Fitomed - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Interesujesz się biochemią kosmetyczną? Chcesz poznać działanie poszczególnych składników zawartych w kosmetykach oraz ich wpływ na zdrowie. Dołącz do nas.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-03-31, 21:04   #1
fiona122006
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 26

Fitomed


No właśnie, można zrobić krem z ich półproduktami.
Nawet widziałam na youtube filmik http://www.youtube.com/watch?v=fMG7s2U47-g z instrukcją jak sobie zrobić krem -poprostu wodę,hydrolat i olej się miesza i gotowe-bez konserwantów-tak twierdziła przedstawicielka firmy.
Jestem początkująca i chodzi o to ,aby wykonać prosto dobry krem,który mi wyjdzie i nie zmarnuje pieniędzy.
Wiem,że takie są też na BU,zastanawiam się które są lepsze i bezpieczniejsze?
Wreście Fitomed to firma która produkuje i sprzedaje kosmetyki.
Może Ktoś podpowiedziałby mi jak zrobić ciekawy krem z tą kremobazą?
Co dodałby i w jakiej ilości .Czy ich oleje są zimnotłoczone? , czy takie można dodać do kremu (wolałabym zimnotłoczony z migdałów) pozdr Ewa
fiona122006 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-01, 08:01   #2
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 465
Dot.: Fitomed-można zrobić krem

baza nie jest zbyt naturalna ale podobno łatwa w obsłudze
https://wizaz.pl/forum/showpost.php?...&postcount=915
niestety nie znam ich produktów więc niewiele pomogę

poczekaj na niezmienną_
__________________
IlonaP jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-01, 17:56   #3
niezamienna_juz_na_nic
Wtajemniczenie
 
Avatar niezamienna_juz_na_nic
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 319
Dot.: Fitomed-można zrobić krem