Polibuda, szok w czystej postaci. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-10-11, 15:49   #1
dermaglif
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-07
Wiadomości: 25

Polibuda, szok w czystej postaci.


Witam, od zeszłego tygodnia jestem studentką Politechniki Wrocławskiej. Zawsze chciałam tam iść, bo wiadomo - studia techniczne to prestiż. Wybrałam budownictwo spośród Geologii i Górnictwa, Elektrotechniki oraz Mechaniki. (dodam, że to ZOD czyli filia politechniki, dlatego taki małe pole popisu). Czuję jakbym tam nie pasowała i że sobie nie poradzę, chociaż większych problemów z matematyką czy fizyką nie miałam w średniej szkole. Praca po budownictwie również jest taka sobie, ale motywuje się tym, że to jednak będzie inż., zawsze to lepsze niż sama matura. Do myśli, że sobie nie poradzę dokładają się rodzice, którzy za wszelką cenę kładą mi do głowy, że jak nie skończę to będę jak oni pracować do śmierci i niczego się nie dorobię. Gdy wróciłam jednego dnia do domu i powiedziałam mamie, że mi się tam nie podoba to wściekła powiedziała mi, że mam się wyprowadzać i iść do pracy jak mi się uczyć nie chce. Niestety, nie mam dokąd iść, więc pozostaje się męczyć w szkole. W związku z powyższym mam kilka pytań do Was:
1. Znacie jakieś osoby, które są po tym kierunku? Jak sobie radzą?
2. Wg Was warto skończyć jakiekolwiek studia (techniczne oczywiście) a potem się martwić pracą?
Martwię się, że moja nauka to będzie sztuka dla sztuki, dlatego pytam czy warto poświęcać temu czas. Rodziców jakoś bym ugłaskała.