo mało filmów, znów stałam się maniakiem serialowym )
polecane tutaj HappyThankYouMorePlease - bardzo dobry, robiony nieco w stylu europejskim, bez akcji, bez, wydaje mi się, także specjalnego morału, ale ciekawa historia pokazana w 90 minut - także dołączam się do grona polecających No strings attached - mdłe, słabe i bleee Takie filmidło na odmóżdżenie, nawet nie spełnilby swojej roli jako wyciskacza łez z okazji beznadziejnego humoru...
__________________
Sooner or later you have to stop being a victim and be a victor. You have to stop being a whiner and start being a winner. Take control of your shit, regardless of your circumstances. If it’s more difficult for you that's good, cause that makes your story better.
|
2013-04-05, 16:59 | #293 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Też mi się nie podobał, wynudziłam się tylko na nim.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2013-04-05, 17:07 | #294 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 401
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Kochankowie z księżyca! Przepiękny obraz i historia, trochę dla dziwaków, ale uwielbiam taki klimat
|
2013-04-05, 18:43 | #295 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 010
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
bardziej życiowy jest dla mnie "Dzień świra", który mimo że mogłabym parę scen przyrównać do własnego życia, jest dla mnie i tak świetną komedią do której często wracam i zawsze śmieję się tak samo. przed chwilą skończyłam oglądać Polowanie (odkryty dzięki Wam ), świetny film! |
|
2013-04-05, 19:13 | #296 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 14 671
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Chrzestny mi polecił "Ciacho". Twierdził, że świetna komedia, można zejść ze śmiechu. Obejrzałam. Zaśmiałam się raz. Daję 3/10, za rolę Karolka. I za muzykę. Masakra...
__________________
おはよう!
anna mun kaikki kestää! |
2013-04-05, 19:33 | #297 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Nigdy nie mów żegnaj(5/10) - bollywodzki film, przyjemny dla oka, ale mocno specyficzny jak to z tym gatunkiem bywa niemniej przyjemnie się ogląda, jest zabawnie i poważnie, tle że to wszystko jakieś takie płytkie i rozciągnięte do granic możliwości widziałam lepsze bollywodzkie produkcje
Niewiarygodny Burt Wonderstone (5/10) - nastawiłam się na komedie z idiotycznymi żartami i fabuła i w dużej mierze to dostałam, było jednak kilka plusów. Fajna rola Carella, wczuł się i momentami mnie rozbrajał ponadto zakończenie było fantastyczne oprócz tego kilka śmiesznych scen, bez szału. Największe rozczarowanie to Carey, tandetna rola, mogłoby go w ogole nie być - nie rozumiem czemu to on jest na plakacie filmowym Spodziewałam się czegoś gorszego, ale film da się obejrzeć, można się uśmiechnąć, no i to zakończenie za które daje dodatkowy punkt Zapomniałam jeszcze o fajnej muzyce Edytowane przez evvelinek Czas edycji: 2013-04-05 o 19:51 |
2013-04-05, 21:42 | #298 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 12 293
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Wykolejony - dość sympatyczny thriller, oglądało się przyjemnie. Jednakże w moim odczuciu bardzo przewidywalny, już na początku się domyśliłam o co będzie chodziło i jak się sprawy potoczą, gdyby dodali więcej zawiłości i nutki tajemnicy to byłoby lepiej. 7/10
__________________
„Kiedy masz jeden z tych dni, w czasie których czujesz się, jakbyś miał jakiś ciężar na barkach….
zacznij robić przysiady!” BLOG |
2013-04-05, 22:21 | #299 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Gangster squad (2012) - 7,5/10.
Dobry Penn, dobry Gosling, urocza Stone, fabuła przewidywalna, ale wciągająca. Retro klimaty uwielbiam, więc nie mam się czego uczepić
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2013-04-05, 22:32 | #300 | ||
Szef ds. Wymianek
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 865
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Ja nie uważam, aby współczesne polskie kino było monotematyczne, ale może oglądałyśmy inne filmy. W każdym razie dziwi mnie na pewno skreślanie na zasadzie "bo nie lubię i już". Ale nie mam zamiaru się teraz o to spierać, raz nam wystarczy, tak że po prostu pozostańmy przy swoich stanowiskach i wyborach. Cytat:
(żartuję, żeby nie było^^). A w temacie polskich filmów - widziałam niedawno "Chrzest" (2010).
__________________
Rebecca Minkoff Bree Body Black (nowa, z metkami)
szuka nowego domu. |
||
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:10.