Joanny zabawy z dekupażem - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Rękodzieło: szydełkowanie, biżuteria DIY, makramy i inne > Decoupage

Notka

Decoupage Pod-forum decoupage to miejsce przygotowane specjalnie dla miłośników tej techniki. Lubisz decoupage? Dołącz do nas.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-08-07, 23:07   #1
201705250955
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 8 665

Joanny zabawy z dekupażem


Witajcie. Postanowiłam założyć nowy, swój wątek dotyczący tej wspaniałej techniki ozdabiania przedmiotów, jakim jest decoupage. Od początku przyznam, że jestem totalnym laikiem i mam za sobą dopiero przeczytane kilka wątków, obejrzana masa instrukcji, niewyczerpaną liczbę inspiracji w mojej głowie... Zawsze czułam, że ze mnie artystka: a to książkę chciałam pisać, a to chciałam szyć techniką patchwork, a to właśnie decoupage (podobno mój śp. dziadek też był taki 'cudak', choć żył w innych czasach). Ale do rzeczy. Dziś się odważyłam i kupiłam pierwsze rzeczy do swoich prac. Interesuje mnie głównie zabawa z drewnem, ew. ze szkłem. Dziś nawet zaczęłam się 'bawić' pierwszymi szkatułkami (szt. zmarnowanych: 2). Oczywiście ja, enfant terrible, nie doczekałam, aż lakier dobrze wyschnie Zaczęłam malować i lipa, trochę zdarłam wzorku. Wykorzystałam gazetę i zepsułam niestety wierzch. Wpadłam jednak na dziwny dla mnie pomysł, wydaje mi się, że wygląda całkiem ok. Teraz mi schnie owy pomysł, więc zdjęcia wstawię w najbliższych dniach. Oczywiście, moja szkatułka jest zrobiona dekupażem od d**y strony i nijak się ma do prac dziewczyn z wątku, ale jestem i tak zadowolona jak na pierwszą pracę. Kurczę, już się normalnie zakochałam w tej technice. Jutro robię w Wawie dostawę materiałów.
Ps. kupiłam takie materiały do prac:
zestaw pędzelków miękkich
lakier poliuretanowy do drewna bezbarwny (tu pewnie zły wybór, ale i tak wydałam 10 zł... chyba do drewna się nada?)
Klej do decoupage 250 ml (całe 25 zł, )
lakier w sprayu (w ogóle dla mnie 'niewygodny')