"Nietrafiony wybór studiów nie zawsze taki zły?" - prośba o pomoc przy reportażu - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2014-11-23, 11:09   #1
Muszka203
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 26

"Nietrafiony wybór studiów nie zawsze taki zły?" - prośba o pomoc przy reportażu


Witajcie,

chcę wziąć udział w konkursie na reportaż im. Macieja Szumowskiego (dla ciekawych - wszelkie informacje tutaj: szumowski.eu/konkurs)
W tym roku temat brzmi "Po co nam te studia?". Zamierzam napisać o osobach, które poszły na studia i w czasie ich trwania, dzięki nim, odkryły, czym tak naprawdę chcą się zajmować w przyszłości i ostatecznie poszły w tym kierunku. Na przykład: studiuję dziennikarstwo i w ramach zajęć miałam wykłady z psychologii. Gdybym po ich zakończeniu zdecydowała się, że jednak chcę iść na psychologię, nadawałabym się do tego reportażu
Mam nadzieję, że w miarę jasno to wytłumaczyłam. Zdarzyło Wam się coś takiego? A może znacie kogoś z takimi doświadczeniami?
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Pozdrawiam
Muszka203 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2014-11-24, 22:15   #2
Leseratte93
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2014-11
Wiadomości: 1 484
Dot.: "Nietrafiony wybór studiów nie zawsze taki zły?" - prośba o pomoc przy reportaż

...

Edytowane przez Leseratte93
Czas edycji: 2014-12-28 o 20:39
Leseratte93 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2015-03-07, 12:40   #3
jestemkasia94
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 154
Dot.: "Nietrafiony wybór studiów nie zawsze taki zły?" - prośba o pomoc przy reportaż

Nietrafiony wybór studiów zawsze jest zły.
jestemkasia94 jest offline Zgłoś do moderatora  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Szkoła i edukacja