2017-10-20, 17:04 | #961 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
88.Więzień labiryntu 2 - taki sobie
89. San Andreas - przyjemna rozrywka z przymrużeniem oka, dziwne że wcześniej nie słyszałam o tym filmie.
__________________
|
2017-10-21, 23:39 | #962 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 12 916
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
50. Wielkie Wesele
http://www.filmweb.pl/film/Wielkie+wesele-2013-626816 Dobra obsada. Nawet niezła komedia obyczajowa.
__________________
Proszę zajrzyj do tego wątku i wypełnij ankietę: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=733894 |
2017-10-22, 06:37 | #963 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
64. Captain Fantastic - film ciekawy, o odmiennym sposobie na życie i wychowaniu dzieci z dala od cywilizacji. Chociaż końcówka zbyt gładka, ale temat ciekawy. I dzieci świetnie zagrały.
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2017-10-22, 12:51 | #964 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
44.Hotel Transylvania 2 - przyjemna bajka
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2017-10-22, 15:46 | #965 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 318
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
318. "Truskawkowe dni" - film z licznymi niedociągnięciami, ale porusza ciekawy temat od nieco innej strony niż zazwyczaj, także warto obejrzeć i wyrobić sobie zdanie. 6/10
319. "Balanga" - nie zachwycił mnie zupełnie, film bez żadnego sensu. 4/10 320. "Napaść" - film ogólnie trzyma w napięciu, ale jest wiele drażniących scen. 5/10 321. "Talon falls" - film mocno tendencyjny, ale było kilka scen, na które ciężko się patrzyło. 5/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-10-23, 07:31 | #966 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 221
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
38.Jak zostać kotem (2016) Nine Lives
39.Smoleńsk (2016)
__________________
|
2017-10-23, 19:51 | #967 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
77. A fond (2016)-francuska komedia, uśmiałam się Tom razem ze swoją cieżarną żoną, dziećmi i ojcem wybiera się w wakacyjną podróż nowym w pełni skomputeryzowanym samochodem. Niestety w aucie nawala tempomat i nikt nie jest w stanie zatrzymać pojazdu.
78. 1922-ciężki klimat, dość nudny i przygnębiający. Farmer zabija żonę i całe jego życie zaczyna się walić. Film z elementami horroru. 79. Bal maturalny (2008)-do obejrzenia i zapomnienia. Remake starego filmu.
__________________
Edytowane przez Hiyori Czas edycji: 2017-10-23 o 20:01 |
2017-10-23, 21:53 | #969 |
Żona Gargamel
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 20 283
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
88. Wonder Woman 8/10
89. Wyspa strachu 6/10 90. Różyczka 8/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2017-10-25, 19:21 | #970 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
80. Atomic Blonde-(akcja) jak zawsze świetna rola Charlize Theron Dobry film z przyjemną ścieżką dźwiękową-hity z tamtych lat.
81. Lokator (2009)-thriller. We współczesnych czasach ktoś zabija kobiety wzorując się na morderstwach Kuby Rozpruwacza Ciekawy.
__________________
|
2017-10-25, 19:25 | #971 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
|
2017-10-25, 19:34 | #972 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Jest online na c d a . p l
Nie wiem czemu mi to wygwiazdkowuje...na cda
__________________
Edytowane przez Hiyori Czas edycji: 2017-10-25 o 19:35 |
2017-10-25, 19:40 | #973 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Dzięki Jakiś czas temu nie mogłam znaleźć. Dziwne bo CDA to zawsze pierwsze, gdzie szukam
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
2017-10-26, 23:44 | #974 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 12 916
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
51. Pierwszy Śnieg- 3/10. Szkoda kasy na kino. Serio. TŻ stwierdził, że równie słabą ekranizacją książki był dla niego chyba tylko "Wiedźmin". Oboje uznaliśmy, że lepiej spędziliśmy czas w kinie na "American Assasin". Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że to on się przy tym filmie upierał, a ja wolałam "Człowiek z magicznym pudełkiem". No nic, ten drugi film obejrzymy w poniedziałek.
A co do "Pierwszego Śniegu"- Fassbender nie gra, tylko występuje. Z postaci Harry'ego pasuje w nim chyba tylko wzrost. Fabuła jest tak poszatkowana, że nie wiadomo dlaczego morderca morduje, dlaczego w miejscu zabójstwa lepi bałwany, brak zwrotów akcji, które były obecne w książce. Ekranizacja zabiła książkę. Z dobrej fabuły ktoś zrobił potwornie nudny scenariusz, a brak gry aktorskiej dobił ten film. Szkoda na to czasu.
__________________
Proszę zajrzyj do tego wątku i wypełnij ankietę: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=733894 |
2017-10-27, 18:41 | #975 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
O nie! My się wybieramy na to do kina. Liczyłam na dobrą ekranizację książki.
