Czy kosmetyczka mogła mi aż tak zaszkodzić...? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki Miejsce, w którym rozmawiamy o pielęgnacji twarzy i ciała oraz sprawdzonych kosmetykach. Masz pytanie? Zadaj je kosmetyczce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-12-28, 20:36   #1
Venus_
Przyczajenie
 
Avatar Venus_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 23
Unhappy

Czy kosmetyczka mogła mi aż tak zaszkodzić...?


W kwietniu udałam się do kosmetyczki na mikrodemrabrazję (tylko dlatego, że była w pakiecie, który dostałam w prezencie), niestety nie jestem pewna czy to, właśnie ten zabieg tak mi zaszkodził ale to właśnie od tego czasu mam problemy z cerą. Byłam już u 3ech dermatologów, niestety żaden z nich mi nie pomógł :-( Mam policzki całe w czerwone, wypukłe plamki. Nie znam się ale podejrzewam, że są to zaskórniki zamknięte. Używałam już wielu specyfików ale żaden mi do tej pory nie pomógł :-( Brałam już wszystko pod uwagę, uczulenie itd. Leki przepisane przez lekarzy albo pomogły na chwilę albo wcale. Niedawno mama podsuneła mi myśl, że problemy z cerą zaczęły się właśnie od tej wizyty u kosmetyczki. Czy to możliwe? Pamiętam, że kosmetyczka dość mocno"wyciskała" mi krostkę, którą miałam wtedy na czole. Może to przez niezdezynfekowane narzędzia? Będe bardzo wdzięczna za każdą podpowiedź i radę! Jestem już bezsilna, tym bardziej, że wcześniej nie miałam żadnych kłopotów z cerą ;-(
__________________

Venus_ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-12-28, 22:05   #2
agacio
Zadomowienie
 
Avatar agacio
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: z laptopka ;)
Wiadomości: 1 187
Dot.: Czy kosmetyczka mogła mi aż tak zaszkodzić...?

Tzn kosmetyczka usuwałą zmianę ręcznie a potem robiła mikro?
Może wstaw zdjęcie cobyśmy mogły ocenić?

Nie wykluczone że końcówki nie były odpowiednio przygotowane...
__________________
sudokuholiczka

literakomaniaczka

Mój wątek wymiankowy zapraszam