Podróż po europie - szukam towarzysza / towarzyszki - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Podróże, wakacje, wycieczki

Notka

Podróże, wakacje, wycieczki Forum dla osób, które lubią podróże, wakacje i wycieczki. Dołącz do nas i podziel się opinią na temat ciekawych miejsc, promocji, organizacji wyjazdu itd.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-03-03, 21:27   #1
zbutanaespane
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-03
Wiadomości: 1

Podróż po europie - szukam towarzysza / towarzyszki


Cześć

Mam 23 lata i jestem studentem (obecnie na urlopie dziekańskim). Postanowiłem wyruszyć w podróż, nie da sie ukryć szaloną i na pół spontaniczną. Pomijając fakt że będzie to moja pierwsza wyprawa w świat, planowałem już parę lat temu wystartować ale nie poczyniłem żadnych dalszych kroków i tym samym nadeszła w końcu pora.

Teraz bomba uwaga .W dużym skrócie na początku kwietnia planuje wyruszyć w podróż pieszo z Polski do Hiszpanii nad sam północny fragment Oceanu Atlantyckiego. Wiem, brzmi jak szaleństwo i rozumiem że dla większości ludzi którzy biorą udział w wyścigu szczurów za karierą jest to istna fantasmagoria, ale ludzie od wieków podróżowali pieszo a przez uzależnienie od komfortu w dzisiejszych czasach zapomnieliśmy o wielu kwestiach tj. rozwijanie zainteresowań. Dlaczego zamierzam to zrobić ? Po pierwsze przygoda - to jest chyba kluczowy powód. po drugie lubię chodzić i poznawać nowych ludzi.

Jak wiadomo najlepiej podróżuje sie w towarzystwie, więc w tym punkcie zmierzam do zasadniczej kwestii. Jeżeli znajdzie się chętny / chętna do wspólnej wyprawy, a więc osoba chętna przygody i niebojąca sie wyzwań to proszę pisać na maila lub na facebooka. Wszelkich szczegółowych informacji udziele po skontaktowaniu sie ze mną

Mail: zbutanaespane@wp.pl
Facebook: www.facebook.com/marcin.yo.7
zbutanaespane jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Podróże, wakacje, wycieczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia