Licencjat z dietetyki. Co dalej? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-03-19, 19:27   #1
tissable
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 25

Licencjat z dietetyki. Co dalej?


Studiuję dietetykę. Jestem na drugim roku. Niedługo będę miała licencjat. Nie wiem co dalej. Nie widzę siebie w typowym zawodzie dietetyka. Niby jest dobrze, ale jakby czegoś brakowało. Mam też zainteresowania związane z dziedziną artystyczną. To wypełnia mi pustkę. Myślę, żeby się też realizować, rozwijać zainteresowania. Pokazać się. Może coś by z tego wyszło. Mam wiele wątpliwości. Z jednej strony będę miała zawód, bo studia (licencjat) mam zamiar ukończyć, ale moje pasje dają mi siłę, która mnie napędza do życia. To jest dla mnie ważne. Skupiając się na samych studiach czuję się nieco przygnębiona. Dietetyki kontynuować na magisterce raczej nie będę.
tissable jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-23, 06:00   #2
wojtekt8pl
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 28
Dot.: Licencjat z dietetyki. Co dalej?

No, ale... Nie rozumiem pytania.
Piszesz, że te zainteresowania wypełniają ci pustkę i tak dalej - to gdzie widzisz problem? Ja uważam, że każdy powinien robić to co mu sprawia przyjemność i się w tym kierunku kształcić...
BTW. Czy wy też zauważyliście, że ludzie kończący studia jak idą na nie w wieku 19 lat po jakimś liceum to są z nich niezadowoleni w tym sensie, że nie chcą pracować w zawodzie do jakiego ich przygotowywały studia?
wojtekt8pl jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Studia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików