Boląca pierś i węzły chłonne!!pomocy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia Miejsce, w którym rozmawiamy o ginekologii. Tutaj znajdziesz pytania i odpowiedzi związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Rozmawiamy np. o antykoncepcji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-09-26, 18:51   #1
natalka2106
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: z domku:)
Wiadomości: 171

Boląca pierś i węzły chłonne!!pomocy


CZESC DZIEWCZYNY. OTÓŻ PISZE BO MAM PROBLEM. MIANOWICIE OD KILKU DNI MAM POWIĘKSZONY PRAWY WĘZEŁ CHŁONNY PACHWOWY. NIE ZNAM SIĘ ALE TAK MI SIĘ WYDAJE ZE SĄ TO WŁASNIE WĘZŁY CHŁONNE. STRASZNIE SIĘ BOJE CO TO MOŻE BYC I OD CZEGO. DODAM ZE KIEDYS TAK JAKBYM WYCZUŁA SOBIE W PIERSI TAKI GUZEK MAŁY ALE ON SIE PRZESÓWAŁ NIE BYŁ STABILNY. BYŁAM U GINEKOLOGA NA BADANIU BADAŁ MNIE ALE NIC NIE WYBADAŁ TZN POWIEDZIAŁ ZE ON NIE ZAUWAZA ZADNYCH ZMIAN JEDYNIE CO TO MAŁE TORBIELKI KTÓRE SA NIE GROZNE. DZISIAJ BOLĄ MNIE TE WĘZŁY TZN PRZY DOTYKANIU I NIE WIEM CZYM ONE SĄ SPOWODOWANE. OSTATNIO COS TAK JAKBY MNIE GŁOWA BOŁA RANO OBUDZIŁAM SIĘ Z BÓLEM GŁOWY I CZUŁAM SIĘ JAKBY PRZEZIĘBIONA. NIE WIEM NIE CHCE SOBIE WMAWIAĆ ZE TO OD TEGO I POCIESZAC SIĘ. NIE MAM POJĘCIA OD CZEGO TO MOŻE BYĆ. GDZIES CZYTAŁAM ŻE WĘZŁY POWIĘKSZAJĄ SIĘ JAK SIĘ MA JAKIES SKALECZENIA ALE JA AKURAT MAM NA NODZE DWA I TROCHE BOLĄ NIE WIEM CZY TO OD TEGO CZY NIE. NIE WIEM CO MAM ROBIC. POJDĘ DO LEKARZA RODZINNEGO MOŻE ON COŚ PORADZI NA TO JAKIS ANTYBIOTYK CZY COS. STRASZNIE SIĘ BOJĘ CO TO MOŻE BYC I O NICZYM INNYM NIE MYŚLE. NIE CHCE MÓWIĆ NARAZIE MOJEJ MAMIE BO ONA UMRZE ZE STRACHU I KARZE MI NATYMIAST JECHAC DO GINEKOLOGA TAK JAK TO MIAŁO MIEJSCE OSTATNIO - O 22.00 POJECHAŁAM DO SZPITALA NA KONTROLĘ. WIECIE MOŻE OD CZEGO MOGĄ BYĆ POWIĘKSZONE TE WĘZŁY? DODAM ŻE ZADNEGO GUZKA POD PACHĄ NIE WYCZÓWAM JEDYNIE CO TO TE W PIERSI TAKIE MALUTKI ALE PODOBNO NIE GROZNE. CHYBA ŻE TO OD GOLENIA? NIE WIEM MACIE JAKIES SPOSOBY JAK TE WĘZŁY PRZYWROCIĆ DO "NORMALNOSCI". TYLKO NIE PISZ