praca na cały etat a niedogodziny? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-07-13, 18:40   #1
suzana
Zakorzenienie
 
Avatar suzana
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Jego serce
Wiadomości: 7 389
GG do suzana

praca na cały etat a niedogodziny?


dziewczyny nie znam się na prawie pracy a mam pewien problem (właściwie to jest to problem na linii moja siostra a jej pracodawczyni)

siostra zatrudniona jest na cały etet w hotelu, grafik dyżurów ustala jej szefowa

pare dni temu szefowa wręczyłą siostrze wypłatę uszczuploną o sporą kwotę, tłumacząc się tym, że siostra ma 20godzin niedogodzin i nie należy jej się pełna pęsja - zaznaczę może, że siostra nie ma wpływu na to, jak wygląda grafik

czy pracodawca ma prawo postąpić w ten sposób?

ja również miewam niedogodziny i nikt nigdy nie usczuplał mi z tego powodu wypłaty (a pracuję jako funkcjonariusz publiczny)

kompletnie się na tym nie znam, pomożecie?
__________________
"Kilka dni nie zmieni Cię w zdobywcę szczytu."

suzana




Kasieńka 06.04.2012r.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




suzana jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 10:35   #2
asienkaa87
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 354
Dot.: praca na cały etat a niedogodziny?

też sie nad tym zastanawiałam, jestem zatrudniona na pelny etat ale wiem,że też będę miała tzw "niedogodziny"...ciek awe jak z wypłata
asienkaa87 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 21:23   #3
kirki
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 150
Dot.: praca na cały etat a niedogodziny?