Nowy kolor w³osów - Wizaz.pl

Wróæ   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy W tym miejscu zajdziesz informacjê jak zmieniæ swój wygl±d, styl, makija¿, fryzurê oraz sposób ubierania siê. Poddaj siê metamorfozie i zaskocz sam± siebie.

Odpowiedz
 
Narzêdzia
Stary 2010-02-25, 19:08   #1
nightwish85
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomo¶ci: 5
Hej Dziewczyny
Idzie wiosna, czas na zmiany... Chce i¶æ za nied³ugo do fryzjera i chcia³am co¶ zmieniæ w swoim wygl±dzie. Mam 23 lata i jestem nauczycielk± przedszkola. Jestem brunetk±, mam d³ugie, proste w³osy, które nie chc± siê uk³adaæ, okr±g³± twarz. Planuje lekko podci±æ koñcówki i je wycieniowaæ, a tak¿e zrobiæ pasemka. I mam problem, jaki kolor mi pasuje. Dodam jeszcze, ¿e mam jasn± karnacjê i zakaz opalania siê. Chcia³abym jaki¶ kolor, który nie bêdzie pokazywa³ mojej bladej twarzy. Obecnie wygl±dam jak "szara myszka" i to chce zmieniæ. Ale nie chce wygl±daæ krzykliwie bo dzieci bêd± siê mnie ba³y:P Zastanawiam siê nad grzywk± - mam wysokie czo³o, zrobiæ ja czy nie? Jak powinnam siê ubieraæ. Próbuje stawiaæ na kolory, ale nie jestem pewna czy w mojej pracy mogê sobie na to pozwoliæ. Wszyscy chodz± tam szaroburo, a nie jestem osob±, która lubi siê wyró¿niaæ ...Pomó¿cie
Podsumowuj±c: mam 168 cm i wa¿e 60 kg, mam piwne oczy i jasn± karnacjê, okr±g³± twarz i duzy nos, brunetka lub wed³ug innych osób ciemna szatynka - szara mysz..
Przesy³am zdjêcie

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2010-02-28 o 21:37
nightwish85 jest offline Zg³o¶ do moderatora   Odpowiedz cytuj±c
Stary 2010-02-26, 09:30   #2
maartucha
Zadomowienie
 
Avatar maartucha
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomo¶ci: 1 590
GG do maartucha
Dot.: Nowy kolor w³osów