Nauczycielem WOSu być - studia - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-07-09, 20:09   #1
201701261449
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 402

Nauczycielem WOSu być - studia


Cześć.
Siedzę, przeglądam, czytam i głowię się.
Studiuję pracę socjalną. Początkowo celowałam w inny zawód, ale koncepcja, cóż, zmieniła się.
Może znajdzie się wizażanka bardziej obeznana w temacie, ale pytanie brzmi: czy po zrobieniu licencjatu z pracy socjalnej, magisterium z pedagogiki i podyplomówki z zakresu wiedzy o społeczeństwie będę mogła nauczać w szkole?
Nie chciałabym zmieniać kierunku studiów, nie wiem, czy z drugim równocześnie podołałabym.
Wiem, że potrzebny jest kurs pedagogiczny, owszem, ale czy magisterium może go zastąpić czy muszę coś jeszcze ukończyć?
No i czy podyplomówka wystarczy, by móc uczyć tego przedmiotu? Nie chciałabym być kandydatem "w ostateczności", przyjętym wtedy, gdy nie będzie nikogo innego, z lepszymi kwalifikacjami.
Co sądzicie o tym?
201701261449 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-07-10, 08:01   #2
PaniPedagog
Szalony Kapelusznik
 
Avatar PaniPedagog
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 1 739
Dot.: Nauczycielem WOSu być - studia