Studia - dobry wybór? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2017-10-05, 08:34   #1
owieczka258
Raczkowanie
 
Avatar owieczka258
 
Zarejestrowany: 2017-08
Wiadomości: 358

Studia - dobry wybór?


Hej

Mam taki dylemat. Za dwa lata chcę iść na studia. Obecnie jestem w technikum informatycznym. Wiem, że dobry kierunek, ale mi nie podchodzi. Męczę się tam. Źle wybrałam szkołę. Na pewno nie chcę iść w to dalej, na studiach informatycznych bym zginęła w męczarniach Także jestem tam tylko dla matury, a do egzaminów zawodowych podchodzę na zasadzie "byle, by zdać"

Zastanawiam się jednak, co dalej. Myślałam nad studiami finanse i rachunkowość (dokładnie myślałam, aby zostać księgową). Radzę sobie z matematyką nawet dobrze, ale jakimś asem nie jestem. Nie jestem pewna czy bym zdała rozszerzoną matmę, a jak już to pewnie bym była na granicy. Też mnie zastanawia czy te liczenie by mnie nie przygniatało.

Teraz bardziej się skłaniam ku pedagogice albo psychologii.
Jeśli chodzi o pedagogikę to interesują mnie specjalności:
- opieka i wychowanie z profilaktyką społeczną
- opieka nad dzieckiem i wczesne wspomaganie rozwoju
- pedagogika wczesnoszkolna

Myślę, że psychologia albo pedagogika bardziej do mnie trafiają, bo czuję, że właśnie w tym kierunku chciałabym iść. Jednak mnie martwią stereotypy, że po takich kierunkach nie ma pracy..

Co byście mi doradzili? Może znajdą się absolwentki z któregoś kierunku?
__________________
Deliver me into my fate
If I'm alone I cannot hate
owieczka258 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-10-05, 09:00   #2
Invaluuable
Raczkowanie
 
Avatar Invaluuable
 
Zarejestrowany: 2014-06
Wiadomości: 71
Dot.: Studia - dobry wybór?