Praca w zadymionym miejscu a problemy z cerą - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki Miejsce, w którym rozmawiamy o pielęgnacji twarzy i ciała oraz sprawdzonych kosmetykach. Masz pytanie? Zadaj je kosmetyczce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-03-07, 03:34   #1
laurakos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 1

Praca w zadymionym miejscu a problemy z cerą


Witam!
Od dwóch lat pracuję jako barmanka w barze , który jest wyjątkowo zadymiony. Zawsze miałam bardzo ładną , porcelanową cerę. Niestety od pół roku moja cera z suchej/normalnej stała się mieszana , mam masę zaskórników , zaczerwień poza tym jest strasznie szara. Ponieważ dobrze się odżywiam i mam dopiero 23 lata wiem , że przyczyną tego jest wielogodzinny kontakt z dymem. Tymczasowo pracy zmienić nie mogę , a chciałabym uchronić moją cerę przed dalszym niszczeniem lub zniwelować zachodzące w niej zmiany. Oczywiście na rynku jest masa preperatów , które zapewniają usuwanie zaskóników itd. Jednak mi bardziej chodzi o to czy jest jakiś zabieg domowy lub u kosmetyczki , który wykonywany regularnie pomógłby mi się zregenerować.
Pozdrawiam
laurakos jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-07, 10:19   #2
gsk
Zakorzenienie
 
Avatar gsk
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Beldżja
Wiadomości: 4 203
GG do gsk
Dot.: Praca w zadymionym miejscu a problemy z cerą

Cytat:
Napisane przez laurakos Pokaż wiadomość
Witam!