Student/ka a służba zdrowia - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zamknięte > Fora sponsorowane > Stres w wielkim mieście

Notka

Stres w wielkim mieście
Zapraszamy Was do dyskusji i zadawania pytań na tematycznym forum "Stres w wielkim mieście". Od 22 lutego (poniedziałek) do 21 marca na forum co tydzień będzie odpowiadał na Wasze pytania specjalista z zakresu dietetyki, fitnesu, psychologii, stylizacji i dermatologii.

 
 
Narzędzia
Stary 2010-03-15, 11:09   #1
rochelle_
Mów mi Rosia :)
 
Avatar rochelle_
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 364

Student/ka a służba zdrowia


Witajcie

Z góry przepraszam, jeśli wątek jest w złym miejscu (niestety jeszcze nie znam na tyle tego forum).

Otóż proszę o odpowiedź: jestem studentką jednej z warszawskich uczelni państwowych (jeśli komuś pomoże to w odpowiedzi; studiuję na UW). Mam legitymację i tak dalej. Za tym wszystkim idzie ubezpieczenie zdrowotne. Jak z nim jest? Nikt nas nie informował, gdzie się udać, na jakich zasadach przysługuje nam bezpłatne leczenie i w jakim zakresie (jakich lekarzy możemy odwiedzać w ramach ubezpieczenia:P). Będę wdzięczna za wskazanie chociażby wiarygodnej strony z tymi informacjami. Podkreślam wiarygodnej, bo w Internecie roi się od postów-domysłów :0
rochelle_ jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2010-03-15, 15:01   #2
Lil Bon Bon
Raczkowanie
 
Avatar Lil Bon Bon
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 200
GG do Lil Bon Bon
Dot.: Student/ka a służba zdrowia

Ja jestem również studentką UW. Są 3 uniwersyteckie przychodnie, co najmniej. Może Cię przyjąć lekarz niemal każdej specjalizacji i masz prawo do różnych badań gratis. Ja jednak leczenia w uniwersyteckich przychodniach nie polecam. Aby wykonać tak proste badanie jak USG jamy brzusznej, trzeba czekać 2 miesiące. Poza tym ciężko jest dostać numerek, a o telefonicznej rejestracji nie ma mowy, bo nikt nie odbiera. Ginekolog na kampusie ma limit na 10 osób dziennie.