do Agi Z: co do Taffeta Taupe? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - pytania do wizażystki Miejsce, w którym rozmawiamy o wizażu, stylizacji, kosmetykach kolorowych oraz trendach w makijażu. Masz pytanie? Zadaj je wizażystce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-05-04, 21:04   #1
ninal
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Wiadomości: 200

do Agi Z: co do Taffeta Taupe?


Droga Agnieszko, proszę podpowiedz jaki kolor tuszu będzie się dobrze komponował z cieniami Taffeta Taupe.
Jestem popielatą blond o zielonkawych oczach, chłodny typ urody. Czarna mascara jest dla mnie za mocna (chociaż może warto się przekonać, bo cienie S1 proszą się o jakieś zdecydowane zamknięcie oka), granatowa, jakiej dotychczas używałam brzydko się komponuje z tymi cieniami, pewnie brązowa byłaby najbardziej odpowiednia, ale trudno mi znaleźdż jakiś złamany, nieczysty odcień (obawiam się, że typowy brąz podkreśli przekrwione oczy).
Agnieszko, a Ty z czym serwujesz Taffeta Taupe?
Serdecznie pozdrawiam
nina
ninal jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2003-05-05, 11:05   #2
AgaZ
Przyjaciółka Wizaz.pl
 
Avatar AgaZ
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 818
Re: do Agi Z: co do Taffeta Taupe?

Witaj Nino [img]icons/icon7.gif[/img]
Ja używam do tych cieni czarnej maskary, ale ja mam bardzo ciemną oprawę oczu i u mnie inne kolory wyglądają zbyt blado. Natomiast Ty mozesz spróbować czarnej jak i ciemnego brązu. Dla mocniejszego zaakcentowania oczka proponuję Ci jeszcze do tych cieni dodać odrobinę brązu w kolorze gorzkiej czekolady. I tym cieniem delikatnie podkreśl oko przy rzęskach i mocniej przy zewnetrznym kaciku oka [img]icons/icon7.gif[/img]

Pozdrawiam serdecznie [img]icons/icon7.gif[/img]

AgaZ
__________________
Kochane Wizażanki,