pomoc przy pracy magisterskiej - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-11-24, 15:49   #1
gryzik
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 4

pomoc przy pracy magisterskiej


Cześć,
jestem studentką 5-go roku logistyki, mam ogromną prośbę o pomoc w uzyskaniu danych niezbędnych do sfinalizowania mojej pracy magisterskiej. Poniżej przesyłam link do krótkiej, anonimowej ankiety, z prośbą o jej wypełnienie. Ankieta dotyczy badania wrażliwości konsumentów na ekologiczne aspekty towarów i usług

http://www.ankietka/ankieta/127792/wrazliwosc-konsumentow-na-ekologiczne-aspektytowarow-i-uslug.html

po wklejeniu linku po www.ankietka trzeba dopisać .pl

z góry bardzo, ale to bardzo dziękuję za pomoc

Edytowane przez gryzik
Czas edycji: 2013-11-24 o 15:52
gryzik jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-25, 14:13   #2
rudzia_bb
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 175
Dot.: pomoc przy pracy magisterskiej

W pytaniu 5 i 6 brakuje skonkretyzowania produktów - bo to zależy od produktu czy zwracam uwagę na konkretną rzecz (w reszcie pytań to robisz, wiec te 2 pytania lekko gubią). Ewentualnie jeżeli to ankieta do pracy dodałabym wartość - "Zależy od".

No i w metryczce powinien być wiek! Myślę, że w tej ankiecie wiek jest znaczący.

Powodzenia.
__________________
"In vino veritas..."
rudzia_bb jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-18, 18:29   #3
Tereskaa
Zakorzenienie
 
Avatar Tereskaa
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 221
Dot.: pomoc przy pracy magisterskiej

Cytat:
Napisane przez gryzik Pokaż wiadomość
Cześć,