Moja mama obsesyjnie myśli, że zajdę w ciążę - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Seks

Notka

Seks Tutaj porozmawiasz o seksie. Masz pytania związane z życiem seksualnym lub szukasz porady? Dołącz do nas. Podziel się doświadczeniem, dodaj opinię.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-11-11, 17:23   #1
Gocha94
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-11
Wiadomości: 3

Moja mama obsesyjnie myśli, że zajdę w ciążę


Witajcie. Mam taki problem - moja mama ma obsesję na temat tego, że zajdę w ciążę. Mam 21 lat, stałego chłopaka od półtora roku i jestem dziewicą, jednak wydaje mi się, że moja matka uważa, że uprawiamy seks. Studiuję i mieszkam sama, moja matka kiedy do mnie dzwoni, zamiast zapytać co słychać, powtarza w kółko żebym sobie nie zmarnowała życia i opowiada historię o znajomych, którzy zaliczyli wpadki. Zawsze miałam lęk przed ciążą, jednak dzięki temu, że mój chłopak jest odpowiedzialny, ufam mu, dobrze nam się układa, dojrzałam jakiś czas temu do decyzji o rozpoczęciu współżycia. Jednak kiedy ostatnio moja matka nie mówi o niczym innym tylko o tym, abym się pilnowała, lęk znów trochę się odezwał... Planuję oczywiście zabezpieczenie (tabletki+gumki), ale jakoś jej gadanina sprawia, że nie mogę się przełamać. Dodam, że dla mojej matki seks zawsze był złem i źródłem niechcianego dziecka, końca świata i zmarnowanego życia... Macie moje Drogie podobne sytuacje? Help!
Gocha94 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-11-11, 17:44   #2
kalincia
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 13 025
Dot.: Moja mama obsesyjnie myśli, że zajdę w ciążę

Cytat:
Napisane przez Gocha94 Pokaż wiadomość