Dofinansowanie do kursu językowego w Anglii - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe > Emigrantki

Notka

Emigrantki Emigrantki to forum dla "zagranicznych" Wizażanek. Wejdź, poznaj rodaczki, wymień się opiniami i swoim doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-06-09, 13:32   #1
aleksandra_88
Raczkowanie
 
Avatar aleksandra_88
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 189

Dofinansowanie do kursu językowego w Anglii


Dziewczyny gdzie mogę się zgłosić o dofinansowanie do kursu językowego? Mieszkam w Anglii od zeszłego roku, pracowałam rok, grzecznie płaciłam podatki, nigdy nie brałam żadnych benefitów. Obecnie jestem na zwolnieniu lekarskim bo w pracy doznałam urazu a że praca jest fizyczna to nie mogę tam wrócić. Jestem inżynierem więc postanowiłam poszukać czegoś w swoim zawodzie i znalazłam (chyba prywatny) koledż, typowo językowy, gdzie mają kursy, które fajnie by mnie przygotowały do nowej pracy.

Krótki kurs kosztuje około 650 funtów, trwa 1,5 miesiąca 3 dni (9h) w tygodniu. Mam oszczędności na kilka takich kursów ale szkoda mi moich pieniędzy, skoro teraz nie zarabiam a dostaję jedynie zasiłek chorobowy i wiele sobie odmawiałam, aby te pieniądze zaoszczędzić. Jak pomyślę o tych wszystkich beneficiarzach żyjących m.in na mój koszt, którym nie chce się iść do pracy, to mi słabo, dlatego jeśli jest możliwość uzyskania dopłaty do takiego kursu, to gdzie mogę się o nią postarać? Jak nazywa się jednostka zajmująca się tym?

I czy mogę uczęszczać na takie lekcje językowe będąc na zwolnieniu lekarskim?
aleksandra_88 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-06-09, 16:34   #2
ajah
wańka wstańka
 
Avatar ajah
 
Zarejestrowany: 2012-12
Wiadomości: 12 467
Dot.: Dofinansowanie do kursu językowego w Anglii

Cytat:
Napisane przez aleksandra_88 Pokaż wiadomość