Pomocy! Poszukiwani/ane wizażanie/wizażanki z okolic Blackburn(Lancashire) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe > Emigrantki

Notka

Emigrantki Emigrantki to forum dla "zagranicznych" Wizażanek. Wejdź, poznaj rodaczki, wymień się opiniami i swoim doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-07-13, 20:47   #1
shirubya
Raczkowanie
 
Avatar shirubya
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Koniec Świata
Wiadomości: 234
Exclamation

Pomocy! Poszukiwani/ane wizażanie/wizażanki z okolic Blackburn(Lancashire)


Drogie wizażanki (i wizażanie? ) z Lancashire!
Studiuję w Polsce anglistykę i wybieram się w te wakacje (12- 26.08.2013) w okolice Blackburn (Lancashire) w celu odwiedzenia koleżanki oraz zebrania informacji potrzebnych mi do napisania pracy magisterskiej (chcę połączyć przyjemne z pożytecznym). Chodzi mi o maksymalnie 10 minutowe wywiady (nagrane na telefon komórkowy), w których zawarłabym proste pytania na temat życia, hobby, nauki języka - jeszcze muszę ustalić dokładnie zakres tych pytań, w każdym bądź razie zapewniam, że nie zamęczę was zbytnio. Poszukuję polaków w wieku 18- 30/35lat, którzy zamieszkują rejony Lancashire, najlepiej okolice Blackburn, z którymi możliwe byłoby umówienie spotkania w tych dniach. W zamian za odpowiedzenie na te proste pytania w języku angielskim oferuję wykonanie portretu lub też innego rysunku (1 osoba-jeden rysunek, pastele suche/mazaki/węgiel/tusz) w ramach podziękowania Portret mogę wykonać wcześniej ze zdjęcia i zabrać go ze sobą na spotkanie, lub też mogę wykonać go na żywo. Proszę o wiadomości PW, ustalimy wszystko wspólnie, podzielę się linkiem do swoich prac na deviantart. Za załatwienie mi wywiadu z inną osobą też możecie liczyć na upominek. Bardzo zależy mi na mojej pracy, chcę zebrać jak najwiecej wywiadów, liczę na odzew z Waszej strony! Pozdrawiam, Sylwia
shirubya jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Emigrantki