stany w USA, czyli gdzie wyjechać? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe > Emigrantki

Notka

Emigrantki Emigrantki to forum dla "zagranicznych" Wizażanek. Wejdź, poznaj rodaczki, wymień się opiniami i swoim doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-06-15, 13:57   #1
porakly
Raczkowanie
 
Avatar porakly
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 38

stany w USA, czyli gdzie wyjechać?


Hej!

Przejdę od razu do sedna - sprawa wygląda następująco. Obecnie kończę studia, mam 24 lata, jestem niezależna finansowo (znalazłam pracę, mam mieszkanie, stałe dochody).
Ale tu gdzie studiuję nic mnie nie trzyma. Rodzina mieszka we wsi dosłownie, nei chcę tam wracać, a Warszawa (tu studiuję) mi się nie podoba. Ogólnie zawsze chciałam wyjechać zagranicę. Pomyślałam, że przepracuję tutaj z 2-3 lata, aby mieć trochę forsy (teraz też mam trochę oszczędności) i wyjadę. Konkretnie do USA. Moje marzenie od 13 lat.
To uczucie, że marzysz o czymś pół życia i to może się spełnić - nic nie stoi ci na drodze, nie masz nic do stracenia ... - to uczucie mnie obezwładnęło. Nie potrafię o niczym innym myśleć, tylko marzę i marzę ...
A więc, chodzi konretnie o to, jaki stan byście polecały?
Znam angielski bardzo dobrze, myślę, że bym sobie poradziła
Chciałabym mieszkać w stanie podobnym klimatycznie do Włoch/Chorwacji/Grecji - byłam w tych krajachg i zauroczyłam się pogodą.Upał nie jest dla mnie czymś męczocym, uwielbiam ciepło. Cudownie by bylo, gdyby stan graniczył z morzem - ale to już tylko moja fanaberia ...

Wiem, że temat błachy i przepraszam za takie śmiecenie moimi dylamatami ale nie wiem ... gdzie szukać tych informacji. Z góry dziękuję.

PS: Jeśli trzeba udzielić jakiś innych, szczegółowych informacji, to odpowiem ...
__________________
(częściej się wczytuję, niż odpowiadam)

http://www.boston.com/bigpicture/201...m.html?camp=fb
porakly jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-15, 14:12   #2
trats
Rozeznanie
 
Avatar trats