Profesjonalne kosmetyki - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - pytania do wizażystki Miejsce, w którym rozmawiamy o wizażu, stylizacji, kosmetykach kolorowych oraz trendach w makijażu. Masz pytanie? Zadaj je wizażystce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-02-10, 14:19   #1
fameandstyle
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 1
Smile

Profesjonalne kosmetyki


Witam jestem początkującą wiazażystką -stylistką i chciałabym rozpoczać pracę na własną rękę(działal. gosp.) . W jakie kosmetyki profesjonalne powinnam się zaopatrzyć ? znam kryolan, atelier paris.
co konkretnie zakupić? czy lepiej zainwestować w małe paletki ,czy od razu kupić kosmetyki pełnowymiarowe?proszę o pomoc...:prosi:
fameandstyle jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-10, 14:44   #2
sarah22
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Zduńska Wola
Wiadomości: 772
GG do sarah22
Dot.: Profesjonalne kosmetyki

ja też nad tym myślę tylko najpierw trzeba mieć klientów..dobrymi firmami są Kryolan (kamuflarze,podkłady, utrwalacze), Max Factor (podkłady, maskary, korektory), Inglot (róże do policzków, pudry sypkie, chwalą sobie co niektórzy cienie, pomadki, kredki do ust),L'oreal (błyszczyki, kredki do oczu,maskary), Golden Rose (eyeliner, pomadki, kredki do ust), Manhattan (podkłady)..z tego co ja używam to tyle i tyle pamiętamdobrymi firmami są jeszcze May Key (ale tylko słyszałam o nich), Glazel, Artdeco oraz jedna z najlepszych i najwyższych półek firma M.A.C.
sarah22 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki