Gospodarka nieruchomościami - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-10-12, 15:37   #1
moja imaginacja
Zakorzenienie
 
Avatar moja imaginacja
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: De
Wiadomości: 9 061

Gospodarka nieruchomościami


Hej mam pytanie do absolwentow/studentow kierunku "Gospodarka nieruchomosciami". Czy moglibyscie powiedziec jak wygladaja te studia, mozliwosc pracy i zarobki?
Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
moja imaginacja jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-10-12, 15:55   #2
viva91
na przekór do celu
 
Avatar viva91
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 39 095
Dot.: Gospodarka nieruchomościami

Studiuję GP o specjalności "rynek nieruchomości" i robię podyplomówkę z wyceny nieruchomości. Nadaję się do wystawienia opinii?

Trudno napisać coś nowego o tym jak wyglądają studia, bo wszystkie te informacje można wywnioskować patrząc na plan studiów i spis przedmiotów.
Na pewno pojawiają się informacje dotyczące pośrednictwa, zarządzania i wyceny nieruchomości, doradztwa na rynku nieruchomości, mam przedmiot o katastrze nieruchomości, w przyszłym semestrze będzie trochę prawa opartego na kodeksie cywilnym i ustawach związanych z nieruchomościami.

Możliwość pracy. Kilka wykładów prowadzą u mnie rzeczoznawcy, pośrednicy i zarządcy i wszyscy mówią, że to trudna praca Ale kto powie, że jego praca jest lekka i przyjemna?

Można się dość łatwo wkręcić w pracę związaną z nieruchomościami, szczególnie w pośrednictwo choć trzeba wiedzieć, że zacznie się od zarobków z prowizji, która pojawia się tylko, gdy uda się dokończyć transakcję. Więc zarobki są bardzo niepewne i nieregularne. Później, jak się jest starym wyjadaczem, założy się firmę to można mówić o jakiejś regularności w zarobkach