Studia podyplomowe - prawo medyczne - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-11-19, 22:53   #1
bezznaczeniax
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 37

Studia podyplomowe - prawo medyczne


Witajcie drogie Wizażanki!
Kieruję do Was pytanie, bo mimo przeszukania internetu nie znalazłam satysfakcjonującej mnie odpowiedzi, więc może któraś z Was będzie w stanie mi pomóc. Otóż studiuję kierunek medyczny i zastanawiam się po jego zakończeniu nad podjęciem studiów podyplomowych z zakresu prawa medycznego. Interesowałby mnie UJ, w zasadach rekrutacji nie ma żadnych przeciwwskazań, liczy się tylko dyplom wyższej uczelni, niekoniecznie ukończenie prawa, jednak nie wiem czy jest sens poświęcać czas i pieniądze, jeśli z uwagi na moje "podstawowe" wykształcenie wyższe dalekie od prawa nie będę w stanie podjąć pracy w zakresie prawa medycznego. Czy któraś z Was orientuje się czy jest to rodzaj specjalizacji zarezerwowanej tylko dla prawników? Nie mówię absolutnie, że chciałabym całą swoją ścieżkę zawodową budować na bazie dwóch semestrów podyplomówki z prawa medycznego. Chciałabym pracować w zawodzie w którym aktualnie się szkolę, a prawo medyczne traktować jako dodatkową pracę, bardziej z zamiłowania i pasji, aniżeli potrzeb finansowych jednakże wiadomo, nie w formie wolontariatu.
Jeśli któraś z Was ma pojęcie o perspektywach po takich studiach podyplomowych będę bardzo wdzięczna za odpowiedź Pozdrawiam!
bezznaczeniax jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-11-20, 10:37   #2
201604130936
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 16 501
Dot.: Studia podyplomowe - prawo medyczne