Plan wesela - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum ślubne > Ceremonia i tradycja ślubna, weselna

Notka

Ceremonia i tradycja ślubna, weselna W tym miejscu możesz podzielić się widzą, jak zaplanować ceremonię ślubną. Na co zwrócić uwagę przy szukaniu sali weselnej. Przypomnieć tradycje weselne.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-09-28, 09:15   #1
forgetmenot_91
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 6

Plan wesela


Cześć dziewczyny Czytam forum od bardzo dawna, choć jeżeli chodzi o pisanie - jestem nowicjuszem.

Choć do mojego ślubu został jeszcze prawie rok, coraz częściej zaczynam myśleć o różnych rzeczach i panikować, czy wszystko wyjdzie tak, jakbym chciała. Obecnie zastanawiam się, jak rozłożyć godzinowo wszystko podczas wesela, żeby ze wszystkim zdążyć, żeby goście nie byli głodni, przejedzenie, zmęczeni itp.

Czy mogłybyście napisać, o ile pamiętacie, jak wyglądał taki harmonogram waszego wesela? Ile miałyście posiłków i o jakich godzinach były podawane, kiedy był podawany tort i kiedy były podziękowania dla rodziców? Ja mam ślub o 17, wszyscy mówili, że to niby najlepsza godzina, ale jeżeli wesele zacznie się o 19, to nie mam pojęcia, jak rozłożyć na nim 4 posiłki, tort, podziękowania itp.

Będę wdzięczna za dzielenie się swoimi doświadczeniami i opiniami
forgetmenot_91 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-09-28, 13:18   #2
smerfetk_a
Żona Gargamel
 
Avatar smerfetk_a
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 20 283
Dot.: Plan wesela

Cytat:
Napisane przez forgetmenot_91 Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny Czytam forum od bardzo dawna, choć jeżeli chodzi o pisanie - jestem nowicjuszem.

Choć do mojego ślubu został jeszcze prawie rok, coraz częściej zaczynam myśleć o różnych rzeczach i panikować, czy wszystko wyjdzie tak, jakbym chciała. Obecnie zastanawiam się, jak rozłożyć godzinowo wszystko podczas wesela, żeby ze wszystkim zdążyć, żeby goście nie byli głodni, przejedzenie, zmęczeni itp.