kłopoty z praniem - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Dom, mieszkanie, nieruchomości

Notka

Dom, mieszkanie, nieruchomości Szukasz domu, mieszkania lub nieruchomości? Masz już upatrzone lokum i czeka cię remont? Dobrze trafiłeś - tutaj wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-09-23, 13:19   #1
malaMi93a
Raczkowanie
 
Avatar malaMi93a
 
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 34
Post

kłopoty z praniem


Witam, jestem jeszcze totalnie zielona i z góry przepraszam jeżeli moje zapytanie już gdzieś było. Próbowałam znaleźć coś o swoim problemie ale nie znalazłam takiego wątku to piszę
Dzielę mieszkanie z koleżanką i w związku z tym pranie robimy wspólnie - wiadomo.. ekonomiczniej. Ona bywa czasami niechlujem i ostatnio chodziła tak długo w bluzce 'po domu' ze z daleka było ją czuć. Wrzuciła ją do prania i tu bum! mój ręcznik pachnie po praniu potem, jej bluzka "nadal wali" a reszta rzeczy jest nieco "nieświeża". Może nie śmierdzą ale są inne niż zwykle. Czy jest jakaś rada abym odratowała swój ręcznik i inne rzeczy bo nie wyobrażam sobie że pranie wyschnie i od razu będzie brzydko pachnieć. Obawiam się że ponowne wypranie choćby tylko swoich szmatek może nie wystarczyć i potrzeba jakiegoś sposobu (może) domowego co pomoże w wywabieniu smrodku i odświeżeniu prania. Pomocy!
malaMi93a jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-09-23, 14:02   #2
red high heels
Rozeznanie
 
Avatar red high heels
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 613
Dot.: kłopoty z praniem

Dziwne, że po praniu zapach jej bluzki nie zniknął tylko przeszedł na inne rzeczy... Pierwsze słyszę, żeby tak się działo. Wypierz wszystko jeszcze raz, jeśli chcesz to bez tej bluzki. Powinno być ok.
Być może rzeczy leżały długo w pralce czy koszu przed praniem i przeszły tym zapachem? Może były wilgotne?
Jak prowadzę dom 13 lat, to nigdy mi się taka sytuacja nie zdarzyła, a nie zawsze przecież piorę rzeczy świeże i pachnące perfumami...