__________________
|
2017-10-27, 19:19 | #976 |
Żona Gargamel
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 20 283
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Ja też się wybieram na to do kina z koleżanką bo uwielbiamy Michaela
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2017-10-28, 08:23 | #977 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 318
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
322. "Amityville:przebudze nie" - całkiem niezła część, ma kilka fajnych momentów. 7/10
323. "1922" - bardzo fajny i ciekawy film, warto obejrzeć. 7/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-10-28, 16:50 | #978 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 152
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
197. Charlie musi umrzeć.
Dla mnie bomba. 198. Gra Geralda. Straszny! Ale podobał mi się. Nie dla wielbicieli zawrotnej akcji. 199. Nauczycielka Świetny film produkcji czeskiej. 200. Disturbia. Niezły. 201. Zakochany bez pamięci. Winslet, Carey. fajny, ciekawy pomysł. 202. The American sniper. Piękny. Chyba wszystkie filmy z Cooperem to dla mnie 203. Spring breakdown. Słabizna, bardzo przewidywalny. 204. San Andreas. Dla mnie średni. Bardzo amerykański, przewidywalny. 205. Goście, goście Fajny. Edytowane przez Moviolka Czas edycji: 2017-10-28 o 16:54 |
2017-10-30, 08:15 | #979 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 648
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
37. Pitbull. Nowe porządki - 3/10
__________________
56 /2019 Filmy: 16 /2019 30/2018 Filmy: 43//2018 30/2017 Filmy: 44/2017 39/2016 Filmy:34/2016 |
2017-10-30, 19:19 | #980 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 318
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
324. "Gwiazdy" - słaby film bez większego sensu i pomysłu. 3/10
325. "Stado" - ciekawy film i realizacja. Wart obejrzenia. 7/10 326. "Manson's lost girls" - widziałam ciekawsze filmy o sekcie Mansona. 5/10 327. "Prawo i sprawiedliwość" - film jest całkiem ciekawy, ale gra aktorska to jakieś nieporozumienie. Bardzo razi w oczy. 7/10 328. "Zabójcza cisza" - coś okropnego. Omijać. 1/10 329. "Domek w górach" - nic ciekawego. 3/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-10-30, 19:57 | #981 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
29. Borg McEnroe - historia dwóch światowej klasy tenisistów. Warto obejrzeć
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
2017-11-01, 12:50 | #982 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
90. What the Health - dla zastanawiających się jeszcze czy przejść na dietę wege Szok że Amerykanie nie wierzą że jedzenie ma związek ze zdrowiem
__________________
|
2017-11-01, 13:53 | #983 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
30. Księżniczka na lodzie - film dla dzieci, lekki, taki sobie.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
2017-11-02, 09:19 | #984 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 221
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
40. Piątek 13-go (2009) Friday the 13th
41. Carte Blanche (2015)
__________________
|
2017-11-04, 23:11 | #985 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 12 916
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
52. Wiek Adeline- przyjemny. Pamiętam, że bardzo chciałam iść na to do kina, ale nie miałam kiedy. Dziś obejrzałam i tak jak oczekiwałam był całkiem ładny, romantyczny, nie wybitny, ale przyjemny i lekki. Jak ktoś lubi popatrzeć na Blake Lively to polecam.
__________________
Proszę zajrzyj do tego wątku i wypełnij ankietę: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=733894 |
2017-11-05, 13:11 | #986 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 12 916
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
53. Czarna skrzynka
http://www.filmweb.pl/film/Czarna+sk...5-232010/descs Nawet pozytywnie mnie zaskoczył. Nie spodziewałam się, że fabuła rozwinie się w takim kierunku, w jakim ostatecznie splotły się wątki. Można obejrzeć. Może nie wybitne, ale ciekawe.
__________________
Proszę zajrzyj do tego wątku i wypełnij ankietę: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=733894 |
2017-11-05, 16:57 | #987 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 318
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
330. "Prosta historia o morderstwie" - całkiem ciekawy film z niezłą grą aktorską. 7/10
331. "Listy do M2" - to już ie to samo co pierwsza część, a;e całkiem przyjemnie się ogląda. 6/10 332. "Bodom" - opis zapowiadał coś fajnego, ale bardzo się rozczarowałam. Ani to straszne ani ciekawe. Zmarnowany potencjał. 3/10 333. "Kapitan Majtas" - taka średnia bajeczka, która wybitnie potrafi się dłużyć. 5/10 334. "Rodzice" - bardzo dziwny film, w którym robotę robi w zasadzie tylko otoczenie i klimat. 4/10 335. "Nieznajoma dziewczyna" - zapowiadało się ciekawie, ale film całkiem odrealniony. 5/10 336."Ulotna nadzieja" - bardzo przyjemny i piękny film. Rewelacyjna rola Sandry Bullock. 7/10 337. "The man in the orange jacket" - bardzo dziwny film. Nie przypadł mi do gustu. 3/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-11-05, 18:22 | #988 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
45'. Księżniczka na lodzie - familijny ale dalo sie obejrzec
46'Listy do m 2- podobalo mi sie lekkie i przyjemne Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2017-11-05, 19:29 | #989 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
65. Twój Vincent. Przepiękny film, świetny scenariusz, dawno nie widziałam tak zachwycającego filmu
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2017-11-05, 19:43 | #990 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 12 916
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Miło to słyszeć. Tak podejrzewałam, ale przyjemnie jest mieć pewność dobrego wyboru. Idziemy na to do kina w najbliższym tygodniu.
__________________
Proszę zajrzyj do tego wątku i wypełnij ankietę: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=733894 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:35.